Ритане на педала на ГАЗТА РЕШЕНО - добра регулировка...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Stefanoz
Мнения: 401
Регистриран на: Вто 04 яну 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот Stefanoz » Пет 09 фев 2007 20:16


Четох и се смеех,но и мен ме изрита,значи по баир,стрелката на обортомера влиза в червеното и тогава сменям скоростите и на 2-ра и на 3-та и 4-та ме изрита....




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 09 фев 2007 23:10


Hertz написа:
IvoG написа:
vw16v написа:Не е нормално колега,от степ мотора се получава това,ще почнат и да ти играят оборотите ,ако вече на играят.При мен на същия модел Г3 1.6 ABU го имаше това и изчезна след смяна на степ мотора и сега си е ок.

И аз така мисля че е от стъпковото. На мен ми го прави на газ между 2400 и 3000 на всички предавки, а на бензин го прави само на 5-та скорост в тези обороти.
Колко пари е моторчето?

И мен ме интересува Колко пари е моторчето?, че явно и аз страдам от тая болежка :roll:

40 лв втора ръка и ти го проверяват на място дали е читаво! Може да се намери и за по-малко.Гледай да е по-чистичко...значи е седяло по-малко на мотора...


Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwg3 » Пет 09 фев 2007 23:23


А колеги от какво може да е това - при загрял мотор - 850-900 об като седи на место и натисна педала на спирачката до долу яко и ми спадат оборотите за секунда две и после пак се оправят ако помпам педала се менят :shock мененето е същото и като натисна бутона за нагряване на задния джам или за прозорците - акумулатора е нов .....какво може да е да не зарежда добре алтернатора или...моля помогнете - не е толко фатално ама ме дразни


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 09 фев 2007 23:26


По скоро помпа на ABS или вакуум, ако няма АБС-че
Ама май пак генератор, де! Или просто заради ниските обороти...


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 09 фев 2007 23:27


vwg3 написа:А колеги от какво може да е това - при загрял мотор - 850-900 об като седи на место и натисна педала на спирачката до долу яко и ми спадат оборотите за секунда две и после пак се оправят ако помпам педала се менят :shock мененето е същото и като натисна бутона за нагряване на задния джам или за прозорците - акумулатора е нов .....какво може да е да не зарежда добре алтернатора или...моля помогнете - не е толко фатално ама ме дразни

Това са напълно нормални реакции на мотора.Всичко е наред :wink: .
като включиш голя консуматор на точец се натоварва повече алтернатора,през шайбата и ремъка товари коляновия вал = оборотите малко спадат;компотчето се усеща в следващия момент,пуска повече тунджа през моноинжекцията и оборотите се нормализират.
А като помпиш спирачката,натоварваш двигателя,чрез сервото + алтернатора със стоповете.Ефектът е още по-комплексен :D
Всичко е наред,карай си колата!


Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwg3 » Пет 09 фев 2007 23:34


Да де ама това със спирачката го прави от 1 -2 седмици - преди Не ! за нагревателя и джамовете - предполагах че е нормално - прави ми впечатление че като загрее оборотите падат малко под 900 - даже към 800 данеби нещо центровката да е избегала - ама от какво ?


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Съб 10 фев 2007 0:30


педала рита на газ да, тва е защото като си на газ дюзата се гасис реле, това прави грешка в компа, ламбда сондата също прави грешка, той влиза в авариен режим и няма cutoff на бензина. по принцип инжекционите когато са на скорост по инерция имат кът офф и харчат почти 0/100, обаче като са в авариен режим не работи кътофф-а и тъпия компютър на монопръчката набива газ...от там идва и по-големия разход на газ в сравнение с бензин на повечето коли...ако се сложи газов инжекцион с ламбда контрол/емулатор няма да ти рита и респективно да подава гориво като си по инерция :D а пък за потъването като дадеш контакт съвсем нормално е, това е като смукач, така са моноинжекционите.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта