Dagestan написа:Zdravko Zankov написа:lubopa4kata написа:
-1.8,лаком мотор,по-скъпо обслужване,обтегач на веригата,тръгва да върви от 3900 оборота нагоре.Пипа масло.
Нищо вярно в тези изречения. Извънградско гори 7л/100км бензин, На магистралата Шумен-Варна поддържам на 140км/ч и резултата е 10л/100км газ. 2.0 ще изгори поне същото, но и бая масло ще сдуха. Ангренаж с обтяжната ролка, с паразитна ролка и обтегача + водна помпа = 190лв от форумния магазин. Обтегача на веригата какъв минус има? Тръгва да върви от 3000об/мин., маслото не го пипа изобщо. Моя не е от запазените, въпреки това за 10-11к км нивото на маслото не мърда изобщо и 10мл не доливам. 2.0 и след ремонт си остава пияница.
Съединителя и тук е обикновен. Същия въртящ момент като на 2.0 има, нищо, че е при 4000об/мин.
Като си купувах колата, не съм търсил нищо специално, но се радвам, че попаднах на 1.8, а не на 2.0.
Явно не си знаел,че в твоето купе не се предлага 2.0.
Колега,да нямам опит с такъв мотор,ОК!
Но карах един АДР в купето на А4.И понеже споменаваш Шумен-Варна,въпросния "звяр" го тормозех по изкачванията около Варна,постоянно трябваше да го ръчкам 5-4-5.
Айде стига с този "прЕфален" мотор.
И понеже спомена цени за части,ролка+ангренажен ремък,на 2.0 струват точно 100лв.
Айде със здраве,в тази тема коментираме нещо съвсем различно.