Голф 4 ТДИ-къса маншони на карето

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6266
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 ТДИ-къса маншони на карето

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 20 мар 2020 14:02


Купи си хубави метални скоби тогава, това стоманизирани скоби и е по-вероятно да се счупи отколкото да отпусне. Не ми се прочита пак цялата тема но мисля беше споменал swag като марка за карето , най-вероятно скобата не му е ок.




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 4 ТДИ-къса маншони на карето

Мнениеот samo_pechka » Пет 20 мар 2020 14:25


Със спидан маншоните идват и скоби, хубави са. Клещи задължително каквито трябва, с керпеден и аз съм стягал , но с чалъм и умерена ръка. Не съм имал отпусната скоба, но пък случай за скъсан маншон-да , с керпедена се получава остър ръб понякога и наранява маншона с времето, оттам се пробива и греста навън. Затова спец клещи за стягане там. Откакто пък почнах със свински опашки, се родих.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 ТДИ-къса маншони на карето

Мнениеот valiosport » Пет 20 мар 2020 17:38


На външните карета са Swag да, там няма проблем с маншона а със скобата. На вътрешното не е проблем скобата а маншона се цепи по средата, там скобата държи понеже е гумен. Първо се съмнявах с марката, но пробвах и с други марки и резултата е същия.
Печка напълно съм съгласен че опашките са най добрия вариант, но нито има откъде опашки да купя нито клещи, а да дам 50 лева за едни клещи за едно стягане не върви някак си. Ако стане с тези с винтовете ги слагам, ако не тогава ще слагам опашки


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Голф 4 ТДИ-къса маншони на карето

Мнениеот muns61 » Пет 20 мар 2020 17:49


До сега не съм имал проблем със стягането на металните скоби с керпеден. Ако не прекалиш със стягането, разбира се. Тези скоби ги предпочитам пред всички.


lubo_Y10
Мнения: 233
Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
Автомобил: lancia y10 golf 3
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 ТДИ-къса маншони на карето

Мнениеот lubo_Y10 » Пет 20 мар 2020 21:18


На Ланчата съм сменял маншон и стягането беше с керпеден, никаф проблем. На рейката може да ги стягаш с квото имаш под ръка;канап, сезал скоби опашки. Ма тя темата е за скобите с винта, там треа да спазваш посоката така че ако опре да не се закеркенечи и трябва да се балансират ама това друг път ч сега ми се спи.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 ТДИ-къса маншони на карето

Мнениеот valiosport » Пет 20 мар 2020 23:23


На времето имах едно фиат типо и му счупих скоростната кутия, като тръгнах да откачам полуоски забелязах че вътрешните карета са в маслото на скоростите, самия маншон се нахлува на кутията а откъм полуоска та има лагер със семернг и някой преди мен го беше вързал с обикновена свинска опашка и не течеше масло...


lubo_Y10
Мнения: 233
Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
Автомобил: lancia y10 golf 3
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 ТДИ-къса маншони на карето

Мнениеот lubo_Y10 » Съб 21 мар 2020 11:35


Kat дръпнеш полуоската и шурва на хасвалта маслото....някъде към 200-300 грама ама прай бая голям гьол.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 117 госта