:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Да сменям ли биелни лагери?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
AUDI
Мнения: 47
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот AUDI » Пет 25 авг 2006 19:22


Immortal написа: :cry:

Спокойствието е най-важното нещо, можеш да караш с аксиален луфт доста, мен ме е срам :P да кажа каква скорост съм вдигал с този проблем(без да зная, че той същесвува). Проблема е сравнитело разпространен, но много малко хора се захващат с поправянето му, тъй като ремонта е скъп, а колата така или иначе върви...




Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Пет 25 авг 2006 19:30


The ReD One написа: Преди около месец извадихме мотора и последва смяна на основни лагери, паразитен вал, хидравлични повдигачи и някои други

Бяха ли износени основните лагери?Луфт в коляновия вал имаше ли?Аз незнам дали имам паразитен вал :roll: И все пак,налягането мерил ли си го след ремонтите?


markow
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот markow » Пет 25 авг 2006 22:11


Павлилно ти е казал майстора ,пробвай с дизелово масло.
напрви отново замервания на налягането.
моя съвет е да непипаш мотора .
между дръгото защо отиде да мериш налягане на маслото ?
накви иддикации ?


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Съб 26 авг 2006 9:20


markow написа: между дръгото защо отиде да мериш налягане на маслото ?
накви иддикации ?

Защото когато покарам повечко колата(3-4 часа) и качвам по-продължително баир ми се включва зумера и лампата за маслото :cry:
Immortal написа: Сложиха манометъра,запалих и колата беше загряла на 70 градуса.Показа 1.5 при 900 оборота и 3 атмосфери при 2000 оборота.Като се качи на 90 градуса обаче отчете 1 атмосфера при 900 оборота и 2.3 атмосфери при 2000 оборота.


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Мнениеот landwarrior » Съб 26 авг 2006 9:38


брато а със промивка на двигателя пробва ли ,чувал съм добри отзиви от Приста -промивно масло ,или има една добавка на СТП за промиване -казват че после двигателя значително се 'успивал'' аз лично бих те посъветвал да направиш това движение с промивката и да си вземеш по ''тънко'' масло после -примерно неква полусинтетика и след 500км пак да споделиш резултатите . :roll:


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Съб 26 авг 2006 9:52


По-принцип двигателя мърка като коте.Като я взех колата(нов внос) още на другия ден я откарах за смяна на масло.Майстора ме пита дали да му направи промивка на двигателя и аз се съгласих.Сипа някаква добавка ли е незнам какво,поработи двигателя 2-3 минути,източи я и сложи новото масло BP.Чак сега разбрах цифрите на маслото какво означават.Аз трябваше да си взема 5W50,хем като е студена по-бързо ще смазва при първоначален старт,хем като е загряла при 90 градуса и отгоре маслото ще запазва вискозитета си и ще продължава да "маже" нормално.А аз по-старуму пак си сложих 15W40 :cry:


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Мнениеот landwarrior » Съб 26 авг 2006 9:59


ми няма кво да се чудиш ,прави промивка ,сложи ново малсо и после квото сабя покаже .

П.П аз вчера смених моето масло и сложих AC DELCO 0W40 100% синтетика ,че от Мобил 10W40след 5000+км сутрин нещо почнаха да се чуват повдигачи за по около 1 минута :evil: иначе преди това двигателя не се чуваше :(


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Съб 26 авг 2006 10:03


Това е сигурно защото е 0W,а за двигатели на много хиляди не е ли по-добре минерално масло :roll:


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Мнениеот landwarrior » Съб 26 авг 2006 10:14


Immortal написа:а за двигатели на много хиляди не е ли по-добре минерално масло :roll:
ми единственото заради което някой казват така е че синтетиката е доста по тънка и може да има течове от гарнитурите на двигателя ,иначе синтетиката има по добри смазочни свойства от минералното или полусинтетиката и не си мени вискозитета при различни температури и наторарвания

П.П всъщност проблема при мен е не толкова във маслото -като индекс или като марка (досега на всичките ми коли все мобил 10W40 съм сипвал и бях доволен ) а във това че май ми бяха набутали фалшив мобил (сипаха ми наливно без да знам :evil: ) щото след 5000км почерня и започнаха да се чуват сутрин повдигачи :(


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Съб 26 авг 2006 10:23


landwarrior написа:щото след 5000км почерня и започнаха да се чуват сутрин повдигачи :(

това, че е почерняло означава, че маслото е хубаво и чисти двигателя.
знаеш, че на опелите им слагат яки маслени помпи за да не тропат на студено повдигачите.
не, че на VW не тропат на студено ама ... :D
за мен е нормално на стар мотор маслото да изтънее над 5000 и да се чуват.на 8000 се сменя.
ac delco са бутилираща компания.
провери и на сайта им има само акумулатори и др. електрики.
масло няма :cry:

п.с. сега бате Янко ще ме нападне :wink:


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Съб 26 авг 2006 10:24


Откакто сложих новото масло и новия филтър,сутрин като запаля ми светва равномерно 3 пъти лампата на маслото след което цял ден гасне веднага.Със старото масло светваше само веднъж при студен старт.Чета за някакви маслени филтри с 3 клапана(Filtron) които качвали по-бързо налягането.Силно се надявам проблема да е в масло,филтър или маслена помпа :bishop


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Мнениеот landwarrior » Съб 26 авг 2006 10:29


golfer написа: :
:офф еми преди да го взема прочетох тук и във опел форума и отрицателни отзиви нямаше от това масло -напротива само позитивни мнения (не само на бате Янко mhihi ) ,

П.П.иначе това инфо имам аз за тези масла -'' Маслата на Делко за Европа се произвеждат в Белгия и са в туби по 5лит.

AC DELCO е фирма на GM - Официален вносител за България е ИМАХИЖУ

А това е ЛИНК''

П.П2 цената за пълна синтетика е доста добра (като на Циклон и Тотал) на мен със намалението което ползвам от опел форума ми излезе още по ефтино :D надявам се че ще е за добро :?


markow
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот markow » Съб 26 авг 2006 18:25


1.КАКВА ТИ Е ТЕМПЕРАТУРАТА НА ОХЛ.ТЕЧНОСТ КОКАТО ТИ ПИСНЕ РЕЛЕТО ?
2.ЛАМПАТА НА МАСЛОТО ПОЧВАЛИ ДА ТИ СТЕТИ?
3.ВЕНТИЛАТОРА ВКЛЮЧВА ЛИ НА 2 -РА СТЕПЕН ?
АКО ТЕЗИ ПРИЧЧИНИ СА ТИ НАЛИЧНИ ПРИ ПРОБЕМА , ИМАЙ В ПРЕДВИД ,ЧЕ ИМА ЕДНО РЕЛЕ И КОГАТО КОНСУМАЦИЯТА НА ТОК Е ГОЛЯМА (НА ТИХИ ОБОРОТИ) И ВОЛТАЖА ПАДНЕ ПОД ~ 10,5 V СЕ ПОЛУЧАВА ТАЗИ СИТУАЦИЯ. АЗ ИМАХ ПОДОБЕН ПРОБЛЕМ С ДИЗЕЛА ,НА ПЪТ ЗА СОФИЯ ПО КАНДИДАТ-СТУДЕНСКА КАМПАНИЯ (38-40 ГР) И ПРИ ПОЗДАВО НАПЪВАНЕ ПО БАИРИТЕ ТЕМПЕРАТУРАТА ОТИВАШЕ НА ПРЕДПОСЛЕДНАТА ЧЕРТА (ПО ПРЕДПИСАНИЕ - НОРМАЛНО)
ТАКА ЧЕ ТОВА Е ЕЛ ПРОБЛЕМ СЛЕДСВИЕ ОТ ТЕМПЕРАТУРА И ГОЛЯМА КОНСУМАЦИЯ НА ТОК.
4.НА ТИХИ ОБОРОТИ МА СЛОТО ТИ НЕ МОЖЕ ДА СВЕТИ ПРИ ТОВА НАЛЯГАНЕ .
КОЛКО КОЛЕГИ СА СИ МЕРИЛИ НАЛЯГАНЕТО НА МАСЛОТО КАТО ТЕБ?
НЕ СЕ ШАШКАЙ ИЗЛИШНО АКО НЯМАШ ДРУГИ ИНДИКАЦИИ ЗА СКАПАНИ ЛАГЕРИ, ИНАЧЕ МАЙСТОРИТЕ ЩЕ ТИ ВЗЕМАТ ПАРИТЕ БЕЗ ПРОБЛЕМИ , НО ДАЛИ СЛЕД ТОВА НЯМА ДА ИМАШ ПОГОЛЕМИ ПРОБЛЕМИ.
МЕЖДУ ДРУГОТО АЗ СИ СМЕНИХ ТЕРМОСТАТА НА ДИЗЕЛА СЪС 80 ГР.
ЗАЩОТО ПРЕЗ ЛЯТОТО КАРАМ ЗДРАВО , А И СЕГА ЩВЕ ИДВАМ ЧЕСТО ДО СОФИЯ
ОТНОСНО МАСЛОТО .КОЛЕГИ НА КОЛКО ОТ ВАС КОЛИТЕ СА ПОД 150-200 Х.КМ ,ЧЕ СЛАГАТЕ ПЪЛНА СИНТЕТИКА .В НАЙ ДОБРИЯ СЛУЧАЙ ПОЛУ ИЛИ МИНЕРАЛНО. НЕ СЕ ВРЪЗВАЙТЕ НА ЧЕ МОЖЕТЕ ДА КАРАТЕ ДИЗЕЛ ПОВЕЧЕ ОТ 7500 КМ (В СЪЩНОСТ МОЖЕТЕ , НО ?)


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Съб 26 авг 2006 19:01


markow написа:1.КАКВА ТИ Е ТЕМПЕРАТУРАТА НА ОХЛ.ТЕЧНОСТ КОКАТО ТИ ПИСНЕ РЕЛЕТО ?
2.ЛАМПАТА НА МАСЛОТО ПОЧВАЛИ ДА ТИ СТЕТИ?
3.ВЕНТИЛАТОРА ВКЛЮЧВА ЛИ НА 2 -РА СТЕПЕН ?
4.НА ТИХИ ОБОРОТИ МА СЛОТО ТИ НЕ МОЖЕ ДА СВЕТИ ПРИ ТОВА НАЛЯГАНЕ .
КОЛКО КОЛЕГИ СА СИ МЕРИЛИ НАЛЯГАНЕТО НА МАСЛОТО КАТО ТЕБ?

1.Над 90 градуса,но само в баир ми пищи.Била е и 100 градуса на равно,но не е пищял.
2.Почва да мига и едновремено с нея зумера пищи.
3.Имам само една степен.
4.Никога не ми е светило,само при студен старт за около 2 секунди.
5.Незнам,но аз го направих и :cry:


markow
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот markow » Съб 26 авг 2006 20:23


КАКВО ТИ НАПРАВИХА ?
КАК Е СЕГА?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 109 госта