Утечка или отиващ си акумулатор

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Утечка или отиващ си акумулатор

Мнениеот milmar » Нед 18 ное 2012 22:53


9г. оловен акумулатор е просто експонат, хайде стига вицове :) !
Пък бил той Искра,Дъга,Мълния ....




Потребителски аватар
Ivo 1983
Мнения: 502
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 12:02
Автомобил: Golf 3
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Враца

Re: Утечка или отиващ си акумулатор

Мнениеот Ivo 1983 » Пон 19 ное 2012 7:55


milmar написа:9г. оловен акумулатор е просто експонат, хайде стига вицове :) !
Пък бил той Искра,Дъга,Мълния ....

Сега, защо ме караш да снимам гаранционната карта :) Иначе баща ми го експлоатираше зверски, то не бяха забравени фарове, то не беше чудо :mrgreen: Лично мен ме съмнява да изкара зимата, та нов ще се взима, че този вече се задъхва видимо :)


batmit
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
Автомобил: Golf IV
Двигател: AKL 2000
Местоположение: Plovdiv

Re: Утечка или отиващ си акумулатор

Мнениеот batmit » Пон 19 ное 2012 10:54


Ivo 1983, колегата не иска да повярва, но факта си е факт - Искра на 9г. Миналата зима нямаше никакви проблеми в големите студове. От няколко години го чакам да фалира, но не ще. 2005г. го купих с колата, колата отиде за скраб акумулатора ще видим кога. Търсил съм такъв не мога да намеря -черен на Искра -Пазарджик с око, може да са били за износ. Сега повечето производители ги правят да изкарат гаранцията и мах 1година отгоре.


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Утечка или отиващ си акумулатор

Мнениеот Aprilia » Пон 19 ное 2012 19:06


Такаам днеска направих някои замервания и резултатите не са добри. На загасен двигател отчита 0.25, махнах първо бушона на музиката и сами можете да се досетите... консумацията стана 0.05, тъкмо се зарадвах че поне локализирах проблема преди да направя още един опит. С вързан мултицет дадох колата на контакт отчете там 6-7 ампера пусна се музика ала бала и върнах контакт в положение ОФФ и тук беше шока ми :shock консумация 0.88-0.85 и дори след 3-4 минути не пада консумацията. Махам бушона на музиката и отива съответно на 0.58-0.60 :shock и седи така. Съотвеното вратата на колата е отворена, но всички плафони са загасени ръчно, махам бушона на осветлението и консумацията пада на 0.20, продължих с махането на бушона на централното, но нищо консумацията си остана 0.20. Върнах си всички бушони на място и консумацията пак отиде на 0.80-0.88. След това махам мултицета за да разваля веригата и го закачам след 10-15 сек. пак при което консумацията си отива пак на 0.25.

Защо е тази разлика, май не е нормална ? Кажете вие ? А и каква би трябвало да е максималната консумация на загасена кола ?



п.с плафона в багажника по принцип не работи и е откачен от буксата. Имам проблеми с микроключетата по всички врати, за това съм си огасил плафоните ръчно.


batVenci
Мнения: 919
Регистриран на: Пет 09 дек 2011 19:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Утечка или отиващ си акумулатор

Мнениеот batVenci » Пон 19 ное 2012 20:04


Aprilia написа:На загасен двигател отчита 0.25, махнах първо бушона на музиката и сами можете да се досетите... консумацията стана 0.05...


Колега, според мен това измерване говори много. Обърни му по-голямо внимание. Установи музиката ти защо консумира толково много ток, когато е спряна. Ако е необходимо свържи музиката след контактния ключ. Така при изваден ключ музиката няма да свири, но и няма да имаш паразитната утечка от музиката. Иначе посочената консумация (при изключена музика) в размер на 0,05 Ампера, или 50 милиАмпера, вече е в рамките на по-нормалното за съвременен автомобил, където имаме компютри, аларма и т.н., включени постоянно към акумулатора.


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Утечка или отиващ си акумулатор

Мнениеот Aprilia » Пон 19 ное 2012 20:17


Мен повече ме притеснява тази консумация след като съм дал на контакт и съм махнал после контакта. Май там се крие проблема с падащия акумулатор. 0.25 също не е малко. Иначе музиката е оригналната на фв обаче имам вързани едни модули за флашка и за двд и сигурно някой от тях смуче тоя ток, но това не ми е такъв дерт защото поне го локализирах. Тая голямата консумация от 800мА ме притеснява повече :roll:


Потребителски аватар
ivo_555
Мнения: 1913
Регистриран на: Чет 21 яну 2010 11:16
Автомобил:
Двигател:

Re: Утечка или отиващ си акумулатор

Мнениеот ivo_555 » Пон 19 ное 2012 20:21


Колега, казваш, че си загасил ръчно плафоните, но те съветвам да пробваш да мериш със затворени врати, че то и плафоните са натъпкани с разни електроники, и не съм съвсем сигурен дали на харчат ток, независимо че не светят.

Може и да не е така, но просто пробвай за всеки случай!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: diwaka и 57 госта