трудно включване на първа скорост?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kalinveliki
Мнения: 289
Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
Автомобил: VW T4
Двигател: 2.4D
Местоположение: Плевен
Контакти:

за маслото в скоростите!

Мнениеот kalinveliki » Пет 24 ное 2006 13:31


не ми работеше датчика за задна купих си за 13 лева нов и мислех развивам стариа почва да тече и хоп слагам новия ...ама НА.стария е залепен за красота с лепило и резбата остана вътре МАЛЕЕЕ изтече си маслото от скоростите в едно шише от мин вода. Легнах и с кръстата отверка развих счупената резба вътре тя е в масло и лесни се равива само да заклиниш нещо в нея. палнах и бес масло до сервиза/бех си сложил новия датчик и си работеше/. В сервиза им дадох старото масло те малко се осмихнаха и казаха че е лошо ама нямах пари и сипаха него като долеха малко и с долятото 4 лева. и си в джаза!




Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Пет 24 ное 2006 15:12


Ето какво е написал vaskoto1 по повод: "Първа скорост не влиза (трудно включване на скоростите)"

vaskoto1 написа:това може да се получи ако караш по интензивен градски цикъл и феродовия диск се позагрее повечко=почва да става лепкав, а като спреш на светофара и изключиш и пуснеш педала той не се трие вече и се охлажда и залепва към маховика на мотора, т.е. ти натискаш съединителя, притискателния диск се обръща и отделя но феродовия не се отлепва напълно=не могат да влязат скоростите, защото на практика ефекта е като от ненатиснат съединител-главния вал си се върти с мотора. Необходимо е съвсем леко сътресение за да отлепи-но не може да се постигне със скоростния лост, като натиснеш и отпуснеш съединителя ти го отлепяш и воала-всичко е точно. Не се притеснявай няма проблем.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пет 24 ное 2006 18:34


DOHC написа:Ето какво е написал vaskoto1 по повод: "Първа скорост не влиза (трудно включване на скоростите)"

vaskoto1 написа:това може да се получи ако караш по интензивен градски цикъл и феродовия диск се позагрее повечко=почва да става лепкав, а като спреш на светофара и изключиш и пуснеш педала той не се трие вече и се охлажда и залепва към маховика на мотора, т.е. ти натискаш съединителя, притискателния диск се обръща и отделя но феродовия не се отлепва напълно=не могат да влязат скоростите, защото на практика ефекта е като от ненатиснат съединител-главния вал си се върти с мотора. Необходимо е съвсем леко сътресение за да отлепи-но не може да се постигне със скоростния лост, като натиснеш и отпуснеш съединителя ти го отлепяш и воала-всичко е точно. Не се притеснявай няма проблем.


Е те това е истината по този въпрос казана от според мен, най-компетентния човек тук ,отделно от това че любимата ни марка по принцип има лек проблем с точното включване на предавките! А това да не ти влиза първа независимо дали на топла или студена кола и като смениш маслото да започне да влиза ми звучи меко казано странно Ако някой има техническо обяснение на това чудо моля да го сподели !


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Пет 24 ное 2006 18:45


Stivi написа:
DOHC написа:Ето какво е написал vaskoto1 по повод: "Първа скорост не влиза (трудно включване на скоростите)"

vaskoto1 написа:това може да се получи ако караш по интензивен градски цикъл и феродовия диск се позагрее повечко=почва да става лепкав, а като спреш на светофара и изключиш и пуснеш педала той не се трие вече и се охлажда и залепва към маховика на мотора, т.е. ти натискаш съединителя, притискателния диск се обръща и отделя но феродовия не се отлепва напълно=не могат да влязат скоростите, защото на практика ефекта е като от ненатиснат съединител-главния вал си се върти с мотора. Необходимо е съвсем леко сътресение за да отлепи-но не може да се постигне със скоростния лост, като натиснеш и отпуснеш съединителя ти го отлепяш и воала-всичко е точно. Не се притеснявай няма проблем.




Е те това е истината по този въпрос казана от според мен, най-компетентния човек тук ,отделно от това че любимата ни марка по принцип има лек проблем с точното включване на предавките! А това да не ти влиза първа независимо дали на топла или студена кола и като смениш маслото да започне да влиза ми звучи меко казано странно Ако някой има техническо обяснение на това чудо моля да го сподели !



Ми аз съм така След смяната се оправи първа и сега никакви грижи Да поясня само че ми източиха 1л скоростно при положеиние че е трябвало да има 1.8л ама.. Сега нямам грижи-а за техническо обяснение незнам



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], TheEx0rcist и 87 госта