


Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански
Двигателят е точно копие на PN от Golf2.
- burkov2
- Мнения: 97
- Регистриран на: Пон 27 авг 2007 10:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански
stefan4o написа:Тоя мотор със сигурност не е 1.3. Блокът е на 1.6/1.8 при Мк2, 1.8 при Мк3. Дали е насаден не зная, но цялата работа намирисва доста. Такъв код на мотора не намерих в ЕТКА... Плюс това в Южна Африка не са произвеждани Мк3 хечбек, според ЕТКА...
И аз се разрових доста но из нета и ETKA включително. И аз не намерих такъв двигател. То и в кода на рамата за символа на годината стои J, което да поясня е 1988, а тогава тройки очевидно не е имало

- burkov2
- Мнения: 97
- Регистриран на: Пон 27 авг 2007 10:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански
anrus написа:Двигателят е точно копие на PN от Golf2.
Може и така да е. Но пък на ADZ също прилича страшно много като изключим въздушния филтър.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански
Колега като дойде колата ,би ли видял номера на пластмасовата "тромба" дето излиза от кутията за филтъра...
Другото което е ,ми прави впечатление,че филтърната кутия няма възможност за топъл въздух.Тоест може и да е вярно това....
Другото което е ,ми прави впечатление,че филтърната кутия няма възможност за топъл въздух.Тоест може и да е вярно това....
- burkov2
- Мнения: 97
- Регистриран на: Пон 27 авг 2007 10:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански
mupk0 написа:Колега като дойде колата ,би ли видял номера на пластмасовата "тромба" дето излиза от кутията за филтъра...
Другото което е ,ми прави впечатление,че филтърната кутия няма възможност за топъл въздух.Тоест може и да е вярно това....
Задължително. Аз като си го взема ще пускам снимки и т.н. Най-малкото ще видя какво аджеба е написано по тоя блок на двигателя щото по талон явно са объркали всичко. Кое имаш предвид да е вярно?
п.п. а бе гледам голф двойки карбураторни.. и тая тръба не стърчи така аграрно в нищото ами отива някъде, ако някой ми обясни защо? (не съм чак толкова запознат с устройството на двигателите така че се извинявам за глупавия въпрос)
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански
Под това ,че май е вярно имах в предвид това,че стандартно карбураторните коли от този тип имат едно вакуумно управляемо нещо,което си определя колко студен и колко топъл въздух да вкарва в мотора за да работи колата добре.При тебе обаче е заменено с тази тръба.Явно всичко е от там(по-топъл климат и съответно ненужно отопление)
- burkov2
- Мнения: 97
- Регистриран на: Пон 27 авг 2007 10:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански
Значи както беше добавил един колега по-назад в темата че и термостата би отварял по-рано, и перката би се включвала по-рано.. Да разбирам ли че при студено време или голяма скорост ще стои прекалено студен двигателя?
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански
чак прекалено не ,но би стоял на първата температура +/- няколко градуса.
- burkov2
- Мнения: 97
- Регистриран на: Пон 27 авг 2007 10:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански
Колеги, тук ми възниква въпроса: Като е карбуратор то до 90 коня изобщо докарва ли го и няма ли да харчи повече от 7 това животно?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански
VIN декодерите за Европа и за другите региони са различни и символите значат друго при номерата на рамата,така че по рама никога няма да излезе къде е правен и кога.Същото важи и за ЕТКА (тя е само за европейски мотори,в последната версия ги има и Хамериканските и то не всичките,които се слагат заводски).Тази информация ми казаха от Порше.бг,когато ги разпитвах за един Хамерикански,който по рама и той излизаше,че е произведен някъде 88-ма година, а по стъкла си беше 94-та
Общо взето той 90 коня си ги докарва (има си такъв двигател 1.8 90к.с. на Голф 2 обаче),разхода зависи от състоянието на карбуратора и двигателя,как я караш и с какво гориво я караш
В България няма как да харчи 7,защото бензина е отвратителен и вътре има какво ли не...,при теб не е невъзможно да харчи толкова 
Пробвай да видиш номера на самия блок,ако се съмняваш,че може да е сбъркан в документите и с този номер да търсиш вече какъв мотор е това.Пркатически няма значение,интересуваме се от любопитство,защото какъвто е,такъв ще го караш,като се строши нещо - с мострата в магазина и получаваш ново
Изглежда си заводски сложен,няма белези да е насаждан допълнително,VW явно са имали останали двигатлеи от партидата карбураторни 1.8 90к.с. за Голф 2 и са ги намятали на купетата на Голф 3 за някъде си по света (по-нискобюджетна кола) както по-горе обясних за Шкоди-те,в крайна сметка като имат там едни складове,пълни с палета с двигатели,все някъде трябва да ги намятат,няма да ги хвърлят я


Общо взето той 90 коня си ги докарва (има си такъв двигател 1.8 90к.с. на Голф 2 обаче),разхода зависи от състоянието на карбуратора и двигателя,как я караш и с какво гориво я караш


Пробвай да видиш номера на самия блок,ако се съмняваш,че може да е сбъркан в документите и с този номер да търсиш вече какъв мотор е това.Пркатически няма значение,интересуваме се от любопитство,защото какъвто е,такъв ще го караш,като се строши нещо - с мострата в магазина и получаваш ново



- burkov2
- Мнения: 97
- Регистриран на: Пон 27 авг 2007 10:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански
Идеята е че колата съм я капарирал със 100 паунда. Но благодарение на вас, колеги разбирам че едва ли изобщо ще е икономична предвид километрите които биха й предстояли. Аз съм привърженик на по-скоро бавното каране (не че не мога и бързо, ама 5 разход на ABU-то при 90кмч ме устройва напълно ако ме разбирате). И в момента се чудя изобщо.. тия 100 паунда биха се избили в разликата на разхода с някоя моно инжекция и то многократно. Та дори и тя да е на 200 хиляди и с разни недъзи.
Затова сега си поставям въпроса.. да я взимам ли въобще тази кола (бензина по-евтин няма да стане я..)?
Иначе и на мен ми е интересно да си разучавам такъв двигател ама не за сметка на разходите (if you know what i mean
Вие какво бихте направили в тази ситуация, колеги?
Затова сега си поставям въпроса.. да я взимам ли въобще тази кола (бензина по-евтин няма да стане я..)?
Иначе и на мен ми е интересно да си разучавам такъв двигател ама не за сметка на разходите (if you know what i mean

Вие какво бихте направили в тази ситуация, колеги?
Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански
Колега, принципно ако моторът/колата е запазена и на малко км. (както предполагаш) няма да е свръх лаком.
По начало по-големите мотори имат по-нисък разход /съотнесено към мощност/ спрямо по-малките при извънградско каране. В смисъл 1.4 харчи почти колкото 1.8 /пренебрежимо по-малко/ на извънградско. Това, че си спокоен водач, единствено може да намали разхода. Този двигател спокойно, според мен, може да си направи 7/100, предвид, че и бензинът и пътищата са по-хубави.
Като цяло за мен проблем могат да се явят някакви "специфични" части и/или изпълнения по колата - термостати, перки и прочее неща, които... нека кажем не са нагодени за по-хладен климат.
Взимай я. А не знам, да речем, АГУ примерно? Доколото рабирам ще си я караш в чужбина, ако там има възможност - това е добър и евтин вариант.
По начало по-големите мотори имат по-нисък разход /съотнесено към мощност/ спрямо по-малките при извънградско каране. В смисъл 1.4 харчи почти колкото 1.8 /пренебрежимо по-малко/ на извънградско. Това, че си спокоен водач, единствено може да намали разхода. Този двигател спокойно, според мен, може да си направи 7/100, предвид, че и бензинът и пътищата са по-хубави.
Като цяло за мен проблем могат да се явят някакви "специфични" части и/или изпълнения по колата - термостати, перки и прочее неща, които... нека кажем не са нагодени за по-хладен климат.
Взимай я. А не знам, да речем, АГУ примерно? Доколото рабирам ще си я караш в чужбина, ако там има възможност - това е добър и евтин вариант.
- burkov2
- Мнения: 97
- Регистриран на: Пон 27 авг 2007 10:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански
sam_boha написа:Колега, принципно ако моторът/колата е запазена и на малко км. (както предполагаш) няма да е свръх лаком.
По начало по-големите мотори имат по-нисък разход /съотнесено към мощност/ спрямо по-малките при извънградско каране. В смисъл 1.4 харчи почти колкото 1.8 /пренебрежимо по-малко/ на извънградско. Това, че си спокоен водач, единствено може да намали разхода. Този двигател спокойно, според мен, може да си направи 7/100, предвид, че и бензинът и пътищата са по-хубави.
Като цяло за мен проблем могат да се явят някакви "специфични" части и/или изпълнения по колата - термостати, перки и прочее неща, които... нека кажем не са нагодени за по-хладен климат.
Взимай я. А не знам, да речем, АГУ примерно? Доколото рабирам ще си я караш в чужбина, ако там има възможност - това е добър и евтин вариант.
А бе пътищата са по мои впечатления никак не в пъти по-добри, нито пък бензина съм забелязал че е нещо по-особено. Но принципно си прав, колега, АГУ е най-смисленото решение, въпросът е там дали слагат и колко ще ме цакат..
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански
В УК нямаше ли някакви облекчения,че караш на ГАЗ?
Re: Golf Mk3 1.8 "GLX" африкански
Аз мисля, че се слага АГУ навсякъде, но дали има редовно газстанции е по-скоро въпросът.
Иначе за цена, може би, ако разпиташ ще се разбере или ако някой колега е слагал, да сподели евентуално цени и т.н. пречки.
Вярно, за УК ли става дума?
Иначе за цена, може би, ако разпиташ ще се разбере или ако някой колега е слагал, да сподели евентуално цени и т.н. пречки.
Вярно, за УК ли става дума?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: qnkov, TheEx0rcist и 102 госта