


Ритане на педала на ГАЗТА РЕШЕНО - добра регулировка...
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Hertz написа:IvoG написа:vw16v написа:Не е нормално колега,от степ мотора се получава това,ще почнат и да ти играят оборотите ,ако вече на играят.При мен на същия модел Г3 1.6 ABU го имаше това и изчезна след смяна на степ мотора и сега си е ок.
И аз така мисля че е от стъпковото. На мен ми го прави на газ между 2400 и 3000 на всички предавки, а на бензин го прави само на 5-та скорост в тези обороти.
Колко пари е моторчето?
И мен ме интересува Колко пари е моторчето?, че явно и аз страдам от тая болежка
40 лв втора ръка и ти го проверяват на място дали е читаво! Може да се намери и за по-малко.Гледай да е по-чистичко...значи е седяло по-малко на мотора...
А колеги от какво може да е това - при загрял мотор - 850-900 об като седи на место и натисна педала на спирачката до долу яко и ми спадат оборотите за секунда две и после пак се оправят ако помпам педала се менят
мененето е същото и като натисна бутона за нагряване на задния джам или за прозорците - акумулатора е нов .....какво може да е да не зарежда добре алтернатора или...моля помогнете - не е толко фатално ама ме дразни

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
vwg3 написа:А колеги от какво може да е това - при загрял мотор - 850-900 об като седи на место и натисна педала на спирачката до долу яко и ми спадат оборотите за секунда две и после пак се оправят ако помпам педала се менятмененето е същото и като натисна бутона за нагряване на задния джам или за прозорците - акумулатора е нов .....какво може да е да не зарежда добре алтернатора или...моля помогнете - не е толко фатално ама ме дразни
Това са напълно нормални реакции на мотора.Всичко е наред

като включиш голя консуматор на точец се натоварва повече алтернатора,през шайбата и ремъка товари коляновия вал = оборотите малко спадат;компотчето се усеща в следващия момент,пуска повече тунджа през моноинжекцията и оборотите се нормализират.
А като помпиш спирачката,натоварваш двигателя,чрез сервото + алтернатора със стоповете.Ефектът е още по-комплексен

Всичко е наред,карай си колата!
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
педала рита на газ да, тва е защото като си на газ дюзата се гасис реле, това прави грешка в компа, ламбда сондата също прави грешка, той влиза в авариен режим и няма cutoff на бензина. по принцип инжекционите когато са на скорост по инерция имат кът офф и харчат почти 0/100, обаче като са в авариен режим не работи кътофф-а и тъпия компютър на монопръчката набива газ...от там идва и по-големия разход на газ в сравнение с бензин на повечето коли...ако се сложи газов инжекцион с ламбда контрол/емулатор няма да ти рита и респективно да подава гориво като си по инерция
а пък за потъването като дадеш контакт съвсем нормално е, това е като смукач, така са моноинжекционите.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта