


VW Golf3 1,6 75к.с. - гасне без причина
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Значи какво да направиш: извади централния кабел (от капачката) и го нагласи така че да го виждаш дали ще даде искра,даваш на контакт,откачаш куплунга на датчика на Хол и на средния пин на куплунга подаваш маса (чукваш за момент) ако всичко е ок трябва да тръгне бензиновата помпа и да даде искра от бобината, ако тръгне само помпата провери си комутатора и бобината съпротивлението и трябва да е около 1ом но не повече. 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Conqueror написа:да, ама проблема е че не пуска ток от бобината към делкото!

Лошо! Минаваш или към много евтин, или към много скъп вариант. Дано е евтиния! А той е прекъснато кабелче. Или м/у Хол-датчика и контролера, или м/у контролера и бобината.
Това, разбира се, ако няма алармаджийски проблеми. Защото доколкото знам, имобилайзерите прекъсват точно запалването.
Скъпия вариант е проблем с контролера.
Май наистина най-добре да се разходиш до ваското или никси..
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: бобина/комутатор или бензинова помпа????
Conqueror написа:GOLF III, 1.6, 101к.с., '97
аз имам същия проблем - гасне на място, в движение (с 80 км/ч), когато си поиска.
централния кабел от бобината не дава искра ... това значи ли че е бобина/комутатор или бензиновата помпа си остава вероятност?
Скоро ще ти изпищи комутатора.Сменяй го навреме.90 лв!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: бобина/комутатор или бензинова помпа????
petev написа:Скоро ще ти изпищи комутатора.Сменяй го навреме.90 лв!
Ъъъъ... На тия моторетки не е ли комплект комутатор-бобина?
- Conqueror
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет 02 фев 2006 11:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Гасне без причина
Благодаря ви колеги! Наистина опитах повечето неща, за които ме посъветвахте.
Явно съм голям карък, защото след като смених датчика на Хол, бубината и кабелите нямах успех!!!
След като дадох 300лв. за части и ремонти се качих в колата с надеждата че съм я оправил и ... 20м и угасна! за щастие това се случи точно до сервиза и така, най-накрая колата се развали в професионални ръце. Ето какво е заключението и диагнозата:
НЕСТАБИЛНА СТУДЕНА ВРЪЗКА В РЕЛЕТО НА ИМОБИЛАЙЗЕРА!!! казано с други думи разхлабена спойка. Ремонта и струваше, както се сещате - 0лв., но откриването на проблема - 290лв.
Сега си имам чисто нова бубина (BERU) и датчик на хол(BOSCH) ... за спомен

Явно съм голям карък, защото след като смених датчика на Хол, бубината и кабелите нямах успех!!!
След като дадох 300лв. за части и ремонти се качих в колата с надеждата че съм я оправил и ... 20м и угасна! за щастие това се случи точно до сервиза и така, най-накрая колата се развали в професионални ръце. Ето какво е заключението и диагнозата:
НЕСТАБИЛНА СТУДЕНА ВРЪЗКА В РЕЛЕТО НА ИМОБИЛАЙЗЕРА!!! казано с други думи разхлабена спойка. Ремонта и струваше, както се сещате - 0лв., но откриването на проблема - 290лв.
Сега си имам чисто нова бубина (BERU) и датчик на хол(BOSCH) ... за спомен


- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
radotom написа:Това, разбира се, ако няма алармаджийски проблеми. Защото доколкото знам, имобилайзерите прекъсват точно запалването.
Мамка му... що не се обадих по-рано...
Пускай ги в "Продава", ако не си решил да си ги пазиш. Поне част от парите ще си върнеш веднага, щото тия неща на нашите машинки май си дават фера...
И честито ти ремонтиран аФтУмУбил!

От тук нататък: само

Провери когато колата е на контакт дали имаш 12волта захранване на куплонга към делкото и на този кум бубината по точно към комутатора който се намира под бубината ако едно от девете се губи никога няма да имаш искра.
П П Добре че сам те посъветвал на време
)))) ама имам грозния навик да не чета на ред всички постове
иначе съм бил в правилната посока имобито до колкото знам прекъсва тока към комутатора и бобината.
П П Добре че сам те посъветвал на време

иначе съм бил в правилната посока имобито до колкото знам прекъсва тока към комутатора и бобината.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта