...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Sharky GTI » Нед 30 яну 2011 22:22


DF-1 Siemens ми е ЕКУ-то...?




rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот rudoni » Нед 30 яну 2011 22:23


година ?


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Sharky GTI » Нед 30 яну 2011 22:25


ами 93-та е моя но на един мой приятел неговото 2Е е 92-ра и ЕКУ е с същия номер като моя 037 906 024 АG


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот rudoni » Нед 30 яну 2011 22:30


с неговото пробва ли? нали ти е приятел !?


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Sharky GTI » Нед 30 яну 2011 22:38


...не съм пробвал защото непредполагах че ще се стигне до ЕКУ-то,но ако се налага ще му спирам колата и на него и ще го скубя неговото да пробвам.Въобще си нямам на идея дали е от него,колегата понапред в темата спомена за някакво 9-то стапало им горяло... знам ли :?


Потребителски аватар
golf3gtivr6
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 424
Регистриран на: Нед 22 фев 2009 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот golf3gtivr6 » Пон 31 яну 2011 17:11


колега имах същия проблем , отидох на диагностика и ми излезна потенциометар на дроселовата клапа ! Така до тук добре питах колко пари е 100лв. с отстъпка от Ауто1 . Прочетох 1 тема как се почистват магистралите , те са от типа на поплавъка на бензиновата помпа (скала с графит). Обаче преди да сваля да го прочистя видях , че дросела не е стегнат здраво за всмукателите (болтовете се въртяха на ръка и имаше доста голам ход-луфт) Мислех да ги стегна , но така или иначе съм се захванал дай да върша работа . Свалям отварям потенциометъра прочистих го , събрах го отново и стегнах този път болтовете така , че да не прави мизерий следващия път. Та с това искам да ти кажа или са ти болтовете разхлабени като при мен или потенциометъра е заминал ако си със стоковата клапа и има такъв на нея


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Sharky GTI » Пон 31 яну 2011 19:21


...така,днес беше денят на голямото мерене :Mr Green Fun ... дебитомери,ТПС-и и всичко е в норма.Дебитомера на тихи на топал мотор между 2 и 3-то краче дава 0.9волта при 2000об. дава 1.4волта и при 4000об. дава 2 волта.ТПС-а го мернах и него м/у 2 и 3-то краче на затворена клапа 0.5волта и с подаване качва равномерно,а на максимално отворена клапа достига до 4.6волта.Всичко покрива параметрите перфектно обаче пак си гасне.Сутрин на стъден мотор като го запаля ми прави впечатление че отначалото работи с мн богата смес на тихи направо леко прекъсва така все едно работи на 3 цил. но като поработи малко се оправя сам,не му обръщах внимание щот си мислех че е от "тунинга" mhihi хо сега като се замислих реших да го добавя и него в диагнозата може да е симптом :wink: .Та днес като си работих по колата се сетих за РВ-то на едно приятелче като му слагахме Шриковия вал и чипа от колегата Брезел който се справи тогава повече от перфектно и то от разстояние само по описания какво е правено по колата... та тогава като настройвахме вала с раздвижното при пробите реших леко да подам предварение от делкото и го стрелнах с стробоскопа лекичко напред докато ни хареса най-много как тегли от ниски и високи и така го оставихме и мотора работеше мн стегнато и нервно на тихи.Очудващо беше и че държеше доста стабилни горе долу ниски при положение че беше с 272 градусов вал... та реших и аз да си дам малко предварение на мойто 2Е и очудващо мотора стана още по рязак и взе да задържа оборотите... пак трудно така леко падат надолу но не ми е гасналнито веднъж от работа до нас на връщане и долу на място като го пробвах и почна да пали без гас топал,а преди топал без газ само припалваше и пак гаснеше и трябваше само да му се пипне педала леко когато се пали и палеше от раз.Обаче като го светках с стробоскопа пак си мени белега тунапред туназад като работи на място..белега бяга с около 1см на закъснение пулсира на почти равни интервали...неможах баш да си го обясня какво се намесва в ЕКУ-то та го кара да бута така аванса...ламбда,детонаций ли или какво :?
Поздрави и много благодаря на всички колеги които дават мнения и са съпричастни по случая...благодаря ви :beer


powerstar
Мнения: 84
Регистриран на: Пон 10 яну 2011 18:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот powerstar » Пон 31 яну 2011 19:38


Колега твойта колица има адаптация на празен ход... Някой ми се смя преди това като го коментирах, но наистина е така. Нямам време сега да погледна точно на какъв канал беше, правил съм отдавна една такава с гръмнал дебитомер на газ... Доста играчка беше, докато случайно не го намерих, имаше малко тънкости там, 2500 оборота, задържаш ....... ако се интересуваш званни ми да я видиме колицата, ше се поразровя за адаптациите, ще я качиме на буксата и готово. С предишната колица си играх три дена.. меря, гледам всичко Ок. стойности като заводски, като я запаля - работи като простинал кон... След като я закачих и пуснах адаптациите /точно 1 минута/ колата вече пееше... Тел. ми е 0894657222 ще се радвам да ти помогна


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот rudoni » Пон 31 яну 2011 20:50


Sharky GTI написа:..белега бяга с около 1см на закъснение пулсира на почти равни ка,днес беше деинтервали...неможах баш да си го обясня какво се намесва в ЕКУ-то та го кара да бута така аванса...ламбда,детонаций ли или какво :?
Поздрави и много благодаря на всички колеги които дават мнения и са съпричастни по случая...благодаря ви :beer

ти си си отговорил почти!може и някой механичен проблем да те върти!като си си втълпил -електрониката та елект.... ,а може и нещо дребно да е!може да дърпа от канистъра ,от сервото от някой вакум или ....?!търсене му е майката!


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Sharky GTI » Пон 31 яну 2011 22:17


...100% нее от вакум,пробвах го още в началото наj-напред това и сервото всичко си е ОК,механичnо не се сещам какво друго може да води до такива проблеми :roll: .


powerstar
Мнения: 84
Регистриран на: Пон 10 яну 2011 18:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот powerstar » Вто 01 фев 2011 9:20


И като за последно провери си делкото дали евентуално няма аксиален луфт, демек да се е поразбило малко, от това също бяга центровка


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Sharky GTI » Вто 01 фев 2011 19:11


...колеги днес тестовете по колата продължиха :Mr Green Fun .Закачих на Текса-та и на работещ топал мотор на "Статус" като му цъкнах ми направи впечатление следното нещо.Както си работи мотора и в "състояние празен ход" ми изписва ON... това добре,под него в "състояние частично натоварване" ми дава Изключен и в състояние "пълно натоварен" също дава Изключен... до тук добре.Както си работи колата и не я пипам изведнъж гледам в "състояние п.х." ми изписва Изключен, а в частично и пълно натоварен ми дава ON а мотора си работи без газ с около 850об. :shock и след малко пак се нормализира като в началото без да съм го пипал.След това почнах с леко подаване на газ да следя как минава между режимите,до едно време ги превключваше нормално и изведнъж почна пак да ми меша и сабира по 2 различни едновременно.Мотора е топал работи горе долу добре,а в сервиза не се диша все едно някои е сложил една тенджура бензин на котлона да кипи mhihi ... направо колегите поедно време ме натиснаха на физическа саморазправа.Чакам някой ако има мнение по въпроса да коментира,аз неможах сам да си го разталкувам какво става с тея режими и какво ги кара да правят така.
... делкото по спомен като сабирах мотора преди няколко месеца от ремонт съм го пипал и нямаше луфтове нито аксялно нито радялно,всичко си беше наред но ще го погледна утре пак по обстойно.
Поздрави.


orlin4ooo
Мнения: 388
Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот orlin4ooo » Сря 02 фев 2011 14:19


Колега ако не те боли за 25 лева пробвай да смениш капачката и палеца на делкото не е излишна операция ако не си ги сменял скоро повярвай :) и след това пак със стробоскопа да нагласиш ъгъла на изпреварване на запалването :)


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Sharky GTI » Пон 07 фев 2011 18:40


...колега палеца и капачката и кабелите съм ги сменял преди малко над 20хил.км
...днес смених и комп-а и ефекта си е никакъф колата продължава да си прави същите работи... пускам газта от обороти и гасне :banghead:
сменяни и тествани с други чаркове са:
-дебитомер(рециклиран и пробвано с 2 други)
-TPS(пробвано с 2 други,работещи
-ЕКУ (пробвано с от нормално работеща друга кола)
-ламбда сонда(сменена с чисто нова,200лв дадох за нея преди 4 месеца)
-клапан за празен ход(пробвах с 2 други от норм. работещи коли)
-температурен датчик(нов на няколко месеца)
-комутатор+бобина (пробвано с от другаа нормално работеща кола)
чарколяци които несъм сменял:
-кнок сензор
-датчик на хол
...инсталацията е проверена от всеки един датчик до буксата на ЕКУ-то,няма напукани кабели,нагорели с опадала изолация и т.н.Буксата отпред до мотора и нея съм я прегледал и хубаво почистил с контактен спрей.Ако някои има идея какво става с тая кола да пише,аз вече незнам какво да тествам замервам и проверявам :shock


orlin4ooo
Мнения: 388
Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот orlin4ooo » Пон 07 фев 2011 18:47


аз пък не съм гледал ама тая кола има ли сензор на скоростната кутия за скоростта на автомобобила и това дали е на скорост или не - така наречения VSS - vehicle speed sensor. Виждал съм кола с такъв проблем в този датчик която прави по същия начин. Просто компютъра не може да съгласува това дали колата е в движение или не и ако е в движение дали е по инерция или на скорост ( има значение за положението на дроселовата клапа). Нека някои който има аутодата или е запознат да каже тъй като нямам достъп в момента.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: vandu и 55 госта