rokera671 написа:Много оплаквания от тия мотори!!Като си търсих кола даже не съм ги поглеждал.Едно приятелче я взе ,почти като нова и пак му създаде доста проблеми.Е неговата беше 1,4!
Има оплаквания, защото господата жабари /ако е италинка/ сменят масло веднъж на 80-100 000км, нормално гумички и сегменти да дадът фира.
Същата работа се случи и при мен, взехме колата 2008 г. за жената, караше я и харчеше масло, в един момент почна да харчи по 1л/1000км искам не иска трябваше да се отвори ... няма да ти казвам какво беше вътре в мотора, направо на грес ... след като дадох над 1000лв за хубави части и след 10-15л бензин за промивка на целия двигател, колата сега мърка и не бара никакво масло, като си в купето мотора не се чува как работи и ще съм спокоен, че с навременно и качествено обслужване тая кола ще навърти още доста километри с тоя мотор 1,6 АКЛ.
тЪ на темата, при мен компресия си имаше почти заводска, но като се свалиха буталата маслените сегменти направо бяха потънали в каналите на буталата, сиреч нищо не вършеха, спечени и изгорели до ента степен, то и за това харчеше толко масло.
Стискай палци тоя преди теб, който е карал колата да я е обслужвал на време и да не е пестил пари за да може да се разминеш само с гумички, защото другото изваждане е по голямо, но в крайна сметка всичко се прави
