...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?
- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?
DF-1 Siemens ми е ЕКУ-то...?
- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?
ами 93-та е моя но на един мой приятел неговото 2Е е 92-ра и ЕКУ е с същия номер като моя 037 906 024 АG
- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?
...не съм пробвал защото непредполагах че ще се стигне до ЕКУ-то,но ако се налага ще му спирам колата и на него и ще го скубя неговото да пробвам.Въобще си нямам на идея дали е от него,колегата понапред в темата спомена за някакво 9-то стапало им горяло... знам ли 

- golf3gtivr6
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 424
- Регистриран на: Нед 22 фев 2009 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?
колега имах същия проблем , отидох на диагностика и ми излезна потенциометар на дроселовата клапа ! Така до тук добре питах колко пари е 100лв. с отстъпка от Ауто1 . Прочетох 1 тема как се почистват магистралите , те са от типа на поплавъка на бензиновата помпа (скала с графит). Обаче преди да сваля да го прочистя видях , че дросела не е стегнат здраво за всмукателите (болтовете се въртяха на ръка и имаше доста голам ход-луфт) Мислех да ги стегна , но така или иначе съм се захванал дай да върша работа . Свалям отварям потенциометъра прочистих го , събрах го отново и стегнах този път болтовете така , че да не прави мизерий следващия път. Та с това искам да ти кажа или са ти болтовете разхлабени като при мен или потенциометъра е заминал ако си със стоковата клапа и има такъв на нея
- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?
...така,днес беше денят на голямото мерене
... дебитомери,ТПС-и и всичко е в норма.Дебитомера на тихи на топал мотор между 2 и 3-то краче дава 0.9волта при 2000об. дава 1.4волта и при 4000об. дава 2 волта.ТПС-а го мернах и него м/у 2 и 3-то краче на затворена клапа 0.5волта и с подаване качва равномерно,а на максимално отворена клапа достига до 4.6волта.Всичко покрива параметрите перфектно обаче пак си гасне.Сутрин на стъден мотор като го запаля ми прави впечатление че отначалото работи с мн богата смес на тихи направо леко прекъсва така все едно работи на 3 цил. но като поработи малко се оправя сам,не му обръщах внимание щот си мислех че е от "тунинга"
хо сега като се замислих реших да го добавя и него в диагнозата може да е симптом
.Та днес като си работих по колата се сетих за РВ-то на едно приятелче като му слагахме Шриковия вал и чипа от колегата Брезел който се справи тогава повече от перфектно и то от разстояние само по описания какво е правено по колата... та тогава като настройвахме вала с раздвижното при пробите реших леко да подам предварение от делкото и го стрелнах с стробоскопа лекичко напред докато ни хареса най-много как тегли от ниски и високи и така го оставихме и мотора работеше мн стегнато и нервно на тихи.Очудващо беше и че държеше доста стабилни горе долу ниски при положение че беше с 272 градусов вал... та реших и аз да си дам малко предварение на мойто 2Е и очудващо мотора стана още по рязак и взе да задържа оборотите... пак трудно така леко падат надолу но не ми е гасналнито веднъж от работа до нас на връщане и долу на място като го пробвах и почна да пали без гас топал,а преди топал без газ само припалваше и пак гаснеше и трябваше само да му се пипне педала леко когато се пали и палеше от раз.Обаче като го светках с стробоскопа пак си мени белега тунапред туназад като работи на място..белега бяга с около 1см на закъснение пулсира на почти равни интервали...неможах баш да си го обясня какво се намесва в ЕКУ-то та го кара да бута така аванса...ламбда,детонаций ли или какво
Поздрави и много благодаря на всички колеги които дават мнения и са съпричастни по случая...благодаря ви




Поздрави и много благодаря на всички колеги които дават мнения и са съпричастни по случая...благодаря ви

-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Пон 10 яну 2011 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?
Колега твойта колица има адаптация на празен ход... Някой ми се смя преди това като го коментирах, но наистина е така. Нямам време сега да погледна точно на какъв канал беше, правил съм отдавна една такава с гръмнал дебитомер на газ... Доста играчка беше, докато случайно не го намерих, имаше малко тънкости там, 2500 оборота, задържаш ....... ако се интересуваш званни ми да я видиме колицата, ше се поразровя за адаптациите, ще я качиме на буксата и готово. С предишната колица си играх три дена.. меря, гледам всичко Ок. стойности като заводски, като я запаля - работи като простинал кон... След като я закачих и пуснах адаптациите /точно 1 минута/ колата вече пееше... Тел. ми е 0894657222 ще се радвам да ти помогна
Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?
Sharky GTI написа:..белега бяга с около 1см на закъснение пулсира на почти равни ка,днес беше деинтервали...неможах баш да си го обясня какво се намесва в ЕКУ-то та го кара да бута така аванса...ламбда,детонаций ли или какво![]()
Поздрави и много благодаря на всички колеги които дават мнения и са съпричастни по случая...благодаря ви
ти си си отговорил почти!може и някой механичен проблем да те върти!като си си втълпил -електрониката та елект.... ,а може и нещо дребно да е!може да дърпа от канистъра ,от сервото от някой вакум или ....?!търсене му е майката!
- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?
...100% нее от вакум,пробвах го още в началото наj-напред това и сервото всичко си е ОК,механичnо не се сещам какво друго може да води до такива проблеми
.

-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Пон 10 яну 2011 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?
И като за последно провери си делкото дали евентуално няма аксиален луфт, демек да се е поразбило малко, от това също бяга центровка
- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?
...колеги днес тестовете по колата продължиха
.Закачих на Текса-та и на работещ топал мотор на "Статус" като му цъкнах ми направи впечатление следното нещо.Както си работи мотора и в "състояние празен ход" ми изписва ON... това добре,под него в "състояние частично натоварване" ми дава Изключен и в състояние "пълно натоварен" също дава Изключен... до тук добре.Както си работи колата и не я пипам изведнъж гледам в "състояние п.х." ми изписва Изключен, а в частично и пълно натоварен ми дава ON а мотора си работи без газ с около 850об.
и след малко пак се нормализира като в началото без да съм го пипал.След това почнах с леко подаване на газ да следя как минава между режимите,до едно време ги превключваше нормално и изведнъж почна пак да ми меша и сабира по 2 различни едновременно.Мотора е топал работи горе долу добре,а в сервиза не се диша все едно някои е сложил една тенджура бензин на котлона да кипи
... направо колегите поедно време ме натиснаха на физическа саморазправа.Чакам някой ако има мнение по въпроса да коментира,аз неможах сам да си го разталкувам какво става с тея режими и какво ги кара да правят така.
... делкото по спомен като сабирах мотора преди няколко месеца от ремонт съм го пипал и нямаше луфтове нито аксялно нито радялно,всичко си беше наред но ще го погледна утре пак по обстойно.
Поздрави.



... делкото по спомен като сабирах мотора преди няколко месеца от ремонт съм го пипал и нямаше луфтове нито аксялно нито радялно,всичко си беше наред но ще го погледна утре пак по обстойно.
Поздрави.
-
- Мнения: 388
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?
Колега ако не те боли за 25 лева пробвай да смениш капачката и палеца на делкото не е излишна операция ако не си ги сменял скоро повярвай
и след това пак със стробоскопа да нагласиш ъгъла на изпреварване на запалването 


- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?
...колега палеца и капачката и кабелите съм ги сменял преди малко над 20хил.км
...днес смених и комп-а и ефекта си е никакъф колата продължава да си прави същите работи... пускам газта от обороти и гасне
сменяни и тествани с други чаркове са:
-дебитомер(рециклиран и пробвано с 2 други)
-TPS(пробвано с 2 други,работещи
-ЕКУ (пробвано с от нормално работеща друга кола)
-ламбда сонда(сменена с чисто нова,200лв дадох за нея преди 4 месеца)
-клапан за празен ход(пробвах с 2 други от норм. работещи коли)
-температурен датчик(нов на няколко месеца)
-комутатор+бобина (пробвано с от другаа нормално работеща кола)
чарколяци които несъм сменял:
-кнок сензор
-датчик на хол
...инсталацията е проверена от всеки един датчик до буксата на ЕКУ-то,няма напукани кабели,нагорели с опадала изолация и т.н.Буксата отпред до мотора и нея съм я прегледал и хубаво почистил с контактен спрей.Ако някои има идея какво става с тая кола да пише,аз вече незнам какво да тествам замервам и проверявам
...днес смених и комп-а и ефекта си е никакъф колата продължава да си прави същите работи... пускам газта от обороти и гасне

сменяни и тествани с други чаркове са:
-дебитомер(рециклиран и пробвано с 2 други)
-TPS(пробвано с 2 други,работещи
-ЕКУ (пробвано с от нормално работеща друга кола)
-ламбда сонда(сменена с чисто нова,200лв дадох за нея преди 4 месеца)
-клапан за празен ход(пробвах с 2 други от норм. работещи коли)
-температурен датчик(нов на няколко месеца)
-комутатор+бобина (пробвано с от другаа нормално работеща кола)
чарколяци които несъм сменял:
-кнок сензор
-датчик на хол
...инсталацията е проверена от всеки един датчик до буксата на ЕКУ-то,няма напукани кабели,нагорели с опадала изолация и т.н.Буксата отпред до мотора и нея съм я прегледал и хубаво почистил с контактен спрей.Ако някои има идея какво става с тая кола да пише,аз вече незнам какво да тествам замервам и проверявам

-
- Мнения: 388
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?
аз пък не съм гледал ама тая кола има ли сензор на скоростната кутия за скоростта на автомобобила и това дали е на скорост или не - така наречения VSS - vehicle speed sensor. Виждал съм кола с такъв проблем в този датчик която прави по същия начин. Просто компютъра не може да съгласува това дали колата е в движение или не и ако е в движение дали е по инерция или на скорост ( има значение за положението на дроселовата клапа). Нека някои който има аутодата или е запознат да каже тъй като нямам достъп в момента.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: vandu и 55 госта