Голф 3 VR6 - трудно палене.
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
Компа веднага наби грешка за разкачен дебитомер.
Има ли шанс да се тества дебитомер примерно както е при ТДИ с логване на някой канал?
Друг вариант?
Има ли шанс да се тества дебитомер примерно както е при ТДИ с логване на някой канал?
Друг вариант?
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
А без дебитомер пак ли така пали,пробва ли .
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
Нямаше го глъхненето - пали и оборотите веднага заковават около 1100.
Пробвах само веднъж.
Пробвах само веднъж.
- Pecata-VR6
- Мнения: 22
- Регистриран на: Чет 13 дек 2012 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ЛОВЕЧ
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
aradovanov написа:Днес пробвах с откачен дебитомер - запали доста по-добре. Почти с толкова въртене но без глъхненето.
Лошото е че мога да пробвам само по един път на денонощиевторото палене е перфектно.
Колата си работи супер и без дебитомер м/у другото.
Някой с дебитомер за обд2 за проба?
Колега и при тебе ли като раскачиш дебитомера по време на работа на мотора няма проблеми и колата си работи щото и при мене е така
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
Закачам откачам никаква промяна. Колата си работи.
Само после трия грешката от компа.
Само после трия грешката от компа.
- Pecata-VR6
- Мнения: 22
- Регистриран на: Чет 13 дек 2012 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ЛОВЕЧ
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
aradovanov написа:Закачам откачам никаква промяна. Колата си работи.
Само после трия грешката от компа.
Попринцип знам ,че трябва колата да огасне и преди ми гаснееше като извада буксата обаче незнам какво се случи и сега си работи без проблем и без дебитоомер мого странно
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
Аз без Дебитомер бях доста време и си работеше нормално по МАП(карта).
Като сложих нов дебитомер паленето и работата малко се промениха,огромна разлика във вървенето не успях да установя.
Като сложих нов дебитомер паленето и работата малко се промениха,огромна разлика във вървенето не успях да установя.
- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
Как по МАП, ААА няма МАП сензор?
Дайте един клип как ви палят ВР6, когато е студено?
Дайте един клип как ви палят ВР6, когато е студено?
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
Карта (МАP)
И ТДИ има Карта (МАP)
Дебитомерите служат (до колкото знам) само да ги коригират.
Точно Чип Тунинга е RE-MAP.
Примерна снимка от I-net :

И ТДИ има Карта (МАP)
Дебитомерите служат (до колкото знам) само да ги коригират.
Точно Чип Тунинга е RE-MAP.
Примерна снимка от I-net :

- aradovanov
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
Говорим за различни неща.
Аз мислех за "manifold absolute pressure sensor" (MAP sensor).
Картата най вероятно е по тпс и обороти, но това няма значение.
Дайте клипове как ви палат колите?
Някой с ВР6 в Бургас?
Ще пътувам към София. От Вторник до Неделя съм в тази част някой за проба?

Аз мислех за "manifold absolute pressure sensor" (MAP sensor).
Картата най вероятно е по тпс и обороти, но това няма значение.
Дайте клипове как ви палат колите?
Някой с ВР6 в Бургас?
Ще пътувам към София. От Вторник до Неделя съм в тази част някой за проба?
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: Вто 09 авг 2011 8:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
момчета след като вчера го закачихме на ктс и видехме че има сума ти грешки ламбда датчик на хол моторче празен ход и дебитомер мисля а бе незнам дали имаше нещо което да не е в грешка истрихме ги но нямаше кой знае каква разлика в вървенето.
Обаче днеска сутринта като го запалих и потеглям и некаде след 300-400 метра му дадох пъланта газ на 5та от 80км на летящ и бях изумен ако това е потенциала на мотора евала и права колата за разстоянието на не повече от 2 км вдигна 210 с лекота ако имаше още километър да речеме съм сиг че щеше да подмине 230 така се засили
за това разстояние никога не е вдигала повече от 180... и то не на 5та ами с цедена 1ва 2ра 3та 4та докрай и тогава 5та, а сега просто и са даде на 5та палната газ и пощуре но това беше само сутринта с откачена ламбда сонда след това пак започна да не си върви тука 1 приятел установи че датичк ана хол е счупен и цялото тяло беше покривено та го изправя и турихме 1 датчик от кр-а сега поне си работи еднакво във всякакъв диапазон а преди примерно и дадеш газ и започва да набира 2000 3000 оборота замисляне после 4000 4500 пак замислянее 5000
Обаче днеска сутринта като го запалих и потеглям и некаде след 300-400 метра му дадох пъланта газ на 5та от 80км на летящ и бях изумен ако това е потенциала на мотора евала и права колата за разстоянието на не повече от 2 км вдигна 210 с лекота ако имаше още километър да речеме съм сиг че щеше да подмине 230 така се засили
за това разстояние никога не е вдигала повече от 180... и то не на 5та ами с цедена 1ва 2ра 3та 4та докрай и тогава 5та, а сега просто и са даде на 5та палната газ и пощуре но това беше само сутринта с откачена ламбда сонда след това пак започна да не си върви тука 1 приятел установи че датичк ана хол е счупен и цялото тяло беше покривено та го изправя и турихме 1 датчик от кр-а сега поне си работи еднакво във всякакъв диапазон а преди примерно и дадеш газ и започва да набира 2000 3000 оборота замисляне после 4000 4500 пак замислянее 5000
- sharik
- Мнения: 84
- Регистриран на: Съб 22 дек 2007 22:43
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
pepstroi написа:момчета след като вчера го закачихме на ктс и видехме че има сума ти грешки ламбда датчик на хол моторче празен ход и дебитомер мисля а бе незнам дали имаше нещо което да не е в грешка истрихме ги но нямаше кой знае каква разлика в вървенето.
Обаче днеска сутринта като го запалих и потеглям и некаде след 300-400 метра му дадох пъланта газ на 5та от 80км на летящ и бях изумен ако това е потенциала на мотора евала и права колата за разстоянието на не повече от 2 км вдигна 210 с лекота ако имаше още километър да речеме съм сиг че щеше да подмине 230 така се засили
за това разстояние никога не е вдигала повече от 180... и то не на 5та ами с цедена 1ва 2ра 3та 4та докрай и тогава 5та, а сега просто и са даде на 5та палната газ и пощуре но това беше само сутринта с откачена ламбда сонда след това пак започна да не си върви тука 1 приятел установи че датичк ана хол е счупен и цялото тяло беше покривено та го изправя и турихме 1 датчик от кр-а сега поне си работи еднакво във всякакъв диапазон а преди примерно и дадеш газ и започва да набира 2000 3000 оборота замисляне после 4000 4500 пак замислянее 5000
Първо да отбележа, 4е не ми работи буквата 4 и затова ще използвам цифрата вместо нея :)
Разкажи ми моля те пове4е за този слу4ай, понеже и аз имам този проблем със замислянето, да не кажа даже, 4е не иска хи4 да върви...
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 23 мар 2011 15:43
- Автомобил: Passat 2.0 115 Hp
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
Коега,аз да ти кажа,май вси4ките така палят.
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: Вто 09 авг 2011 8:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
след като споделих че моя преди си палеше бързо и после по незнайна причина почна да пали като вашите вчера ми се наложи да свала акумулатора и след като го закачих колата запали суъпер бързо покарах я 1 км и пак започна да пали бавно извадих пак акумулатора закачам го пак пала на място пали бързо 1 2 3 4 5 пати колата все си пали бързо :) нямам диагностика да закача да вида какаво става но е факт че явно набива някаква грешка :)
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13551
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 3 VR6 - трудно палене.
след откачане на акумулатор отива в сервизен режим.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта