трудно включване на първа скорост?
- kalinveliki
- Мнения: 289
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
- Автомобил: VW T4
- Двигател: 2.4D
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
за маслото в скоростите!
не ми работеше датчика за задна купих си за 13 лева нов и мислех развивам стариа почва да тече и хоп слагам новия ...ама НА.стария е залепен за красота с лепило и резбата остана вътре МАЛЕЕЕ изтече си маслото от скоростите в едно шише от мин вода. Легнах и с кръстата отверка развих счупената резба вътре тя е в масло и лесни се равива само да заклиниш нещо в нея. палнах и бес масло до сервиза/бех си сложил новия датчик и си работеше/. В сервиза им дадох старото масло те малко се осмихнаха и казаха че е лошо ама нямах пари и сипаха него като долеха малко и с долятото 4 лева. и си в джаза!
Ето какво е написал vaskoto1 по повод: "Първа скорост не влиза (трудно включване на скоростите)"
vaskoto1 написа:това може да се получи ако караш по интензивен градски цикъл и феродовия диск се позагрее повечко=почва да става лепкав, а като спреш на светофара и изключиш и пуснеш педала той не се трие вече и се охлажда и залепва към маховика на мотора, т.е. ти натискаш съединителя, притискателния диск се обръща и отделя но феродовия не се отлепва напълно=не могат да влязат скоростите, защото на практика ефекта е като от ненатиснат съединител-главния вал си се върти с мотора. Необходимо е съвсем леко сътресение за да отлепи-но не може да се постигне със скоростния лост, като натиснеш и отпуснеш съединителя ти го отлепяш и воала-всичко е точно. Не се притеснявай няма проблем.
- Stivi
- Мнения: 8368
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
DOHC написа:Ето какво е написал vaskoto1 по повод: "Първа скорост не влиза (трудно включване на скоростите)"vaskoto1 написа:това може да се получи ако караш по интензивен градски цикъл и феродовия диск се позагрее повечко=почва да става лепкав, а като спреш на светофара и изключиш и пуснеш педала той не се трие вече и се охлажда и залепва към маховика на мотора, т.е. ти натискаш съединителя, притискателния диск се обръща и отделя но феродовия не се отлепва напълно=не могат да влязат скоростите, защото на практика ефекта е като от ненатиснат съединител-главния вал си се върти с мотора. Необходимо е съвсем леко сътресение за да отлепи-но не може да се постигне със скоростния лост, като натиснеш и отпуснеш съединителя ти го отлепяш и воала-всичко е точно. Не се притеснявай няма проблем.
Е те това е истината по този въпрос казана от според мен, най-компетентния човек тук ,отделно от това че любимата ни марка по принцип има лек проблем с точното включване на предавките! А това да не ти влиза първа независимо дали на топла или студена кола и като смениш маслото да започне да влиза ми звучи меко казано странно Ако някой има техническо обяснение на това чудо моля да го сподели !
Stivi написа:DOHC написа:Ето какво е написал vaskoto1 по повод: "Първа скорост не влиза (трудно включване на скоростите)"vaskoto1 написа:това може да се получи ако караш по интензивен градски цикъл и феродовия диск се позагрее повечко=почва да става лепкав, а като спреш на светофара и изключиш и пуснеш педала той не се трие вече и се охлажда и залепва към маховика на мотора, т.е. ти натискаш съединителя, притискателния диск се обръща и отделя но феродовия не се отлепва напълно=не могат да влязат скоростите, защото на практика ефекта е като от ненатиснат съединител-главния вал си се върти с мотора. Необходимо е съвсем леко сътресение за да отлепи-но не може да се постигне със скоростния лост, като натиснеш и отпуснеш съединителя ти го отлепяш и воала-всичко е точно. Не се притеснявай няма проблем.
Е те това е истината по този въпрос казана от според мен, най-компетентния човек тук ,отделно от това че любимата ни марка по принцип има лек проблем с точното включване на предавките! А това да не ти влиза първа независимо дали на топла или студена кола и като смениш маслото да започне да влиза ми звучи меко казано странно Ако някой има техническо обяснение на това чудо моля да го сподели !
Ми аз съм така След смяната се оправи първа и сега никакви грижи Да поясня само че ми източиха 1л скоростно при положеиние че е трябвало да има 1.8л ама.. Сега нямам грижи-а за техническо обяснение незнам
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], TheEx0rcist и 87 госта