какъв Голф 2 да избера?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20260
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Чет 10 фев 2005 11:27


Аз си карам GT Special 90 г, RP двигател - 1.8 моно. На задната колонка зад задното стъкло пише SPECIAL. :wink:
Има серво, ABS, спортни седалки, бордови компютър, джанти BBS 15", твърд таван - в смисъл отвътре е черен и не е от плат а от ламиниран пресован картон. На моя специално има и ниско окачване и още по-спортни седалки - така си дойде от Германия. 8)
Обаче му е слаб двигателя :? Сега ако можех да се върна година и половина назад щях да си купя GTI минимум 8v и да му правя тунинг. :twisted: Този мотор ме кефеше точно 6-7 месеца и ми се кара нещо по-пъргаво.

:arrow: Този двигател на тунинг не подлежи, но виж за газ става. Ама ако ще си купуваш кораб на газ по-добре вземи сеат толедо примерно - ако на голфа сложиш газ - хем няма да върви, хем няма да вози комфортно и все едно нищо...




suhoi
Мнения: 14
Регистриран на: Вто 08 фев 2005 14:16
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот suhoi » Пет 11 фев 2005 13:03


Е хайде тогава ми казвайте кой продава такава кола,колко пари и да отивам да взимам нещо.че модела още ще остарее")


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 11 фев 2005 13:15


Ако искаш на мойта улица има една Г2 5 врати, BBS -15 "(като на Драго), 1,8 - 90 кс (има газова) пише, че е 90 г (но е с тънките брони и голям джам) и се продава за 2500 лв, та мога да запиша номера на ГСМ-а и да ти го пратя в понеделник?

Чакай че сега намерих снимка на джантите

Изображение


suhoi
Мнения: 14
Регистриран на: Вто 08 фев 2005 14:16
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот suhoi » Пет 11 фев 2005 15:52


ОК..ще съм ти благодарен! само ако е възможно да разберем дали е с АБС,дали е този модел Специал..,дали е с дискови спирачки.и дали е с този тип салон.Пък предполагам имате идей как да се качат широки брони.

Благодаря за търпението!


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 11 фев 2005 15:58


А ти държиш точно на Спешъл? ОК
Защото от сега казвам, че този не е. За АБС ме съмнява, за заддни дискови ще видя дали има.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 11 фев 2005 16:06


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 20:31, променено общо 1 път.


suhoi
Мнения: 14
Регистриран на: Вто 08 фев 2005 14:16
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот suhoi » Пет 11 фев 2005 18:25


Не,че държа да е Спешъл или нещо такова..но определено държа на дискови спирачки ,наличието на оборотомер (може и БКП)и по удобния салон -не знам рекаро ли е или каквото е там-просто този тип седалки..

Това са важните работи!-от там-широките брони или наличието на ляти джанти не е определящо при избора ми....също имам резерви и към газовата инсталация.

ВАЖНОТО е,че съм в този форум,защото ИМАМ НУЖДА ОТ ВАШЕТО МНЕНИЕ-ЗА и Против-за което БЛАГОДАРЯ


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivo16VTI » Съб 12 фев 2005 22:12


AKO ISKAS GOLF 2-NE SE LAZI S MALKI gti-TA !!! ZA TEBE SAMO/ 16V/. RAZHOD ot 7.5 DO 12.5-PALNO EKSTRI A I MNOGO VARVI,A VE4E NA PO HUBAVI PARI. DA SI 4UL NIAKOI DA E STROSIL 1.8 16V-KR-102KW????????
[/list]


suhoi
Мнения: 14
Регистриран на: Вто 08 фев 2005 14:16
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот suhoi » Съб 12 фев 2005 23:34


хехе..малее ама тук от 1,4 двигател с 60 кончета ще ме пратите на някой самолет със 140...май проблем ще са цените на резервните части-все пак конете ше са поуморени малко или повече:))


suhoi
Мнения: 14
Регистриран на: Вто 08 фев 2005 14:16
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот suhoi » Нед 13 фев 2005 10:38


айде пак включване--неизбежен въпрос за цени на карета,съеденител,накладки...и може би още цял куп неща омотани с жици:)) за които няма как да знам...и какво ли се чупи по механичния инжекцион и какво по електрическия...............а разхода дали е добре да го знам?:))
Благодаря!


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 14 фев 2005 9:02


Сори, но колата за която ти говорих я няма.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 14 фев 2005 11:36


Chassis/steering element
suspension: by coil springs with telescope shock absorbers and progressive rubber buffers - all elements in shock struts combines. Wheel control: in front by shock struts and lower triangle steering wheels (trace-stabilizing guidance roll radius), in the back by torsion beam trailing arm axle with trace-correcting camps. With GTD and 66 KW engine: Stabilizer in front. With GT: Stabilizer in the back. Maintenance-free steering rack with collapsible safety steering column.
Brake assembly/wheel/tires
Diagonal dual circuit brake system with disc brakes in front and self-adjusting drum brakes in the back, brake boosters. 51 KW and 59 KW turbo-Diesels, 66 KW engine or with automatic transmission: Brake pressure regulator. GT: ventilated brake disks in front, disc brakes in the back. Steel wheels with drop-base rim. Steel belted tire. syncro/G60: ABS, steel wheels with drop-base rim. (G60 in the last pro D year me LM wheels) GT/GTI/GTD Special: Light alloy wheels, otherwise steel belted tire-space-saving emergency wheel.
Engine/electrical
Connection in front more arranged, crosswise inserted row engine. Fivefold stored crankshaft. Valve gear over toothed belts by obenliegende cam shaft (OHC) and bucket tappets with maintenance-free hydraulic valve clearance reconciliation. Liquid cooling as closed pressurized system with pump, radiator, header tank and electrically propelled, thermalstatically regulated cooling fan. Pressure feed system with oil pump and change oil filter. Petrol engines: electronic ignition system, Longlife spark plugs. Carburetor engines: read and/or temperature-steered preheating of intake air and electrical mixture tubing preliminary heating ("hedgehog "plus cooling water-heated suction tube). 51 KW and 66 KW petrol engines: Schubabschaltung. 40 KW -, 44 KW and 51 KW diesel engines: High-speed glow plugs. 59 KW turbo-Diesels: Glow plugs with particularly long Nachgluehzeit, load air cooling. 44 KW -, 51 KW and 59 KW turbo-Diesels: Supercharger, oil cooler. 44 KW turbo-Diesels: Oxidation catalyst. All diesel engines: Filter preheating equipment. 12-Volt-System with alternator and maintenance-poor battery. Central electrical connection.
Power transmission
front wheel drive over dry single plate clutch, full-synchronized transmission, differential and double joint shaft sections. G60: hydraulic clutch
Structure
Selbsttragene body with form-stable safety passenger compartment. Additional section stiffener in the doors for the increase of lateral collision security. Deformation zone in front and in the back.
Изображение
Малко допълнение за Голф 2 и основните разлики между моделите :wink:
Някой може ли да даде снимка или да каже какво представлява задната стабилизираща щанга при GT моделите, защото при мен няма такова нещо, но пък има дискови спирачки отзад и информацията малко си противоречи :(


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 14 фев 2005 12:13


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 20:34, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 14 фев 2005 12:15


http://209.4.91.164/images/FS/cars/VW/rear_suspension/


Така наречения стабилизатор е вътре в гредата (мостта)


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 14 фев 2005 12:23


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 20:34, променено общо 1 път.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 123 госта