Голф 4 ТДИ-къса маншони на карето
Re: Голф 4 ТДИ-къса маншони на карето
Купи си хубави метални скоби тогава, това стоманизирани скоби и е по-вероятно да се счупи отколкото да отпусне. Не ми се прочита пак цялата тема но мисля беше споменал swag като марка за карето , най-вероятно скобата не му е ок.
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 4 ТДИ-къса маншони на карето
Със спидан маншоните идват и скоби, хубави са. Клещи задължително каквито трябва, с керпеден и аз съм стягал , но с чалъм и умерена ръка. Не съм имал отпусната скоба, но пък случай за скъсан маншон-да , с керпедена се получава остър ръб понякога и наранява маншона с времето, оттам се пробива и греста навън. Затова спец клещи за стягане там. Откакто пък почнах със свински опашки, се родих.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 ТДИ-къса маншони на карето
На външните карета са Swag да, там няма проблем с маншона а със скобата. На вътрешното не е проблем скобата а маншона се цепи по средата, там скобата държи понеже е гумен. Първо се съмнявах с марката, но пробвах и с други марки и резултата е същия.
Печка напълно съм съгласен че опашките са най добрия вариант, но нито има откъде опашки да купя нито клещи, а да дам 50 лева за едни клещи за едно стягане не върви някак си. Ако стане с тези с винтовете ги слагам, ако не тогава ще слагам опашки
Печка напълно съм съгласен че опашките са най добрия вариант, но нито има откъде опашки да купя нито клещи, а да дам 50 лева за едни клещи за едно стягане не върви някак си. Ако стане с тези с винтовете ги слагам, ако не тогава ще слагам опашки
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Голф 4 ТДИ-къса маншони на карето
До сега не съм имал проблем със стягането на металните скоби с керпеден. Ако не прекалиш със стягането, разбира се. Тези скоби ги предпочитам пред всички.
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 ТДИ-къса маншони на карето
На Ланчата съм сменял маншон и стягането беше с керпеден, никаф проблем. На рейката може да ги стягаш с квото имаш под ръка;канап, сезал скоби опашки. Ма тя темата е за скобите с винта, там треа да спазваш посоката така че ако опре да не се закеркенечи и трябва да се балансират ама това друг път ч сега ми се спи.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Голф 4 ТДИ-къса маншони на карето
На времето имах едно фиат типо и му счупих скоростната кутия, като тръгнах да откачам полуоски забелязах че вътрешните карета са в маслото на скоростите, самия маншон се нахлува на кутията а откъм полуоска та има лагер със семернг и някой преди мен го беше вързал с обикновена свинска опашка и не течеше масло...
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 ТДИ-къса маншони на карето
Kat дръпнеш полуоската и шурва на хасвалта маслото....някъде към 200-300 грама ама прай бая голям гьол.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 117 госта