VW Golf3 1,6 75к.с. - гасне без причина

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kemenk
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 13 сеп 2006 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kemenk » Вто 20 фев 2007 18:18


Колега, а при Васко1 ходи ли? Аз останах доволен.




Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Вто 20 фев 2007 18:35


Значи какво да направиш: извади централния кабел (от капачката) и го нагласи така че да го виждаш дали ще даде искра,даваш на контакт,откачаш куплунга на датчика на Хол и на средния пин на куплунга подаваш маса (чукваш за момент) ако всичко е ок трябва да тръгне бензиновата помпа и да даде искра от бобината, ако тръгне само помпата провери си комутатора и бобината съпротивлението и трябва да е около 1ом но не повече. :D


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 21 фев 2007 10:14


Conqueror написа:да, ама проблема е че не пуска ток от бобината към делкото!

:oops: Ммм... Дзвинявам са! Това не го видях!
Лошо! Минаваш или към много евтин, или към много скъп вариант. Дано е евтиния! А той е прекъснато кабелче. Или м/у Хол-датчика и контролера, или м/у контролера и бобината.
Това, разбира се, ако няма алармаджийски проблеми. Защото доколкото знам, имобилайзерите прекъсват точно запалването.
Скъпия вариант е проблем с контролера.
Май наистина най-добре да се разходиш до ваското или никси..


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: бобина/комутатор или бензинова помпа????

Мнениеот joker » Сря 21 фев 2007 10:26


Conqueror написа:GOLF III, 1.6, 101к.с., '97
аз имам същия проблем - гасне на място, в движение (с 80 км/ч), когато си поиска.
централния кабел от бобината не дава искра ... това значи ли че е бобина/комутатор или бензиновата помпа си остава вероятност?

Скоро ще ти изпищи комутатора.Сменяй го навреме.90 лв!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: бобина/комутатор или бензинова помпа????

Мнениеот radotom » Сря 21 фев 2007 10:40


petev написа:Скоро ще ти изпищи комутатора.Сменяй го навреме.90 лв!

Ъъъъ... На тия моторетки не е ли комплект комутатор-бобина?


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Сря 21 фев 2007 10:48


Мойта спре да гасне след смяна на свещи...:)


Потребителски аватар
Conqueror
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 02 фев 2006 11:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Гасне без причина

Мнениеот Conqueror » Сря 21 фев 2007 14:58


Благодаря ви колеги! Наистина опитах повечето неща, за които ме посъветвахте.
Явно съм голям карък, защото след като смених датчика на Хол, бубината и кабелите нямах успех!!!
След като дадох 300лв. за части и ремонти се качих в колата с надеждата че съм я оправил и ... 20м и угасна! за щастие това се случи точно до сервиза и така, най-накрая колата се развали в професионални ръце. Ето какво е заключението и диагнозата:
НЕСТАБИЛНА СТУДЕНА ВРЪЗКА В РЕЛЕТО НА ИМОБИЛАЙЗЕРА!!! казано с други думи разхлабена спойка. Ремонта и струваше, както се сещате - 0лв., но откриването на проблема - 290лв.

Сега си имам чисто нова бубина (BERU) и датчик на хол(BOSCH) ... за спомен :evil: :twisted:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 21 фев 2007 15:03


radotom написа:Това, разбира се, ако няма алармаджийски проблеми. Защото доколкото знам, имобилайзерите прекъсват точно запалването.

Мамка му... що не се обадих по-рано...
Пускай ги в "Продава", ако не си решил да си ги пазиш. Поне част от парите ще си върнеш веднага, щото тия неща на нашите машинки май си дават фера...
И честито ти ремонтиран аФтУмУбил! :yeaha:
От тук нататък: само :drive


Потребителски аватар
hongi
Мнения: 39
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 13:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот hongi » Пет 30 мар 2007 2:09


Провери когато колата е на контакт дали имаш 12волта захранване на куплонга към делкото и на този кум бубината по точно към комутатора който се намира под бубината ако едно от девете се губи никога няма да имаш искра.

П П Добре че сам те посъветвал на време :))))) ама имам грозния навик да не чета на ред всички постове
иначе съм бил в правилната посока имобито до колкото знам прекъсва тока към комутатора и бобината.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта