Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 01 авг 2011 8:33


DV-то гледай да е с номер 710N - това е от ТТ.Цената на оригинален е 60ина лева.




Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Пон 01 авг 2011 20:38


Колега мерси за отзивчивостта,много си активен относно проблема ми :beer .Утре ще намина през някой магазин да вида какво ще излезе и дано от него е проблема :)


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Вто 02 авг 2011 14:47


Такаааaa и DV-то с номер 710N е наред :banghead: .Незнам вече къде да я карам кой да я гледа и к'во да я праят scare


masterixx
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 06 мар 2011 21:27
Автомобил: Touran
Двигател: BSX 2009
Местоположение: Sofia

Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот masterixx » Сря 03 авг 2011 15:44


Здравейте,

Понеже не искам да отварям нова тема, тази ми се стори най близка до въпроса ми.
От няколко месеца има Golf4 GTI 150HP AGU и дотогава не бях карал кола с турбо.
Та въпроса ми е дали ускорението е плавно или примерно на 2 000 оборота се включва турбината и тогава започва да набира ? Защото аз не усещам разлика когато мина 2 000. Набира едно и също - не казвам, че набира слабо.

И да спомена за един проблем. Когато запаля колата сутрин и веднага гасне. След това няма проблеми с паленето дори и 8 часа да стои изгасена. Само сутрин го прави този проблем и то при първото палене. Единствената грешка която показва е ламбда сондата, но тя не работи само при подгряването отначало.

Благодаря Ви предварително за отговорите.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот sk. » Сря 03 авг 2011 16:56


R32Dream,
не съм сигурен дали блоу офф клапана от 1.8Т АГУ, ще стане при теб. Ако става мога да ти го пратя в понеделник-вторник да пробваш. Ако става ще измислим някаква символична цена. Ако не направо можеш да го хвърлиш ;)

@masterixx на усещане е трудно да я хванеш колата, особено ако даваш газ на първа и втора. Но около 3000-4000 оборота трябва да върви най-осезаемо.


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Сря 03 авг 2011 22:59


sk. Проверих моя здрав е.Пробвах и с такъв същия като моя със 710N номер от магазина същата работа.Пробвах и с двубутален на Фордж....и пак така.Явно не е от клапана.Днеска си поправих тръбичката за картерните газове,снадих я с едно парче марчук и тръгнах да я пробвам,обаче не като да върви за 180 коня.Като се прибрах,паркирах и отворих капака да вида ко стаа ииии изненада :banghead: Маркуча се беше скъсал отново само че на друго място scare .
П.С.Като свалих "У" образното маркуче дето влиза в "главата" забелязах че има парченца гума.Паднаха общо 3 броя с големита на слънчогледова семка.Незнам обаче дали и по нататъка по системата не са се заклещили някви остатъци от маркучлето :shock

@masterixx както каза sk. след 4000 оборота трябва да я "бие ток"


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 03 авг 2011 23:14


Така както обясняваш ,че пак е пукнало мъркуча ме навежда на мисълта че налягането на турбото отива там.Начина да отиде там където си пуснал на снимката е само през PCV клапана.
Ако се чудиш кое е PCV клапана чети тука - накратко вързан е за един маркуч под входящия колектор и ако не бачка изсипва налягането на турбото вместо в колектора в картера на мотора :banghead:


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Чет 04 авг 2011 15:23


PCV клапана мисля,че го знам кое е.След 1-2 дена ще потърся такъв нов и ще взема да го пробвам...дано моя е развален.
П.С.Ако не се лъжа това е клапана
Прикачени файлове
042820.jpg
042820.jpg (24.8 KиБ) Видяна 1934 пъти


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 04 авг 2011 15:35


Не този е вързан с PCV-то и бачкат заедно за да има картерна вентилация ,но от него няма как да ти избяга налягането.Този е Pancake клапана.PCV-то е в края на мъркуча които стои под всмукателния колектор(единия му краи е хванат на него) където се хваща с Т разклонение към маркуча за картера.
Представлява това Изображение
Лошото е че той губи налягане след дроселовата клапа ,а не както ти пише в грешката между турбото и дросела.


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Чет 04 авг 2011 17:45


Мдааам точно "това нещо" стои под всмукателния колектор и ми се видя малко омаслен :shock .Между другото от там извадих стария и разпокъсан маркуч и го смених с нов.Другото което забелязах че едната скоба на това "Т"-образно съединение е сменяна.Отивам да правя снимки и ще ги кача по компетентните да си дадат мнението :да:
П.С.Ето това мисля,че е това "Т"-образно съединение.Това което не ми е ясно:"1" или "2" е този PCV клапан който може да ми е проблемен."3" е маркуча който подмених изцяло до "У"-образното съединение.
Прикачени файлове
31.JPG


Потребителски аватар
rosko-rs
Мнения: 74
Регистриран на: Пет 30 апр 2010 18:55
Автомобил: VW GOLF IV GTI
Двигател: AGU -1999
Местоположение: Костинброд

Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот rosko-rs » Чет 04 авг 2011 20:02


1 е клапана,колегата Rabbit_TDI го е показал по горе,по-дебелата му част влиза напред в тройника


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 04 авг 2011 20:42


Да 1 е клапана като с едната скоба е хванат към 2 а с другата е хванат към троиника в които влиза.При тебе е пипан(за добро или зло) защото не си с фабричните скоби.Също така провери и самия мъркуч за пукнатини.Лошото е че клапана мисля може да се провери само на налягане.


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Чет 04 авг 2011 21:35


Ще вида в събота кво ще направя.Лошото е че много трудно се работи под дросела,ама като гледам може и да го свала да го почистя и него :) .Надявам се маркуча да е спукан и да не е нещо по сериозно :?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 04 авг 2011 21:38


Дросела не ти пречи - трябва да свалиш ламаринката над щеката.Можеш и пластмасата на щеката да пробваш да махнеш ама ако се отчупи нещо и падне в маслото в голям филм влизаш.Иначе дросела не дей го сваля(казвам го от опит scare )-отвори му само мъркуча където влиза повдигни го и с един парцал можеш да го изчистиш без проблем без дори да го сваляш от мястото му.


Потребителски аватар
R32Dream
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
Автомобил: VW Golf Mk4
Двигател: AUQ 2003
Местоположение: Stara Zagora

Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение

Мнениеот R32Dream » Чет 04 авг 2011 21:58


Добре колега ще те послушам и в събота като и обърна внимание ще пиша какво е станало :да:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 777, Bai Tisho, railfan и 95 госта