Пък бил той Искра,Дъга,Мълния ....
Утечка или отиващ си акумулатор
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Утечка или отиващ си акумулатор
9г. оловен акумулатор е просто експонат, хайде стига вицове
!
Пък бил той Искра,Дъга,Мълния ....
Пък бил той Искра,Дъга,Мълния ....
- Ivo 1983
- Мнения: 502
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 12:02
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Враца
Re: Утечка или отиващ си акумулатор
milmar написа:9г. оловен акумулатор е просто експонат, хайде стига вицове!
Пък бил той Искра,Дъга,Мълния ....
Сега, защо ме караш да снимам гаранционната карта
-
batmit
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Утечка или отиващ си акумулатор
Ivo 1983, колегата не иска да повярва, но факта си е факт - Искра на 9г. Миналата зима нямаше никакви проблеми в големите студове. От няколко години го чакам да фалира, но не ще. 2005г. го купих с колата, колата отиде за скраб акумулатора ще видим кога. Търсил съм такъв не мога да намеря -черен на Искра -Пазарджик с око, може да са били за износ. Сега повечето производители ги правят да изкарат гаранцията и мах 1година отгоре.
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: Утечка или отиващ си акумулатор
Такаам днеска направих някои замервания и резултатите не са добри. На загасен двигател отчита 0.25, махнах първо бушона на музиката и сами можете да се досетите... консумацията стана 0.05, тъкмо се зарадвах че поне локализирах проблема преди да направя още един опит. С вързан мултицет дадох колата на контакт отчете там 6-7 ампера пусна се музика ала бала и върнах контакт в положение ОФФ и тук беше шока ми
консумация 0.88-0.85 и дори след 3-4 минути не пада консумацията. Махам бушона на музиката и отива съответно на 0.58-0.60
и седи така. Съотвеното вратата на колата е отворена, но всички плафони са загасени ръчно, махам бушона на осветлението и консумацията пада на 0.20, продължих с махането на бушона на централното, но нищо консумацията си остана 0.20. Върнах си всички бушони на място и консумацията пак отиде на 0.80-0.88. След това махам мултицета за да разваля веригата и го закачам след 10-15 сек. пак при което консумацията си отива пак на 0.25.
Защо е тази разлика, май не е нормална ? Кажете вие ? А и каква би трябвало да е максималната консумация на загасена кола ?
п.с плафона в багажника по принцип не работи и е откачен от буксата. Имам проблеми с микроключетата по всички врати, за това съм си огасил плафоните ръчно.
Защо е тази разлика, май не е нормална ? Кажете вие ? А и каква би трябвало да е максималната консумация на загасена кола ?
п.с плафона в багажника по принцип не работи и е откачен от буксата. Имам проблеми с микроключетата по всички врати, за това съм си огасил плафоните ръчно.
Re: Утечка или отиващ си акумулатор
Aprilia написа:На загасен двигател отчита 0.25, махнах първо бушона на музиката и сами можете да се досетите... консумацията стана 0.05...
Колега, според мен това измерване говори много. Обърни му по-голямо внимание. Установи музиката ти защо консумира толково много ток, когато е спряна. Ако е необходимо свържи музиката след контактния ключ. Така при изваден ключ музиката няма да свири, но и няма да имаш паразитната утечка от музиката. Иначе посочената консумация (при изключена музика) в размер на 0,05 Ампера, или 50 милиАмпера, вече е в рамките на по-нормалното за съвременен автомобил, където имаме компютри, аларма и т.н., включени постоянно към акумулатора.
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: Утечка или отиващ си акумулатор
Мен повече ме притеснява тази консумация след като съм дал на контакт и съм махнал после контакта. Май там се крие проблема с падащия акумулатор. 0.25 също не е малко. Иначе музиката е оригналната на фв обаче имам вързани едни модули за флашка и за двд и сигурно някой от тях смуче тоя ток, но това не ми е такъв дерт защото поне го локализирах. Тая голямата консумация от 800мА ме притеснява повече 
Re: Утечка или отиващ си акумулатор
Колега, казваш, че си загасил ръчно плафоните, но те съветвам да пробваш да мериш със затворени врати, че то и плафоните са натъпкани с разни електроники, и не съм съвсем сигурен дали на харчат ток, независимо че не светят.
Може и да не е така, но просто пробвай за всеки случай!
Може и да не е така, но просто пробвай за всеки случай!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта