Акумулатора пада много бързо.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Акумулатора пада много бързо.

Мнениеот nikson85 » Чет 28 юли 2011 12:54


milmar написа:
nikson85 написа:.... а самия акумулатор като го искарам и го премеря трябва да не е под 12волта ,ако е 11.5 примерно е за зареждане така ли. :screwy


Акумулатор , свален от карана кола ако покаже под 12V , обикновено значи задължително НОВ !

ами акумулаторите падат дори и нови според теб пак ли трябва да покаже 12 волта?




Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Акумулатора пада много бързо.

Мнениеот radi_nrj » Чет 28 юли 2011 12:56


Човек, провери дали имаш отечека и да ли алтернатора зарежда. Защото ако нещо дърпа ток при изгасен автомобил и и спрями всякакви консуматори и 2 нови акумулатора да сложиш ще ги скапе.


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Акумулатора пада много бързо.

Мнениеот Ljubon » Чет 28 юли 2011 13:03


nikson85 написа:
milmar написа:
nikson85 написа:.... а самия акумулатор като го искарам и го премеря трябва да не е под 12волта ,ако е 11.5 примерно е за зареждане така ли. :screwy


Акумулатор , свален от карана кола ако покаже под 12V , обикновено значи задължително НОВ !

ами акумулаторите падат дори и нови според теб пак ли трябва да покаже 12 волта?

Май нещо не разбираш, колегата ти е казал "свален от карана кола".


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Акумулатора пада много бързо.

Мнениеот nikson85 » Чет 28 юли 2011 13:07


Нещо ме съмнява , че е от алармата. Тя е от тези бъгарските взех я преди 2 години за 210лв ,а най лошото е че незнам къде е да я спра нацяло. Защото преди не ще да запали колата ,а като разедина клемите и ги сложа пак си пали , а преди не ми правеше този номер когато нямаше аларма.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Акумулатора пада много бързо.

Мнениеот milmar » Чет 28 юли 2011 16:29


Да , имах предвид ако акумулатора се зарежда добре в колата , примерно 14-14.4 V на клемите , при запален мотор. Тогава при свалени клемите ( за да игнорираш възможна утечка в инсталацията ) , напрежението на акумулатора ще падне много бързо (10-15 мин. ) до около 12.4-12.5 V . След това спадането при здрав акумулатор е много бавно , дори 24 часа след това да измериш - трябва да е поне 12.2 - 12.4 V .
Това е така , ако самия акумулатор е здрав .

Иначе , ако пада под 12V ( при горните условия :) ) - отпиши го , това исках да кажа .


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Акумулатора пада много бързо.

Мнениеот nikson85 » Вто 02 авг 2011 17:11


Ако има избила клетка пак ли ще покаже 14.4 при зареждане ?????????? Мисля че 14 волта ще покаже само с исправен акумулатор. Така че няма как да разбера ако не взема здрав акумулатор. :Mr Green Fun


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Акумулатора пада много бързо.

Мнениеот radi_nrj » Вто 02 авг 2011 18:54


nikson85 написа:Ако има избила клетка пак ли ще покаже 14.4 при зареждане ?????????? Мисля че 14 волта ще покаже само с изправен акумулатор. Така че няма как да разбера ако не взема здрав акумулатор. :Mr Green Fun


А ти премерили за утечка?


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Акумулатора пада много бързо.

Мнениеот joker » Вто 02 авг 2011 20:46


Едно време правих един номер и с добър ефект...удължи живота на аку-то с 1.5 години(все е от полза).
Изливаш електролита и миеш акумулатора докато спре да пуска чернилка,сулфид де,...после зареждаш пак с електролит и зареждаш акумулатора....признавам,че е първобитна методика но два пъти ми е спестявала пари точно в моменти,когато финансите ми бяха като тези на Гърция ....единият път бе по Жан Виденово време.. scare


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Акумулатора пада много бързо.

Мнениеот radi_nrj » Вто 02 авг 2011 22:53


Шанса да измиеш и активна маса е голям. Специално на минусовите плочи, че плюсовите са в "джобчета" (или беше обратното - стар съм вече и не помня :063: )


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Акумулатора пада много бързо.

Мнениеот milmar » Вто 02 авг 2011 23:12


radi_nrj написа:Шанса да измиеш и активна маса е голям....


Пробвал съм го това с миенето преди Виденовото време :) . Първо зареждаш акумулатора добре , изливаш , миеш , наливаш електролит 1.28 (като при заредено аку ) , резултата е съмнителен , при мен беше отрицателен .

Ако има избила клетка пак ли ще покаже 14.4 при зареждане ??????????

Ще покаже и още как , но зависи как работи генератора . При клетка на късо , просто останалите веднага ще закипят :D .


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Акумулатора пада много бързо.

Мнениеот Ljubon » Сря 03 авг 2011 9:40


joker написа:Изливаш електролита и миеш акумулатора докато спре да пуска чернилка,сулфид де,...после зареждаш пак с електролит и зареждаш акумулатора....признавам,че е първобитна методика

Това си е негърски труд, неприсъщ на бял човек. mhihi
Може да пожертваш в процеса някой крайник или дреха. Не правете това вкъщи. :lol:
А и резултатът ще е съмнителен. :screwy


Потребителски аватар
hitman0013
Мнения: 1865
Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
Автомобил: GOLF 4
Двигател:

Re: Акумулатора пада много бързо.

Мнениеот hitman0013 » Сря 03 авг 2011 13:28


Аз си мисля, че при избила клетка акумулатора зарежда нормално, но много бързо пада.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Акумулатора пада много бързо.

Мнениеот nikson85 » Съб 06 авг 2011 11:04


Здр. фенове открих къде е проблема на акумулатора. Проблема май се оказа лоша връзка маса-двигател и я изчистих. Вече не прави проблеми сутрин , но да видим по-нататък. Само , че мисля , че от този проблем скасих на акумулатора живота с години.


ZAD19
Мнения: 87
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 16:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Акумулатора пада много бързо.

Мнениеот ZAD19 » Съб 06 авг 2011 12:42


Жокер е открил начин, който удължава живота на акумулатора и е описан в старите книги, но вече не се практикува! Има прост и евтин начин да разбереш дали има мъртва клетка! Как се прави - зареждаш акумулатора 7-8 часа и проверяваш концентрацията на електролит в клетките!
А дали има утечка? Отваряш учебника по физика за 7 клас, купуваш си мултицет за 7 лева и мериш!
Ползвам акумулатори произведени в Пазарджик. Издържат 6-7 години. Единствено проверявам за утечка и ниво на електролита.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19324
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Акумулатора пада много бързо.

Мнениеот stefan4o » Съб 06 авг 2011 12:45


nikson85 написа:Здр. фенове открих къде е проблема на акумулатора. Проблема май се оказа лоша връзка маса-двигател и я изчистих. Вече не прави проблеми сутрин , но да видим по-нататък. Само , че мисля , че от този проблем скасих на акумулатора живота с години.

АКО е имало утечка едва ли ще е от там. Утечката принципно идва от аксесоарите. От лоша връзка на мотора, то като е изгасена колата всъщност какъв консуматор има който е включен към масата на двигателя? Според мен няма такъв. Консуматорите са вътре в купето - авторадио, аларма, централно и т.н.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта