Vento 2E 94г-колянов вал-сериозен проблем
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vento 2E 94г-колянов вал-сериозен проблем
Искам да ви благодаря много за съветите и идеите до тук. Както и за предложенията.
На някои места срещам изказвания, че можело да се оправи без сваляне на вала. Някой знае ли как? Въобще не се навивам за момента да се сваля всичко от майстори. Аз не съм механик, а те ще ми поискат доста пари за труд. Ок, всеки трябва да работи и хляб да яде, но...бая пари са.
На някои места срещам изказвания, че можело да се оправи без сваляне на вала. Някой знае ли как? Въобще не се навивам за момента да се сваля всичко от майстори. Аз не съм механик, а те ще ми поискат доста пари за труд. Ок, всеки трябва да работи и хляб да яде, но...бая пари са.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Vento 2E 94г-колянов вал-сериозен проблем
Ни така, ни така. Или я махаш или я правиш. И да хленчиш и да се вайкаш какъв кенеф е тоя мотор.....не откриваш ти топлата вода. Като кола от тоя ценови клас- толкова. И аз си мислех, че като взема 124ка ще се родя...да ама не, греда и още със взимането отидоха още 1000лева....накрая издъхна в Германия и замина за части. Поне си върнах 450Е от тоя кенеф. Не си мисли, че като вземеш кола струваща колкото хладилник или фурна и само ще караш. И аз сега си взех Форд Мондео за 400Е ама дадох още 1000Е за да е кола....Това е положението, няма какво да го мислиш. Пак ти казвам, каквото и да вземеш, в тоя ценови клас ще е тоалетна- форд, мерц, фауве, мазда- каквото щеш, все тая...ВСИЧКО Е ТОАЛЕТНА 

- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vento 2E 94г-колянов вал-сериозен проблем
vucata написа:Ни така, ни така. Или я махаш или я правиш.
От моргата като я дам и преди това й платя данъка за тая година ще взема нищо. Ако я правя, ще се набутам с много, правя я вечно моя и утре ако кихне и друго, както има и някой ремонт по купето - трябва да съм луд. А да я продам - не мога. Освен ако не съм долен лъжец. Пък за ценовият клас - не е задължително, макар че... Общо взето се чудя от тая ситуация как да изляза с пари някакви. Или някакъв ремонт, който не е една торба пари, да я изтъркалям още малко и пак да я бракувам.
- agumba
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пон 07 мар 2011 20:34
- Автомобил: Honda Civic 7ма генерация
- Двигател: 1600 VTEC 110 hp
- Местоположение: Ст.Загора
Re: Vento 2E 94г-колянов вал-сериозен проблем
Ако зъбното колело се завари на вала, то повече никога няма да мръдне.
Не е точно така, и всеки, що-годе квалифициран заварчик и инженер го знае! Едното, което е, заварките не издържат на вибрации, рано или късно, се късат. Второто, да заваряваш закалени, и термоподобрени материали, също не става, въпрос на дни е, да се скъса. Така комбинирано, това дори не е отлагащо решение, а предизвестен край!
Предполагам, че тия 600лв, които ти искат, ще са за по-пълно обслужване и ремонт, не само за смяна на вала! Все пак, правих основен ремонт/без шлайфове/, преди година и половина, и ми излезе към 800лв, при това, на голф4! Това включваше и необходимите части, не виждам как, за по-стара модификация, ще излиза, на практика, по-скъпо? Потърси ли друго мнение по въпроса?
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vento 2E 94г-колянов вал-сериозен проблем
agumba написа:Потърси ли друго мнение по въпроса?
Да, питам тук. Колата в момента е в един сервиз, поне за смяна на колелото и т.н, защото беше изядено, на превъртане и тогава вече беше на основен ремонт на двигател. Ако бяха ми казали 200 или 300лв, дали щях да дам 70-80-90лв за временно решение?
- agumba
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пон 07 мар 2011 20:34
- Автомобил: Honda Civic 7ма генерация
- Двигател: 1600 VTEC 110 hp
- Местоположение: Ст.Загора
Re: Vento 2E 94г-колянов вал-сериозен проблем
инжектопляктор написа:agumba написа:Потърси ли друго мнение по въпроса?
Да, питам тук. Колата в момента е в един сервиз, поне за смяна на колелото и т.н, защото беше изядено, на превъртане и тогава вече беше на основен ремонт на двигател. Ако бяха ми казали 200 или 300лв, дали щях да дам 70-80-90лв за временно решение?
Според мен, друг, читав колянов вал, и да се сменя само това, което е належащо. Освен, разбира се, ако не искаш, да направиш двигателя почти нов, както направих аз! Само така, можеш да "закърпиш" положението, и то, за години напред! Вземането на друг, евтин таралясник, не ти гарантира никак, че ще е поне що-годе читав, и няма да вложиш далеч повече, за да тръгне!
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vento 2E 94г-колянов вал-сериозен проблем
agumba написа: Според мен, друг, читав колянов вал, и да се сменя само това, което е належащо.
И те така казаха. Колянов вал с належащото - 600лв.

- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Vento 2E 94г-колянов вал-сериозен проблем
Kолега,ако ти е читаво купето и вала ти е най-сериозния проблем в момента,който се решава с тия 600лв.-съветвам те работи в тая насока да намериш тия 600лв. и да си направиш колицата и без това достатъчно си и налял досега...А за ценовия клас от опит мога да кажа че ако искаш да имаш по-голям шанс да купиш друга кола и само да седнеш и да караш-добави към тия 600лв. още една нула на края.
И пак няма голяма гаранция .Аз миналата година си купих колата за 4200 и както беше "перфектна" така за няколко месеца ми лапна още 1200лв. И още толкова може да "побере" без гевезелъците.Тъй че като няма лев ,прави си колата за 600лв,поне и знаеш другите ядове 


- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Vento 2E 94г-колянов вал-сериозен проблем
Купуваш колянов вал с неизносени шийки, основни и биелни лагери, семеринги и гарнитури. Сваляш кутиятя, смъкваш картер, съединител, маховик и сменяш вала.
И спираш да ревеш колко си се охарчил.
И спираш да ревеш колко си се охарчил.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Vento 2E 94г-колянов вал-сериозен проблем
Тоя вал се прави и без сваляне.Има някъде из форума тема.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vento 2E 94г-колянов вал-сериозен проблем
muns61 написа:И спираш да ревеш колко си се охарчил.
Ако знаех как и какво, нямаше да питам.
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Vento 2E 94г-колянов вал-сериозен проблем
И като купиш друг таралясник за 800 лева /примерно/ и след 2 седмици и той се изкашля, или повърне дробинките през скоростите, почваме да плюем и другата марка!?
Стягай си Голфарата, и да знаеш, че имаш сигурна кола от към мотор. Купето по-лесно се закърпва. И без това тази кола няма да я караш вечно. По нататък ще си купиш нещо читаво, и не за 1600 лева, а за 5 бона! Мисли оптимистично и реално! Късмет!
Стягай си Голфарата, и да знаеш, че имаш сигурна кола от към мотор. Купето по-лесно се закърпва. И без това тази кола няма да я караш вечно. По нататък ще си купиш нещо читаво, и не за 1600 лева, а за 5 бона! Мисли оптимистично и реално! Късмет!

- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Vento 2E 94г-колянов вал-сериозен проблем
Това е истината приятел,правиш си валчето и продължаваш да си караш колицата.Хич не се оглеждай за фордове,мордове иначе почваш пак да наливаш.Пък нали знаеш че Форд бил като циганина-не боледувал ,направо умирал.Нищо лично към собствениците на тая марка,но всеки си има право на мнение. Или казано в прав текст-от трън ,че на глог...
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Vento 2E 94г-колянов вал-сериозен проблем
gergeto написа:Пък нали знаеш че Форд бил като циганина-не боледувал ,направо умирал
5 години карах такъв. Смених само едни накладки, маслата и една бравичка на вратата.


Не броим съединителя, каре и бензинова помпа - на едното му дойде времето, другото е по моя вина. Ама то и колата не е била карана поне година като бях я взел. Имаше листа във всички отдушници.

- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Vento 2E 94г-колянов вал-сериозен проблем
инжектопляктор написа:5 години карах такъв. Смених само едни накладки, маслата и една бравичка на вратата. И го взех за 600лв. И го продадох за 500лв.
Значи си имал щур късмет,ама конкретно тоя Форд дето си го карал сигурно вече е "умрял",докато много Г2 и Г3 на неговите години продължават да се движат.Това ми беше и мисълта в предния ми пост :коя марка се е доказала в годините с висока "продължителност на живот".Иначе всяко правило си има изключения.

Прави си колата и карай,недей умува повече-каквото сме си купили ,това ще караме и ремонтираме,пък като паднат "излишни" пари ще сменяме колите.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта