Дайте идеи какво да проверям друго.
Проблем с вървежа на бензин 1,6 101 коня мотор AFT
- zeroheat
- Мнения: 225
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с вървежа на бензин 1,6 101 коня мотор AFT
Така, вчера проверих дебита и си е съвсем в нормите(направи 500мл. за 20сек.). Ходих да ми чистят инжекторите с ултразвук, като там споделиха , че са били леко зацапани, но нищо фрапантно. Оказаха се прави. Колата си е в същото сстояние.
Дайте идеи какво да проверям друго.

Дайте идеи какво да проверям друго.
Re: Проблем с вървежа на бензин 1,6 101 коня мотор AFT
Kолега, АФТ имат едни пластини в всмукателния колектор.Управляват се май с вакум.Моето е АЕК нека колегите които го имат това да кажат как да ги провериш на студен двигател да не задържат.Друго което можеш да провериш е къде ГИ прекъсва плюса на инжекторите на бензиновата рейка.Дебитомера го откачи и пробвай без него.Аз карах доста време с откачен и колата си вървеше но гаснеше понякога по кръстовищата и след рязко отпускане на газта. 

- peachbaby
- Мнения: 175
- Регистриран на: Вто 23 дек 2008 10:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с вървежа на бензин 1,6 101 коня мотор AFT
[quote="Bioside"]Kолега, АФТ имат едни пластини в всмукателния колектор.Управляват се май с вакум.Моето е АЕК нека колегите които го имат това да кажат как да ги провериш на студен двигател да не задържат.
колега,аз съм с афт и така и не знам кога и как трябва да работят тези клапи.пробвал сам на место,на топла-студена кола,ниски и високи обороти.ами тая вакумна мембрана не мрадна за да задвижи клапите.в една тема има6е предположения 4е деиствали според надморска висо4ина.така и никои не се исказа кога и как заработват тея клапи.
колега,аз съм с афт и така и не знам кога и как трябва да работят тези клапи.пробвал сам на место,на топла-студена кола,ниски и високи обороти.ами тая вакумна мембрана не мрадна за да задвижи клапите.в една тема има6е предположения 4е деиствали според надморска висо4ина.така и никои не се исказа кога и как заработват тея клапи.
- Damianski
- Мнения: 92
- Регистриран на: Вто 30 мар 2010 15:12
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AFT
- Местоположение: BG
Re: Проблем с вървежа на бензин 1,6 101 коня мотор AFT
Въпросните клапи на AFT се управляват вакуумно и променят входящия колектор като го правят по-дълъг или по-къс , в зависимост от положението им.До колкото знам аз при ниски обороти клапите са в позиция "къс колектор" и пътят на входящия въздух е по-кратък , но с покачване на оборотите вакуумното управление което се вижда отвън и може да се пипне с ръка - засмуква и клапите се завъртат в позиция - "дълъг колектор" и там вече който е на ясно с динамика на флуидите и аеродинамика ще разбере за какво иде реч.Накратко двигателят става по-отзивчив от по-ниски обороти в сравнение с АЕК който няма променлив входящ колектор.Това е което аз знам , надявам се да има нещо общо със действителността 

- zeroheat
- Мнения: 225
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с вървежа на бензин 1,6 101 коня мотор AFT
peachbaby написа:Bioside написа:Kолега, АФТ имат едни пластини в всмукателния колектор.Управляват се май с вакум.Моето е АЕК нека колегите които го имат това да кажат как да ги провериш на студен двигател да не задържат.
колега,аз съм с афт и така и не знам кога и как трябва да работят тези клапи.пробвал сам на место,на топла-студена кола,ниски и високи обороти.ами тая вакумна мембрана не мрадна за да задвижи клапите.в една тема има6е предположения 4е деиствали според надморска висо4ина.така и никои не се исказа кога и как заработват тея клапи.
здравей
явно не ти работи нещото, което контролира мембраната има и вариант, при който и самата мембрана ти е пукната и изпуска. При мен беше така. За 40лв.успях да си набавя цялата система и си я смених, доса лесно е. Само да спомена, че не намирам никаква разлика. "Динамиката" ми се струва същата с работещи правилно клапи и с неработещи клапи. Не бих инвестирал пак в оправянето на тая вакуумна джаджа
Сега по темата. Смених температурния датчик(въпреки, че стария даваше сравнително читави стойности) и има значително подобрение, но ще тествам утре рано сутрин, когато е сравнително студено. Ще споделя резултатите.
- zeroheat
- Мнения: 225
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с вървежа на бензин 1,6 101 коня мотор AFT
Вече два дни карам без проблеми
Може да се каже, е проблема ми е бил в температурния датчик. Въпреки че на диагностиката излиза наред.
Мерси на всички, които се опитаха да помогнат.
Хубав ден!!!

Може да се каже, е проблема ми е бил в температурния датчик. Въпреки че на диагностиката излиза наред.
Мерси на всички, които се опитаха да помогнат.
Хубав ден!!!

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 100 госта