

Така:
1) 75W80 според аутодата, сега въпроса е на кого да вярваме, пък разликата не мисля че ще е голяма. Според мен тънкото ще е по добре. Колкото до наклонената чера мисля че е за (5 ск.- 2.0l) и (6 ск.- 2.6l). В моя случай 2.6 литра, всички VR5-ци които са 4motion са 6ск.
2) Ясно някаква марка ДОТ4 и 1л, ако не стигне ще се вземи пак.
3) Четох други теми в форума където хвалят оригиналното масло на vw, бяла бутилка с зелена капачка към 25-30лв/1л. Но и тук са два вида G002 и G004, по форумите казват че първия вече не се намира и че вторият е заместител..
4) Видях една пробка на трансферната кутия от която излиза връзката за дясната полуоска и кардана. За там го дават 75W90 0.8L. А за самият haldex отново същия вискозитет, но 1L. Тук ме замисля още едно нещо оригиналното масло за халдекс-а е 275мл (25мл се изливат при стягане на пробката) е защо в аутодата пише 1L ? Да не би да са различни маслата за помпата на халдекса и диференциала? (за сега ще го оставя на страна, че там цената е към 150лв масло+филтър)
Гледам да работя по предницата, днес свалих катализатора (не е нужно за веригите, просто ще го махам), прегледах дюзите всички правят облак. Изшкурих двете тръби за хид. рейка до основа, обработих ги с ръждопреобразувател, след това с по финна шкурка да махна мръсотията, избърсах, 2 слоя грунд +2 слоя боя. Станаха много добре и боята стана много добре твърдо на допир. Подробности ще има за всичко накрая, утре вечер ще разглобя моста-щангата-рейката понеже още са свързани заедно така ги свалих от колата. Обезмаслител и раздвижване на болтовете ще дойде добре, имам и два тампона за щангата които бях ги купил за другата 4-ка но така и не ги смених може да влязат в употреба. Стартера също го прегледах ще кара още много време само изчистих каналите на ротора където контактуват четките и минах с водна шкурка понеже четките бяха на половина, втулката отзад нямаше луфт, греста предостатъчна. Кутията ще я сваля в Неделя ако времето е добре, понеже сам не ми се започва, иначе болтовете са разхлабени

Лека вечер.