Immortal написа:
Спокойствието е най-важното нещо, можеш да караш с аксиален луфт доста, мен ме е срам

Immortal написа:
markow написа: между дръгото защо отиде да мериш налягане на маслото ?
накви иддикации ?
Immortal написа: Сложиха манометъра,запалих и колата беше загряла на 70 градуса.Показа 1.5 при 900 оборота и 3 атмосфери при 2000 оборота.Като се качи на 90 градуса обаче отчете 1 атмосфера при 900 оборота и 2.3 атмосфери при 2000 оборота.
ми единственото заради което някой казват така е че синтетиката е доста по тънка и може да има течове от гарнитурите на двигателя ,иначе синтетиката има по добри смазочни свойства от минералното или полусинтетиката и не си мени вискозитета при различни температури и наторарванияImmortal написа:а за двигатели на много хиляди не е ли по-добре минерално масло
landwarrior написа:щото след 5000км почерня и започнаха да се чуват сутрин повдигачи
golfer написа: :
markow написа:1.КАКВА ТИ Е ТЕМПЕРАТУРАТА НА ОХЛ.ТЕЧНОСТ КОКАТО ТИ ПИСНЕ РЕЛЕТО ?
2.ЛАМПАТА НА МАСЛОТО ПОЧВАЛИ ДА ТИ СТЕТИ?
3.ВЕНТИЛАТОРА ВКЛЮЧВА ЛИ НА 2 -РА СТЕПЕН ?
4.НА ТИХИ ОБОРОТИ МА СЛОТО ТИ НЕ МОЖЕ ДА СВЕТИ ПРИ ТОВА НАЛЯГАНЕ .
КОЛКО КОЛЕГИ СА СИ МЕРИЛИ НАЛЯГАНЕТО НА МАСЛОТО КАТО ТЕБ?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 109 госта