Голф 3 синхро -3литра масло на 10000х-защо
- ktamen
- Мнения: 6390
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф 3 синхро -3литра масло на 10000х-защо
Компресията е доста зле, вероятно ще ти трябва друг двигател щото и смяна на сегменти едва ли ще подобри съществено нещата, а основния ремонт ще е доста по-скъп от друг двигател.
- ZeroCool
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
- Автомобил: ImamDa
- Двигател: sVatreshnoGorene
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Re: Голф 3 синхро -3литра масло на 10000х-защо
ktamen написа:Компресията е доста зле, вероятно ще ти трябва друг двигател щото и смяна на сегменти едва ли ще подобри съществено нещата, а основния ремонт ще е доста по-скъп от друг двигател.
valter1968 написа:Колеги сагата около голфа приключи с хепи енд.Днес сутринта отидох до Стефчо(zfa). Момчето покара колата и след това ми премери компресията на топъл двигател по 2 пъти на цилиндър(един след друг)и познайте какво се случи.На 4те цилиндъра еднаква компресия по 13.5.Каза че голфа е просто супер въобще да не се притеснявам.Сменавай маслото сипвай Мотул,слагай смело АГУ и си карай колата,притеснения не трябва да имаш никакви-това бяха неговите думи.Извода е един:колеги ходете само при проверени ,препоръчани ,съвестни и доказани майстори,знаещи какво правят.
13 на загрял двигател според мене не е зле....ама ти щом така си решил ktamen
- ktamen
- Мнения: 6390
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф 3 синхро -3литра масло на 10000х-защо
ktamen прочете само първата страница, и изобщо не погледна дали няма и други страници
Посипвам си главата с пепел. Радвам се, че всичко е наред с колата на колегата.
- icemenn
- Мнения: 504
- Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 3 синхро -3литра масло на 10000х-защо
Колега първо смени маслото и пак пробвай...иначе маслото Midland е добро ,позлвал съм но 10w40 на същия мотор.
-
azrod
- Мнения: 1178
- Регистриран на: Сря 07 апр 2010 22:42
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: 1.8mi AAM 1993
- Местоположение: Асеновград/ Пловдив
- Контакти:
Re: Голф 3 синхро -3литра масло на 10000х-защо
Колега, а с маслото 15W40 не ти ли тропаше сутрин докато успеят да се напълнят клапанчетата на повдигачите ?
Иначе и аз съм за една смяна на гумички, ново масло и газова уредба. Мойта и тя гори около литър на 11к км ама хич не ми пука - сипвам като стигна 6к и поглеждам по един път на месец щеката до следващата смяна и така
Иначе и аз съм за една смяна на гумички, ново масло и газова уредба. Мойта и тя гори около литър на 11к км ама хич не ми пука - сипвам като стигна 6к и поглеждам по един път на месец щеката до следващата смяна и така
-
valter1968
- Мнения: 146
- Регистриран на: Чет 02 апр 2009 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 3 синхро -3литра масло на 10000х-защо
Колега не ми е тропал.С този разход на масло не си създавай доълнителни ядове и нерви,не се занимавай с ремонти дори и гумички докато не започне да харчи над 2литра.Не пишеш с каква марка масло го караш.Аз във вторник сменям марката масло слагам Мотул и го газифицирам другата седмица.Имам записан час за слагане на АГУ.След това ще споделя.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 синхро -3литра масло на 10000х-защо
Един двигател и перфектен да е,дадени масла не му харесват и ги харчи и то жестоко (примерно 2 или 3 литра за 10 000км) и то не,че ги харчи,ами самото масло просто съдържа много неща,които не трябва да съдържа и те се изпаряват или изгарят и количеството намалява.Също така ако маслото става доста рядко при по-висока температура,започва да минава покрай стените на сегментите и покрай гумичките на клапаните (които не са 1-ва младост) и какво се случва - започва да изчезва.Не казвам,че това масло,като марка е лошо,а че може това,което е в тубата,да е лошо,всички знаем,че си купуваме само етикети,а вътре какво има - никой не знае.Затова едни хора са доволни от дадена марка продукти,други не са,това е нормално.
Ако се смени марката на маслото и проблема остане или намалее,но остане в дадена степен,тогава може вече да гледаме за проблем по двигателя,защото шанса да е проблемно маслото намалява с 50%.Обикновено проблемът са гумичките на клапаните,понеже стават на пън с времето и се цепят.Също така при 1.8 моно и 2-литровия му събрат,както и 1.6 101 коня,често се цепят водачите на клапаните (обикновено като се попрегрее) и това дава отражение на последващия разход на маслото,защото гумичката и перфектна да е,през цепката на водача си налива масло и си го гори.Уви,водачите се сменят при свалена глава и да се разглоби мотора,само за едни водачи,е безсмислено (като издъни г-рата,тогава,на куп),ама едни гумички може да се погледнат.
Принципно ако компресията е зле,тогава е ясно - сегменти,ама не е рентабилно да се сменят,ако блока е износен елипсовидно,понеже цифрата за шлайф на блока + бутала и т.н. е болезнена.
Ако се смени марката на маслото и проблема остане или намалее,но остане в дадена степен,тогава може вече да гледаме за проблем по двигателя,защото шанса да е проблемно маслото намалява с 50%.Обикновено проблемът са гумичките на клапаните,понеже стават на пън с времето и се цепят.Също така при 1.8 моно и 2-литровия му събрат,както и 1.6 101 коня,често се цепят водачите на клапаните (обикновено като се попрегрее) и това дава отражение на последващия разход на маслото,защото гумичката и перфектна да е,през цепката на водача си налива масло и си го гори.Уви,водачите се сменят при свалена глава и да се разглоби мотора,само за едни водачи,е безсмислено (като издъни г-рата,тогава,на куп),ама едни гумички може да се погледнат.
Принципно ако компресията е зле,тогава е ясно - сегменти,ама не е рентабилно да се сменят,ако блока е износен елипсовидно,понеже цифрата за шлайф на блока + бутала и т.н. е болезнена.
-
valter1968
- Мнения: 146
- Регистриран на: Чет 02 апр 2009 15:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 3 синхро -3литра масло на 10000х-защо
Айде Стефчо утре сутринта да го захватаме и да го прайме голфа да мърка.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта
