Голф 4 запитване
- Ицку®
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:52
- Автомобил: 2xTouran TDI
- Двигател: CAYC 2014 и CFHF 2015
- Местоположение: Поморие
Re: Голф 4 запитване
За извънградско съм съгласен, че може да се постигне разход от 6 литра на 100км.Но градско под 10л/100км е доста трудно,ежедневен под 9л/100км е просто мечта.
Re: Голф 4 запитване
Колега и аз много се чудих кой екземпляр на Гого да си подкарам и реших - Детската ми мечта 1.8Т :) Като искаш да върви - натискаш и върви, като искаш икономия и нисък разход - не натискаш, но знаеш че имаш едни 150/180 кончета (стокови), които чакат да кажеш ''Диий'' и можеш да разчиташ на тях
Въпрос на личен избор и вкус
Успех с избора и чакаме да се похвалиш с машината

Въпрос на личен избор и вкус

Успех с избора и чакаме да се похвалиш с машината

- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: Голф 4 запитване
принципно като давате мнения бъдете обективни и не си хвалете собствените коли. Иначе няма смисъл...
по темата Карам г4 АКЛ:
недостатък който отчитам е късата скоростна кутия -> на 5-та 100 км/ч.=3000 rpm. Не е много приятно - почва да шуми и да се усещат вибрациите от двигателя. Иначе двигателя си дърпа купето без проблем.
разхода: от скоро съм с ГИ: по магистрала скорост от около 120 км/ч. последно я засякох 8.9 l/100km.
Обслужването общо взето не е скъпо. Двигателя е здрав. Ако издухан обаче ще имаш проблеми. Това важи за всички, не само за АКЛ-а.
Проблем при всички Г4 за които да внимаваш: 1. ел.стъклата - водачите са пластмасови и се чупят. ремонта им е към 50-60 лв.; 2. Микроключетата на вратите - много рядко всички работят. Има и още ама ся на прима виста не се сещам. Някой може да допълни. Общо взето това е... Успех с избора!

по темата Карам г4 АКЛ:
недостатък който отчитам е късата скоростна кутия -> на 5-та 100 км/ч.=3000 rpm. Не е много приятно - почва да шуми и да се усещат вибрациите от двигателя. Иначе двигателя си дърпа купето без проблем.
разхода: от скоро съм с ГИ: по магистрала скорост от около 120 км/ч. последно я засякох 8.9 l/100km.
Обслужването общо взето не е скъпо. Двигателя е здрав. Ако издухан обаче ще имаш проблеми. Това важи за всички, не само за АКЛ-а.
Проблем при всички Г4 за които да внимаваш: 1. ел.стъклата - водачите са пластмасови и се чупят. ремонта им е към 50-60 лв.; 2. Микроключетата на вратите - много рядко всички работят. Има и още ама ся на прима виста не се сещам. Някой може да допълни. Общо взето това е... Успех с избора!

Re: Голф 4 запитване
Мерси за саветите а от човек ли е по-добре да си зема колата или от автокъща,в автокъщите съм чувал че много лъжат и добавки слагат за момента само :).
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Голф 4 запитване
От човек ще спестиш еко такса, туко виж някой друг данък. Няма да се разправяш в КАТ.
Моето мнение като човек каращ 1.8T. Ако искаш кола лесна за поддръжка и ЕВЕНТУАЛНО да не се дават много пари по нея. 1.8 125коня, няма турбо, което все пак си е някакъв огромен + , но и - в даден момент. Относно 125 коня да знаеш, че като цяло спират да се произвеждат 2000 година, затова нямат това малкото червено дисплейче на таблото(или CAN с две думи).
Ако искаш динамика и вървеж и може да отделяш с една две идеи повече пари за колата, си вземи 1.8T спокойно. Наистина подръжката НЕ му е мега скъпа.
Относно разхода пак се почва. Колеги искате ли да ви покажа градски разход от 8-9 на 100 в София. Преди да почнете да ме псувате, аз съм от крайните квартали на София и предвижването ми е почти извънградско на моменти кажи речи. Това с разхода е една дъвкана тема. Гарантирам ти едно "Харчи колкото му сипеш"
. В задръстването на стадиона и университета аз лично съм засичал 11 на 100.
Поздрави и дано съм бил полезен.
Моето мнение като човек каращ 1.8T. Ако искаш кола лесна за поддръжка и ЕВЕНТУАЛНО да не се дават много пари по нея. 1.8 125коня, няма турбо, което все пак си е някакъв огромен + , но и - в даден момент. Относно 125 коня да знаеш, че като цяло спират да се произвеждат 2000 година, затова нямат това малкото червено дисплейче на таблото(или CAN с две думи).
Ако искаш динамика и вървеж и може да отделяш с една две идеи повече пари за колата, си вземи 1.8T спокойно. Наистина подръжката НЕ му е мега скъпа.
Относно разхода пак се почва. Колеги искате ли да ви покажа градски разход от 8-9 на 100 в София. Преди да почнете да ме псувате, аз съм от крайните квартали на София и предвижването ми е почти извънградско на моменти кажи речи. Това с разхода е една дъвкана тема. Гарантирам ти едно "Харчи колкото му сипеш"

Поздрави и дано съм бил полезен.
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Голф 4 запитване
1.8т си вземи...това,че турбото се чупи е ако незнаеш как да караш турбо коли..неможе да мачкаш педала постоянно и да не искаш да избуши.На мен разход ми дава точно 9.9градско...7 изъвн до 120...и това е засичано на пълен резервоар не по бордови..а за кефа ти е ясно просто като и сложиш чип става перфектно..иначе 1.8 ,1.6 са мъртви магарета и пак ще харчи същото та и повече..дизелите освен 131 коня другите пак са мъртъвци неземни...а и там вече подръжката е по-скъпа..а и нафтата е много кофти в България
- mitko kabelcheto
- Мнения: 42
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 22:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Запитване за Голф 4
Още по-добре R32.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта