Проблем с вървежа на бензин 1,6 101 коня мотор AFT

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
zeroheat
Мнения: 225
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с вървежа на бензин 1,6 101 коня мотор AFT

Мнениеот zeroheat » Съб 17 мар 2012 9:54


Така, вчера проверих дебита и си е съвсем в нормите(направи 500мл. за 20сек.). Ходих да ми чистят инжекторите с ултразвук, като там споделиха , че са били леко зацапани, но нищо фрапантно. Оказаха се прави. Колата си е в същото сстояние.

Дайте идеи какво да проверям друго. :oops: :idea:




Bioside
Мнения: 600
Регистриран на: Чет 01 окт 2009 16:31
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с вървежа на бензин 1,6 101 коня мотор AFT

Мнениеот Bioside » Съб 17 мар 2012 11:58


Kолега, АФТ имат едни пластини в всмукателния колектор.Управляват се май с вакум.Моето е АЕК нека колегите които го имат това да кажат как да ги провериш на студен двигател да не задържат.Друго което можеш да провериш е къде ГИ прекъсва плюса на инжекторите на бензиновата рейка.Дебитомера го откачи и пробвай без него.Аз карах доста време с откачен и колата си вървеше но гаснеше понякога по кръстовищата и след рязко отпускане на газта. :beer


Потребителски аватар
peachbaby
Мнения: 175
Регистриран на: Вто 23 дек 2008 10:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с вървежа на бензин 1,6 101 коня мотор AFT

Мнениеот peachbaby » Съб 17 мар 2012 21:09


[quote="Bioside"]Kолега, АФТ имат едни пластини в всмукателния колектор.Управляват се май с вакум.Моето е АЕК нека колегите които го имат това да кажат как да ги провериш на студен двигател да не задържат.
колега,аз съм с афт и така и не знам кога и как трябва да работят тези клапи.пробвал сам на место,на топла-студена кола,ниски и високи обороти.ами тая вакумна мембрана не мрадна за да задвижи клапите.в една тема има6е предположения 4е деиствали според надморска висо4ина.така и никои не се исказа кога и как заработват тея клапи.


Потребителски аватар
Damianski
Мнения: 92
Регистриран на: Вто 30 мар 2010 15:12
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: AFT
Местоположение: BG

Re: Проблем с вървежа на бензин 1,6 101 коня мотор AFT

Мнениеот Damianski » Нед 18 мар 2012 0:12


Въпросните клапи на AFT се управляват вакуумно и променят входящия колектор като го правят по-дълъг или по-къс , в зависимост от положението им.До колкото знам аз при ниски обороти клапите са в позиция "къс колектор" и пътят на входящия въздух е по-кратък , но с покачване на оборотите вакуумното управление което се вижда отвън и може да се пипне с ръка - засмуква и клапите се завъртат в позиция - "дълъг колектор" и там вече който е на ясно с динамика на флуидите и аеродинамика ще разбере за какво иде реч.Накратко двигателят става по-отзивчив от по-ниски обороти в сравнение с АЕК който няма променлив входящ колектор.Това е което аз знам , надявам се да има нещо общо със действителността :beer


Потребителски аватар
zeroheat
Мнения: 225
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с вървежа на бензин 1,6 101 коня мотор AFT

Мнениеот zeroheat » Нед 18 мар 2012 18:18


peachbaby написа:
Bioside написа:Kолега, АФТ имат едни пластини в всмукателния колектор.Управляват се май с вакум.Моето е АЕК нека колегите които го имат това да кажат как да ги провериш на студен двигател да не задържат.
колега,аз съм с афт и така и не знам кога и как трябва да работят тези клапи.пробвал сам на место,на топла-студена кола,ниски и високи обороти.ами тая вакумна мембрана не мрадна за да задвижи клапите.в една тема има6е предположения 4е деиствали според надморска висо4ина.така и никои не се исказа кога и как заработват тея клапи.


здравей

явно не ти работи нещото, което контролира мембраната има и вариант, при който и самата мембрана ти е пукната и изпуска. При мен беше така. За 40лв.успях да си набавя цялата система и си я смених, доса лесно е. Само да спомена, че не намирам никаква разлика. "Динамиката" ми се струва същата с работещи правилно клапи и с неработещи клапи. Не бих инвестирал пак в оправянето на тая вакуумна джаджа :D .

Сега по темата. Смених температурния датчик(въпреки, че стария даваше сравнително читави стойности) и има значително подобрение, но ще тествам утре рано сутрин, когато е сравнително студено. Ще споделя резултатите.


Потребителски аватар
zeroheat
Мнения: 225
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с вървежа на бензин 1,6 101 коня мотор AFT

Мнениеот zeroheat » Вто 20 мар 2012 9:42


Вече два дни карам без проблеми heavy metal zork

Може да се каже, е проблема ми е бил в температурния датчик. Въпреки че на диагностиката излиза наред.

Мерси на всички, които се опитаха да помогнат.

Хубав ден!!! :applause: :banana :beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта