не иска да пали.БОБИНА!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 08 май 2007 14:29


VR5 написа::търсачкаа :wink:

Хайде по-полека......отговори на човека ако знаеш...ако не знаеш мълчи си.....ако не ти се мълчи,а не знаеш - що търсиш в този форум.......ние тук си помагаме а не опекунстваме!!!!!! :twisted:




Xan
Мнения: 14
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 10:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Xan » Вто 08 май 2007 20:28


добре де, моите симтоми са същите като при теб, но комутатора е отделно от бубината и е здрав 100% - сменях го.
Дали е възможно бубина да работи от време на време? По скоро да не иска да работи от време на време?

Въпроса е към всички....


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Сря 09 май 2007 9:17


Да, възможно е. Провери за прекъсващи/окислени кабелчета и букси. Може да е кофти лака нейде из намотките, да се е доопекъл и като загрее да дъни... Провери искрата на централния кабел към делкото, когато ти изгасне и не иска да пали. Ако е наред, изчиташ темата още веднъж и започваш да отстраняваш една по една възможностите. :) Можеш да потърсиш колега с ДВГ като твоя и да разменяте - всичко без датчика на хол и ламбдата се разменя лесно.


Потребителски аватар
Grizzlito
Мнения: 732
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
Автомобил: Volkswagen T5 4motion
Двигател: AXE 2006
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Grizzlito » Чет 10 май 2007 9:51


колеги днес оправих моя голф, беше бобината взех 60лева втора ръка на Телефункен, и ще взема и една резервна,


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 10 май 2007 14:13


Grizzlito написа:колеги днес оправих моя голф, беше бобината взех 60лева втора ръка на Телефункен, и ще взема и една резервна,

Имай едно нещо впредвид при комутатор 2-ръка.Това е консуматив и е разечетен да работи съотвтно N-броя часа-обикновено колкото часа бобината приблизително толкова и комутатора,затова новите комплекти бобина и комутатор са неразделими....
Така,че имай готовност и този комутатор да ти изпищи...
60 лв!!!!!Много си дал за втора ръка ! 25 лв-това е цената.!!!!!
Потърси нов за постоянно ,а този го остави за резерва!


Мико
Мнения: 32
Регистриран на: Съб 28 яну 2006 17:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Мико » Пет 27 юли 2007 11:17


Joker теб като ти изгоря на два пъти откри ли защо стана така?
Щото и на мен ми изгоря за втори път и то вчера, а бобина-комутатор сменях преди малко повече от месец...
Мисълта ми е къде да търся проблема за периодичното олекване със по 100-тина лева...


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 27 юли 2007 11:24


Мико написа:Joker теб като ти изгоря на два пъти откри ли защо стана така?
Щото и на мен ми изгоря за втори път и то вчера, а бобина-комутатор сменях преди малко повече от месец...
Мисълта ми е къде да търся проблема за периодичното олекване със по 100-тина лева...

най-честата причина са автомивките.....водата ги съсипва!!!!!!Ти втора ръка ли взе или нов???
Аз след като ми изгоря втората ръка(хем беше TELEFUNKEN) взех нов и вече 2 години без проблем....и забранявам да се мие ДВГ....забърсвам го един път семично с лажен и сух парцал и е чист.......
Важна е и марката на комутатора щото и тук ментета дал бог....
Моят е HUCO(немски....ам дали???) и ми дава по-добро напрежение от резервния(също нов само,че на SPECTROMATIС...българска сглобка с тайвански части)....но вече 2 години(пу,пу, пу....де не му е уроки) работи...


Мико
Мнения: 32
Регистриран на: Съб 28 яну 2006 17:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Мико » Пет 27 юли 2007 14:39


пу - пу да не са...
ми нова я взех един приятел ме заведе, той по принцип е газаджия ама понеже закъсах близко до техния сервиз и му звъннах..а и пари нямах в мене...но незнам марката изобщо даже и не гледах, подозирам че е нещо жълто като производство обаче струваше 98 ама кото на наши хора я дадоха за 90...и ето че вчера избуши точно както карас с малко над 100 по пътя Дупница - София...


Потребителски аватар
Iliya_PB
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 16:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Iliya_PB » Чет 09 авг 2007 23:20


Колеги преди няколко дни в големия дъжд и аз закъсах насред пътя и още не мога да разбера проблема, първо взе да прекъсва, после колата голф3 1,8 абс спря и двигателя повече не запали, кабели свещи, дистрибутор са наред, но не идва ток от бобината, предполагам, че в нея е проблема, ако някой има идея да пише.


Потребителски аватар
polturgais
Мнения: 117
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот polturgais » Чет 09 авг 2007 23:34


а като е сухо гасне ли колата и какви са симптомите тогава


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Пет 10 авг 2007 8:15


просто спира да пали


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пет 10 авг 2007 9:10


Някой някъде май писа, че ако е "тръгнал" датчика на хол, се скапва комутатора... Не знам... Читав датчик е ок. 60 лв., бобина с комутатор - ок. 130 лв. Това е за АБУ. За АБС не мисля, че ще са кой-знае колко различни цените... Писал съм го доста пъти вече - кабели, свещи, палец, капачка, бобина и комутатор се пробват лесно от др. колега с такъв ДВГ... Датчика и ламбда-та има из форума как се проверяват... Огледайте и кабелите за НН, както и по буксите - хлабаво, прекъснато, окислено, влага...

П.П. Изчетете по-бавно темата, отделно горе в средата има едно надписче "Търсене" - кликвате, пишете какво Ви интересува и се запасявате с търпение - в доста висок процент от случаите ще откриете отговор на въпроса, който Ви вълнува... :wink:


Потребителски аватар
polturgais
Мнения: 117
Регистриран на: Пон 06 авг 2007 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот polturgais » Пет 10 авг 2007 11:34


датчика на хол ми правеше такива въртели , за това питам какви са симптомите да съпоставиме нещата


Потребителски аватар
Iliya_PB
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 08 яну 2006 16:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Iliya_PB » Пет 10 авг 2007 14:52


Колеги оказа се изгоряла бобина смених я срещу 88 лв с нова няква италианска и запали.


sherri
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 05 авг 2011 11:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Huston

Re: не иска да пали.БОБИНА!!!

Мнениеот sherri » Чет 11 авг 2011 12:16


Малко стара тема ама и аз да споделя... имам проблем с паленето на голф3 1.4 и предполагам че е от бобината, веднъж е остъргах отвътре и запали веднага ама колата се тресе все едно, ще изгасне в продължение на най малко 20мин. пробвах още няколко пъти така и действаше, но номера вече не минава, странно защо не пали само когато има рязка смяна на температурата към по ниска както беше тази сутрин какво общо има студа с бобината...??? :gruebel



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 41 госта