Автоматичен смукач

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
valdo
Мнения: 340
Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот valdo » Сря 15 дек 2004 11:43


Golf 2GL написа:Това не го разбрах :x

Трябва да паля на бензин сутрин ли?
А мембраните са си нови :D


А пък аз зная следния номер, но не съм го пробвал, въпреки, че точно на моята кола е бил правен:
Преди да запалиш изливаш едно шише вряла вода върху изпарителя. Не твърдя, че е много технологично оправдан, ама явно е действал.




Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Сря 15 дек 2004 13:26


Golf 2GL написа:Това не го разбрах :x

Трябва да паля на бензин сутрин ли?
А мембраните са си нови :D


Te ako sa стари, няма да стане тоя номер с паленето... Идеята е, че много бързо ги скапваш така... Пък и идеята с паленето на газ няма май много смисъл, щото докато загрее харчи мамата... Пък и карба се затлачва...


Крум Петков
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 13 окт 2004 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Крум Петков » Сря 15 дек 2004 19:05


Искам да уточня и след това да попитам. Голф 2, 86 г., GU код на двигателя, 2Е2 карбуратор. На студено пали, държи 2000 оборота за 2-3 секунди и започва да се дави. При навлизане на стрелката за температурата в началото на белия сектор оборотите се вдигат нормално до към 1800 и със загряване на колата падат. Живачната ампула е наред, също и вакуумния регулатор на въздушната клапа. Доколкото прочетох по-нагоре някой обвиняваше икономаизера за това. Има ли той връзка с работата на студено или не? Един майстор ми предложи директно да регулирам дроселната клапа на първа камера.


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Чет 16 дек 2004 0:08


Крум Петков написа:Искам да уточня и след това да попитам. Голф 2, 86 г., GU код на двигателя, 2Е2 карбуратор. На студено пали, държи 2000 оборота за 2-3 секунди и започва да се дави. При навлизане на стрелката за температурата в началото на белия сектор оборотите се вдигат нормално до към 1800 и със загряване на колата падат. Живачната ампула е наред, също и вакуумния регулатор на въздушната клапа. Доколкото прочетох по-нагоре някой обвиняваше икономаизера за това. Има ли той връзка с работата на студено или не? Един майстор ми предложи директно да регулирам дроселната клапа на първа камера.


При мен е същата работа. Ако откриеш какво е непременно да пишеш!! Икономайзера май няма нищо общо, защото го отваряхме и платната вътре са си наред, а и като цяло гледах, че неможе да има общо с работата на студено. Така че ако се разбере какво е казвай, че много хора го имат проблема. Ако аз разбера също ще напиша, но засега е мистерия.


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Чет 16 дек 2004 9:30


E не го ли оправи тоя проблем. Не ходи ли при ваското1?

Сменяй тая ампула и забрави :lol:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 16 дек 2004 12:43


значи чета си аз тука разни мнения дето не са много по темата.... :wink:
та да се включа относно паленето на колите на газ.
пропан-бутана се налива под налягане в бутилката.
той е втечнен и с ниска температура.
ролята на изпарителя е да го направи газообразен и да го ...стопли mhihi .
за целта течността от охладителната система минава през изпарителя.
ако има проблем в охладителната система изпарителя става ледена топка.....да не ви се случва.
когато се пали на студено втечнената и студена газ унищожава мембраната в изпарителя,има нисък КПД и голям разход.
отделен въпрос са проблемите по карбуратор и двигател hmmmm

опитах се да го напиша просто и ясно.това е мое мнение и на един куп знайни и незнайни "газ-майстори"както и на група "газ-учени" от "магаданския"институт mhihi


Потребителски аватар
Ivcho
Мнения: 1439
Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Ivcho » Чет 16 дек 2004 12:58


Боби извинявай че се намесвам но Крум Петков е брат ми а той не влиза често и затова аз ти пиша. Става въпрос за палене на колата на бензин не на газ. На газ си пали и си работи без проблем но на бензин не ще дави се докато не позагрее малко.


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Чет 16 дек 2004 13:23


GOLFER го е написал за мен, по повод паленето на газ, когато е студено.

Аз поразпитах насам натам, както и тук колегите.
И се оказаха прави.
Значи, сега когато температурите падат под нулата, трябва да се пали на бензин.
И като позагрее да се превключва, иначе може да се скъсат мембраните. За разхода не знам, при мен засега е добре.

Лятото подобен проблем не стои, но пак трябва да се пали отвреме на време и на бензин, че се скапва пък платното на помпата.
Абе...всичките тия простотии от мизерия идват :cry:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 16 дек 2004 13:34


вярно...икономията е майка на мизерията!
Ивчо,нищо против мнението на Крум щото той си пише по темата.
Beer
Golf 2GL,не исках да визирам конкретно никого,просто написаха се няколко мнения за паленето на газ и реших да съм полезен. :D
Beer Beer Beer


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Чет 16 дек 2004 14:37


Ами аз ходих при Ваското1, разглобясахме целия карбуратор ( той де :) ), почистихме го та блесна, видяхме, че и ампулата, и платната на икономайзера са си наред, запилихме иглата, защото имаше малък ръб и Васко каза, че може да не е затваряла напълно, порегулирахме регулатора на въздушната клапа и сменихме маркучетата на вакуумите и сега е мнооого по-добре :) Вече не се дави и прекъсва като е студено, върви екстра, като загрее си сваля съвсем нормално оборотите, но този проблем при паленето като е студена си остана...пак ги дига замалко до 2000 и после изгасва...трябва малко да задържа педала на газта (примерно 30-тина секунди) и след това оборотите се нормализират и след още минута като стреллата навлезне в бялото поле се дигат оборотите до 1200-1300 и след това като излезне от бялото поле и позагрее си ги сваля под 1000. Но както казах мистерията остана с паленето като е студена....така че някой ако разбере нещо да пише задължително


Потребителски аватар
Golf 2GL
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 16 юни 2004 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf 2GL » Чет 16 дек 2004 15:20


Ами опитай тогава да попритвориш въздушната клапа. Ти каза, че ти е около 5, врътни я малко да се попритвори. Друго не пипай.
И ще докладваш резултата :lol:

Идеята е да се пообогати малко сместа докато е студена.


Потребителски аватар
Ivcho
Мнения: 1439
Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Ivcho » Чет 16 дек 2004 15:52


Далеко съм от идеята че имаш неко против мнението просто исках ако знаеш нещо по проблема при палене на бензин да го кажеш. Beer


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Чет 16 дек 2004 18:53


Golf 2GL написа:Ами опитай тогава да попритвориш въздушната клапа. Ти каза, че ти е около 5, врътни я малко да се попритвори. Друго не пипай.
И ще докладваш резултата :lol:

Идеята е да се пообогати малко сместа докато е студена.


Ами с Ваското стигнахме до заключенето, че сместа е много богата на бензин и затова даже я направихме да се отваря повече...незнам може да пробваме и да притворим, но не мисля, че ще се отрази благотворно.


Крум Петков
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 13 окт 2004 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Крум Петков » Пет 17 дек 2004 18:30


За момента съм си поръчал още един карбуратор от някоя по-бяла държава, където се надявам че няма да бъде много ограбен. Единственото, което ще проверявам, са ел. веригите за включване на нагревателите на първа камера и на автоматичната клапа, макар да не ми се вярва да оказват толкова голямо внимание. А за писането по темата - щом си с Голф, имаш какво да кажеш не си слагайте глупости на душата.


van40
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 04 фев 2005 13:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот van40 » Чет 10 фев 2005 14:29


Vlad777 написа:
dmn написа:Сори пичове. И на бензин при ниски температури прави същото. Явно е нещо от карбуратора. Снощи четох за карбураторите но още съм много зелен в тази област. Така че ако някой поназнайва нещо ... Слушам много внимателно :-)


Брат ми има 1.6 Г2 и има същия проблем. От време на време като и стане нещо на тая кола и като се включи автопилота... Няма оборотомер, но поне 4000 оборота поддържа ан празен ход, а на скорост няма нужда да подаваш газ. само съединител и сменяш скоростите.

Айде ще чакам и аз разяснения.


проблема на брат ти му е едно уплатнение в трабите на генерацията то се запушва с течение на времето и не може антифриза да стигне до разширителя на карбуратора и не охлажда.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 122 госта