Голф 3 ГТИ 16в не пали?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
opelfan
Мнения: 107
Регистриран на: Вто 02 юни 2009 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bulgaria

Re: Голф 3 ГТИ 16в не пали?

Мнениеот opelfan » Вто 10 апр 2012 22:21


Пробвах с др датчик не е от него .А датчика не може ли да се измери с мултицет съпротивлението му че на др коли така ги мерят?




opelfan
Мнения: 107
Регистриран на: Вто 02 юни 2009 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bulgaria

Re: Голф 3 ГТИ 16в не пали?

Мнениеот opelfan » Сря 11 апр 2012 21:19


Направих му диагностика няма проблеми и грешки демек е някой кабел прекъснат ще видим


opelfan
Мнения: 107
Регистриран на: Вто 02 юни 2009 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bulgaria

Re: Голф 3 ГТИ 16в не пали?

Мнениеот opelfan » Чет 12 апр 2012 21:13


Май на диагностика излиза че е най вероятно датчика на хол ще го сменим и ще видим


opelfan
Мнения: 107
Регистриран на: Вто 02 юни 2009 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bulgaria

Re: Голф 3 ГТИ 16в не пали?

Мнениеот opelfan » Сря 18 апр 2012 19:01


Оказа се скъсана шпонка на кол вал на зъбното колело дали е счупил клапаните? как да разбера дали да разглобя мотора или да я запаля първо ще се чуе ако хлопа, имаше изместване на белезите преден на ангренаж и заден на маховик не съвпадаха, но кол спрямо разпред вал си бяха на белег.


opelfan
Мнения: 107
Регистриран на: Вто 02 юни 2009 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bulgaria

Re: Голф 3 ГТИ 16в не пали?

Мнениеот opelfan » Чет 19 апр 2012 6:39


Тая шпонка в самата зъбчадка ли е :? или е свободна като кайл при мен липсва и не знам как трябва да изглежда зъбчадката ?Коляновия вал има место за шпонка един прорез правоъгълен и в края му е полумесец а зъбчатката как е?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 3 ГТИ 16в не пали?

Мнениеот radotom » Чет 19 апр 2012 10:57


Трябва да си има шпонка
crankshaft G3.JPG

Тя е маркираното на снимката и е за всички двигатели (не са изброени - значи нямат разлика)
Самата ремъчна шайба вече има значение - разлика в броя зъби, предполагам.
opelfan написа:имаше изместване на белезите преден на ангренаж и
заден на маховик не съвпадаха, но кол спрямо разпред вал си бяха на
белег
.

За кой от двата белега говориш, че са си били - разпределителен-маховик или разпределителен-шайба?
През отворите за свещите можеш ли да светнеш и да видиш челата на буталата?

Иначе - баси каръшката дивотия, дето те е застигнала! :banghead:


opelfan
Мнения: 107
Регистриран на: Вто 02 юни 2009 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bulgaria

Re: Голф 3 ГТИ 16в не пали?

Мнениеот opelfan » Чет 19 апр 2012 12:05


Разпределителен шайба бяха на белег а маховика беше разместен спрямо тях луда работа :dummy:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта