Golf Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
DV-то гледай да е с номер 710N - това е от ТТ.Цената на оригинален е 60ина лева.
- R32Dream
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: AUQ 2003
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Колега мерси за отзивчивостта,много си активен относно проблема ми
.Утре ще намина през някой магазин да вида какво ще излезе и дано от него е проблема 


- R32Dream
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: AUQ 2003
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Такаааaa и DV-то с номер 710N е наред
.Незнам вече къде да я карам кой да я гледа и к'во да я праят 


-
- Мнения: 123
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 21:27
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSX 2009
- Местоположение: Sofia
Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Здравейте,
Понеже не искам да отварям нова тема, тази ми се стори най близка до въпроса ми.
От няколко месеца има Golf4 GTI 150HP AGU и дотогава не бях карал кола с турбо.
Та въпроса ми е дали ускорението е плавно или примерно на 2 000 оборота се включва турбината и тогава започва да набира ? Защото аз не усещам разлика когато мина 2 000. Набира едно и също - не казвам, че набира слабо.
И да спомена за един проблем. Когато запаля колата сутрин и веднага гасне. След това няма проблеми с паленето дори и 8 часа да стои изгасена. Само сутрин го прави този проблем и то при първото палене. Единствената грешка която показва е ламбда сондата, но тя не работи само при подгряването отначало.
Благодаря Ви предварително за отговорите.
Понеже не искам да отварям нова тема, тази ми се стори най близка до въпроса ми.
От няколко месеца има Golf4 GTI 150HP AGU и дотогава не бях карал кола с турбо.
Та въпроса ми е дали ускорението е плавно или примерно на 2 000 оборота се включва турбината и тогава започва да набира ? Защото аз не усещам разлика когато мина 2 000. Набира едно и също - не казвам, че набира слабо.
И да спомена за един проблем. Когато запаля колата сутрин и веднага гасне. След това няма проблеми с паленето дори и 8 часа да стои изгасена. Само сутрин го прави този проблем и то при първото палене. Единствената грешка която показва е ламбда сондата, но тя не работи само при подгряването отначало.
Благодаря Ви предварително за отговорите.
Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
R32Dream,
не съм сигурен дали блоу офф клапана от 1.8Т АГУ, ще стане при теб. Ако става мога да ти го пратя в понеделник-вторник да пробваш. Ако става ще измислим някаква символична цена. Ако не направо можеш да го хвърлиш
@masterixx на усещане е трудно да я хванеш колата, особено ако даваш газ на първа и втора. Но около 3000-4000 оборота трябва да върви най-осезаемо.
не съм сигурен дали блоу офф клапана от 1.8Т АГУ, ще стане при теб. Ако става мога да ти го пратя в понеделник-вторник да пробваш. Ако става ще измислим някаква символична цена. Ако не направо можеш да го хвърлиш

@masterixx на усещане е трудно да я хванеш колата, особено ако даваш газ на първа и втора. Но около 3000-4000 оборота трябва да върви най-осезаемо.
- R32Dream
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: AUQ 2003
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
sk. Проверих моя здрав е.Пробвах и с такъв същия като моя със 710N номер от магазина същата работа.Пробвах и с двубутален на Фордж....и пак така.Явно не е от клапана.Днеска си поправих тръбичката за картерните газове,снадих я с едно парче марчук и тръгнах да я пробвам,обаче не като да върви за 180 коня.Като се прибрах,паркирах и отворих капака да вида ко стаа ииии изненада
Маркуча се беше скъсал отново само че на друго място
.
П.С.Като свалих "У" образното маркуче дето влиза в "главата" забелязах че има парченца гума.Паднаха общо 3 броя с големита на слънчогледова семка.Незнам обаче дали и по нататъка по системата не са се заклещили някви остатъци от маркучлето
@masterixx както каза sk. след 4000 оборота трябва да я "бие ток"


П.С.Като свалих "У" образното маркуче дето влиза в "главата" забелязах че има парченца гума.Паднаха общо 3 броя с големита на слънчогледова семка.Незнам обаче дали и по нататъка по системата не са се заклещили някви остатъци от маркучлето

@masterixx както каза sk. след 4000 оборота трябва да я "бие ток"
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Така както обясняваш ,че пак е пукнало мъркуча ме навежда на мисълта че налягането на турбото отива там.Начина да отиде там където си пуснал на снимката е само през PCV клапана.
Ако се чудиш кое е PCV клапана чети тука - накратко вързан е за един маркуч под входящия колектор и ако не бачка изсипва налягането на турбото вместо в колектора в картера на мотора
Ако се чудиш кое е PCV клапана чети тука - накратко вързан е за един маркуч под входящия колектор и ако не бачка изсипва налягането на турбото вместо в колектора в картера на мотора

- R32Dream
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: AUQ 2003
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
PCV клапана мисля,че го знам кое е.След 1-2 дена ще потърся такъв нов и ще взема да го пробвам...дано моя е развален.
П.С.Ако не се лъжа това е клапана
П.С.Ако не се лъжа това е клапана
- Прикачени файлове
-
- 042820.jpg (24.8 KиБ) Видяна 1934 пъти
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Не този е вързан с PCV-то и бачкат заедно за да има картерна вентилация ,но от него няма как да ти избяга налягането.Този е Pancake клапана.PCV-то е в края на мъркуча които стои под всмукателния колектор(единия му краи е хванат на него) където се хваща с Т разклонение към маркуча за картера.
Представлява това
Лошото е че той губи налягане след дроселовата клапа ,а не както ти пише в грешката между турбото и дросела.
Представлява това

Лошото е че той губи налягане след дроселовата клапа ,а не както ти пише в грешката между турбото и дросела.
- R32Dream
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: AUQ 2003
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Мдааам точно "това нещо" стои под всмукателния колектор и ми се видя малко омаслен
.Между другото от там извадих стария и разпокъсан маркуч и го смених с нов.Другото което забелязах че едната скоба на това "Т"-образно съединение е сменяна.Отивам да правя снимки и ще ги кача по компетентните да си дадат мнението 
П.С.Ето това мисля,че е това "Т"-образно съединение.Това което не ми е ясно:"1" или "2" е този PCV клапан който може да ми е проблемен."3" е маркуча който подмених изцяло до "У"-образното съединение.


П.С.Ето това мисля,че е това "Т"-образно съединение.Това което не ми е ясно:"1" или "2" е този PCV клапан който може да ми е проблемен."3" е маркуча който подмених изцяло до "У"-образното съединение.
- rosko-rs
- Мнения: 74
- Регистриран на: Пет 30 апр 2010 18:55
- Автомобил: VW GOLF IV GTI
- Двигател: AGU -1999
- Местоположение: Костинброд
Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
1 е клапана,колегата Rabbit_TDI го е показал по горе,по-дебелата му част влиза напред в тройника
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Да 1 е клапана като с едната скоба е хванат към 2 а с другата е хванат към троиника в които влиза.При тебе е пипан(за добро или зло) защото не си с фабричните скоби.Също така провери и самия мъркуч за пукнатини.Лошото е че клапана мисля може да се провери само на налягане.
- R32Dream
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: AUQ 2003
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Ще вида в събота кво ще направя.Лошото е че много трудно се работи под дросела,ама като гледам може и да го свала да го почистя и него
.Надявам се маркуча да е спукан и да не е нещо по сериозно 


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Дросела не ти пречи - трябва да свалиш ламаринката над щеката.Можеш и пластмасата на щеката да пробваш да махнеш ама ако се отчупи нещо и падне в маслото в голям филм влизаш.Иначе дросела не дей го сваля(казвам го от опит
)-отвори му само мъркуча където влиза повдигни го и с един парцал можеш да го изчистиш без проблем без дори да го сваляш от мястото му.

- R32Dream
- Мнения: 134
- Регистриран на: Вто 08 юни 2010 21:14
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: AUQ 2003
- Местоположение: Stara Zagora
Re: Mk4 1.8T 180HP Слабо ускорение
Добре колега ще те послушам и в събота като и обърна внимание ще пиша какво е станало 
