защо постоянно се получава нагар по дистрибуторната капачка?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: защо постоянно се получава нагар по дистрибуторната капачка?

Мнениеот emo-gar » Съб 20 авг 2011 22:51


Луфт-като ъглово завъртане?Да има но не е повече от 0,5мм,нали все пак е зацепено през зъбна предавка.Но няма луфт на оста,настрани(радиален).Известен малък луфт се усеща и по вертикала(аксиален).




aleksbelov
Мнения: 80
Регистриран на: Чет 25 мар 2010 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: стара загора

Re: защо постоянно се получава нагар по дистрибуторната капачка?

Мнениеот aleksbelov » Нед 21 авг 2011 9:51


луфта е радиален - оста се разклаща леко настрани. това лошо ли е? както казваш има и кръгово завъртане но съвсем малко.

а ето какво има по капачката след последното ми чистене (седмица и половина) :

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: защо постоянно се получава нагар по дистрибуторната капачка?

Мнениеот emo-gar » Нед 21 авг 2011 11:35


За сега изглежда нормално,при мен на 3-4к километра като поглеждам там е горе-долу така.Заради радиалния луфт е необходимо да се ослушваш за някое делко на старо,като не е "на зор",може и да изпадне изгодно.Явно има износване в оста.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: защо постоянно се получава нагар по дистрибуторната капа

Мнениеот bobocamaro » Вто 20 авг 2013 1:59


Извинявам се за разкопаването.
Та днес реших да идиотствам малко.
На снимките на колегата aleksbelov е само началото.
Това вече е цяла люспа нагар, откъртена от електрод на капачка.
Да речем, че е дебела 0.5 милиметра но клони към 1, не съм я мерил за да не се разпадне.
Изображение
Това е същия обект, но под 160 X Optical Zoom
Изображение
Некви топчици и сталактити виждам аз. Махнах ги.
Нали, хомеопатии излете с десет коня отгоре и спре да харчи - не говориме.
Но осезаемо спре да ми трещи по кюнците, като върнем газта - достатъчно.
Извиневам се одново. :mhihi


Потребителски аватар
Mapoka
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
Автомобил: 1992 VW Vento
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Ямбол

Re: защо постоянно се получава нагар по дистрибуторната капа

Мнениеот Mapoka » Вто 20 авг 2013 22:21


bobocamaro написа:Извинявам се за разкопаването.
Та днес реших да идиотствам малко.
На снимките на колегата aleksbelov е само началото.
Това вече е цяла люспа нагар, откъртена от електрод на капачка.
Да речем, че е дебела 0.5 милиметра но клони към 1, не съм я мерил за да не се разпадне.
Това е същия обект, но под 160 X Optical Zoom
Некви топчици и сталактити виждам аз. Махнах ги.
Нали, хомеопатии излете с десет коня отгоре и спре да харчи - не говориме.
Но осезаемо спре да ми трещи по кюнците, като върнем газта - достатъчно.
Извиневам се одново. :mhihi

Защо имам чувството че тая люспа е от капачка с алуминиеви "електроди".
Аз преди време се опитах да карам с такава и за отрицателно време правеше подобна люспа, то всъщност на второто, третото чистене електродите се скриват в пастмасата, та тази капачка сега я ползвам само да запуша делкото ако мия двигателя.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 48 госта