защо постоянно се получава нагар по дистрибуторната капачка?
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: защо постоянно се получава нагар по дистрибуторната капачка?
Луфт-като ъглово завъртане?Да има но не е повече от 0,5мм,нали все пак е зацепено през зъбна предавка.Но няма луфт на оста,настрани(радиален).Известен малък луфт се усеща и по вертикала(аксиален).
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: Чет 25 мар 2010 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: стара загора
Re: защо постоянно се получава нагар по дистрибуторната капачка?
луфта е радиален - оста се разклаща леко настрани. това лошо ли е? както казваш има и кръгово завъртане но съвсем малко.
а ето какво има по капачката след последното ми чистене (седмица и половина) :




а ето какво има по капачката след последното ми чистене (седмица и половина) :




-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: защо постоянно се получава нагар по дистрибуторната капачка?
За сега изглежда нормално,при мен на 3-4к километра като поглеждам там е горе-долу така.Заради радиалния луфт е необходимо да се ослушваш за някое делко на старо,като не е "на зор",може и да изпадне изгодно.Явно има износване в оста.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: защо постоянно се получава нагар по дистрибуторната капа
Извинявам се за разкопаването.
Та днес реших да идиотствам малко.
На снимките на колегата aleksbelov е само началото.
Това вече е цяла люспа нагар, откъртена от електрод на капачка.
Да речем, че е дебела 0.5 милиметра но клони към 1, не съм я мерил за да не се разпадне.

Това е същия обект, но под 160 X Optical Zoom

Некви топчици и сталактити виждам аз. Махнах ги.
Нали, хомеопатии излете с десет коня отгоре и спре да харчи - не говориме.
Но осезаемо спре да ми трещи по кюнците, като върнем газта - достатъчно.
Извиневам се одново.
Та днес реших да идиотствам малко.
На снимките на колегата aleksbelov е само началото.
Това вече е цяла люспа нагар, откъртена от електрод на капачка.
Да речем, че е дебела 0.5 милиметра но клони към 1, не съм я мерил за да не се разпадне.

Това е същия обект, но под 160 X Optical Zoom

Некви топчици и сталактити виждам аз. Махнах ги.
Нали, хомеопатии излете с десет коня отгоре и спре да харчи - не говориме.
Но осезаемо спре да ми трещи по кюнците, като върнем газта - достатъчно.
Извиневам се одново.

- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: защо постоянно се получава нагар по дистрибуторната капа
bobocamaro написа:Извинявам се за разкопаването.
Та днес реших да идиотствам малко.
На снимките на колегата aleksbelov е само началото.
Това вече е цяла люспа нагар, откъртена от електрод на капачка.
Да речем, че е дебела 0.5 милиметра но клони към 1, не съм я мерил за да не се разпадне.
Това е същия обект, но под 160 X Optical Zoom
Некви топчици и сталактити виждам аз. Махнах ги.
Нали, хомеопатии излете с десет коня отгоре и спре да харчи - не говориме.
Но осезаемо спре да ми трещи по кюнците, като върнем газта - достатъчно.
Извиневам се одново.
Защо имам чувството че тая люспа е от капачка с алуминиеви "електроди".
Аз преди време се опитах да карам с такава и за отрицателно време правеше подобна люспа, то всъщност на второто, третото чистене електродите се скриват в пастмасата, та тази капачка сега я ползвам само да запуша делкото ако мия двигателя.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 48 госта