


Голф 3 ГТИ 16в не пали?
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: Вто 02 юни 2009 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
Re: Голф 3 ГТИ 16в не пали?
Пробвах с др датчик не е от него .А датчика не може ли да се измери с мултицет съпротивлението му че на др коли така ги мерят?
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: Вто 02 юни 2009 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
Re: Голф 3 ГТИ 16в не пали?
Направих му диагностика няма проблеми и грешки демек е някой кабел прекъснат ще видим
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: Вто 02 юни 2009 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
Re: Голф 3 ГТИ 16в не пали?
Май на диагностика излиза че е най вероятно датчика на хол ще го сменим и ще видим
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: Вто 02 юни 2009 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
Re: Голф 3 ГТИ 16в не пали?
Оказа се скъсана шпонка на кол вал на зъбното колело дали е счупил клапаните? как да разбера дали да разглобя мотора или да я запаля първо ще се чуе ако хлопа, имаше изместване на белезите преден на ангренаж и заден на маховик не съвпадаха, но кол спрямо разпред вал си бяха на белег.
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: Вто 02 юни 2009 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
Re: Голф 3 ГТИ 16в не пали?
Тая шпонка в самата зъбчадка ли е
или е свободна като кайл при мен липсва и не знам как трябва да изглежда зъбчадката ?Коляновия вал има место за шпонка един прорез правоъгълен и в края му е полумесец а зъбчатката как е?

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 ГТИ 16в не пали?
Трябва да си има шпонка
Тя е маркираното на снимката и е за всички двигатели (не са изброени - значи нямат разлика)
Самата ремъчна шайба вече има значение - разлика в броя зъби, предполагам.
За кой от двата белега говориш, че са си били - разпределителен-маховик или разпределителен-шайба?
През отворите за свещите можеш ли да светнеш и да видиш челата на буталата?
Иначе - баси каръшката дивотия, дето те е застигнала!
Тя е маркираното на снимката и е за всички двигатели (не са изброени - значи нямат разлика)
Самата ремъчна шайба вече има значение - разлика в броя зъби, предполагам.
opelfan написа:имаше изместване на белезите преден на ангренаж и
заден на маховик не съвпадаха, но кол спрямо разпред вал си бяха на
белег.
За кой от двата белега говориш, че са си били - разпределителен-маховик или разпределителен-шайба?
През отворите за свещите можеш ли да светнеш и да видиш челата на буталата?
Иначе - баси каръшката дивотия, дето те е застигнала!

-
- Мнения: 107
- Регистриран на: Вто 02 юни 2009 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
Re: Голф 3 ГТИ 16в не пали?
Разпределителен шайба бяха на белег а маховика беше разместен спрямо тях луда работа 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта