При мен се получи подобно нещо тази зима, имам АГУ с автоматичен ключ.
Паля на бензин и след около 30с нормална работа мотора почва да се тресе прекъсва, зад гърнето става даже черно петно от сажди - богата смес. Ако обаче превключа на гас нещата се нормализират. Почнах от температурен датчик, мембрана на регулатора за налягането на бензина, нямаше записани грешки.
После се светнах, че имам ресет реле на компа за грешките и след известен пробег без да я гася грешката лъсна - ламбда, в живите данни седи забила на 1,49.
Че сега карам с разкачена ламбда сонда, като се постопли ще я мисля.
Ако проблема който описваш е на бензин а на гас го няма пробвай да разкачиш лабдата.
проблеми Голф 3 1,8 mi 90 коня
- Йордан Й
- Мнения: 81
- Регистриран на: Вто 16 ное 2010 18:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
Re: проблеми Голф 3 1,8 mi 90 коня
знам че поста ми не е за тук,извинявам се но искам да ви попитам дали мога да сложа двигател от Г3 1.8 90коня в 1.6 75 коня,благодаря.
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg- Deutschland
Re: проблеми Голф 3 1,8 mi 90 коня
благодаря на всички онези които са ми писали в темата и искам да кажа ,че проблемът ми е решен : продадох колата и така се решиха проблемите!
))

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 116 госта