


Golf 4 2.3 V5 AGZ Трудно сутрешно запалване
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf 4 2.3 V5 AGZ Трудно сутрешно запалване
Еми тръгнах по рд: Датчика за темп. на водата не ми отчиташе правилно, свещите бяха за смяна, дросел изчистване-адаптиране, проверка на кабели, залепих бобината (беше спукана), не остана друго освен помпата. Намерих манометър вкъщи, понеже тук на две места питах по сервизите много заети били. Та сега вече втора сутрин на второ или трето развъртане пали, което за мен е нормално и освен това оборотите не играят както преди и вдигането им е рязко, а не на етапи...
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Golf 4 2.3 V5 AGZ Трудно сутрешно запалване
M3ntata написа:... Измерих налягането то е 3бара, само не разбрах как да измеря налягането което е след регулатора. Пробвах да измеря налягане от маркуча за излишъка, но не прави налягане само го пълни с бензин. Утре сутринта ще видим дали има ефект с паленето
Когато разбереш принципа на работа на горивната система, ще разбереш какви глупости пишеш/опитваш да измериш

Със старата помпа е могло да се кара още дълго, просто след продължителен престой се подава 2-3пъти на контакт, преди да въртиш на стартер, за да напълни системата
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Golf 4 2.3 V5 AGZ Трудно сутрешно запалване
Не съм съгласен с това. При пасатите (B5 i 5.5, не знам за предишните) помпата заработва в момента на отваряне на шофьорската врата за 2-3 секунди и след това САМО при първото поддаване на контакт (ако човек се заслуша много внимателно ще чуе как цъка релето при бушоните и самата помпа). След това ако искаш 10 пъти да дадеш на контакт помпата няма да заработи.
-
- VW експерт
- Мнения: 13394
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf 4 2.3 V5 AGZ Трудно сутрешно запалване
KBK написа:Не съм съгласен с това.
Сработва ако микроключето работи коректно.
Аз съм с подобен мотор,и мога да ти кажа,че това което пише Пешката е вярно на 100%.
При всяко врътване на контакт помпата сработва,аз съм го играл този вариант с цел да установя определен проблем.
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Golf 4 2.3 V5 AGZ Трудно сутрешно запалване
Zdravko Zankov написа:KBK написа:Не съм съгласен с това.
Сработва ако микроключето работи коректно.
Аз съм с подобен мотор,и мога да ти кажа,че това което пише Пешката е вярно на 100%.
При всяко врътване на контакт помпата сработва,аз съм го играл този вариант с цел да установя определен проблем.
Колега за кое микроключе говориш. Това го написах защото преди и аз да сменя помпата преди три години като се усъмних в нея го пробвах това с даване на контакт неколкократно и нямаше ефект - чивах помпата само първия път после не се включваше. Но това не мисля че е от особено значение важното е че колегата е оправил голфчето. И е поредния който потвърди едно от решенията за трудно първо палене.
-
- VW експерт
- Мнения: 13394
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf 4 2.3 V5 AGZ Трудно сутрешно запалване
За микрето в бравата на шофьорската врата.
След като оправих моето заработи тази екстра.
Отварям,и хоп воала,помпата качва гориво.
След като оправих моето заработи тази екстра.
Отварям,и хоп воала,помпата качва гориво.
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Golf 4 2.3 V5 AGZ Трудно сутрешно запалване
Ключето работи, но колко пъти да давам на контакт тази кола. Сутрин съм пробвал да дам 4 или 5 пъти на контакт колата и ефект никакъв, освен това за минути или секунди не остава никакво гориво по маркуча, да не говорим за налягане. Ще кара ще кара, не се знае колко по добре да го сменя, че както лято идва ще се пътува насам натам ако ме остави някъде, после разходите ще са доста по големи ;)
Иначе за измерването си прав нещо съм в заблуда за налягането на регулатора
но за сега няма проблем.
Иначе за измерването си прав нещо съм в заблуда за налягането на регулатора

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Ивайло Димов и 113 госта