



Golf 4 1.6 AKL - колата изгасна и не може да запали.
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Golf 4 1.6 AKL - колата изгасна и не може да запали.
Дано нямаш повече проблеми
Колко пари стъпи всичко?

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf 4 1.6 AKL - колата изгасна и не може да запали.
@"Казаха ми, че имала много малко вероятност да има по-сериозен проблем по двигателя,"
Да бе.специално за теб има защита от близка среща на бутало -клапан.
Купувай ремък от добър магазин и не Континентал.
Да бе.специално за теб има защита от близка среща на бутало -клапан.
Купувай ремък от добър магазин и не Континентал.
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Golf 4 1.6 AKL - колата изгасна и не може да запали.
Аз пък досега само континентал (contitech) слагам и е нямало ядове.Може да има и ментета...
Re: Golf 4 1.6 AKL - колата изгасна и не може да запали.
Не беше менте, дойде представител и макар че не беше тяхна вината ми смениха ролките и ремъка. За цена не знам още, утре я взимам понже не беше пристигнала кората под двигателя.
-
- Мнения: 561
- Регистриран на: Пет 29 май 2015 18:12
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AUS 2000
Re: Golf 4 1.6 AKL - колата изгасна и не може да запали.
Вземи си или оригинална, или втора употреба кора. Бях сложил едно менте, но през зимата направо се начупи. Още като я пипнеш, беше една много твърда и нямаше никаква еластичност. Сега си взех от морга, но още не ми остава време да я сложа.
Re: Golf 4 1.6 AKL - колата изгасна и не може да запали.
Звъннах на всички морги в Бургас но никъде нямаше кори и поръчахме няква за 50-60 лева ще я видим колко ще издържи
Иначе като цена ми излезе 440 за работата по двигателя + кората което мисля, че е доста добре.
П.с. използвам темата да питам колата забива предницата и все едно набива прекъсвач на 5100 оборота на газ и на бензин възможно ли е да е от запушен катализатор и добра ли е идеята за смяна с резонаторно гърне.

П.с. използвам темата да питам колата забива предницата и все едно набива прекъсвач на 5100 оборота на газ и на бензин възможно ли е да е от запушен катализатор и добра ли е идеята за смяна с резонаторно гърне.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта