megatronS написа:... Защо се е наложила тази преработка, какво точно се е преработило са също от голямо значение...
Преработката се "наложи", защото тази система беше един от евентуалните причинители на трудното първо палене и след нея нещата се промениха до сегашния статус.
Самата преработка се състои в
https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?p=4790182#p4790182:
1. затапване на тънкия маркуч от всмукателния колектор.
2. премахване на тройника с долния клапани директно връзване на корпусна на масления филтър към изхода на капака на клапаните и извеждането им към подкалника
3. затапване на мястото на горния клапан на гуфрираната тръба на входящия въздух след въздушния филтър.
https://audibg.com/forum/index.php?/topic/178198-%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BB%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F/ - отговор 3
Всичко в системата беше чисто, но имаше спуквания на няколко места.
megatronS написа:Може да се тества тази система с байпас или с изцяло изключване, за да се наблюдава ефекта от работата и.
Какъв е начина?
megatronS написа:Нещата трябва едно по едно да започнат да се гледат, диагностицират и отстраняват, защото подобен проблем, може да се дължи на абсолютно всичко изброено по горе. Започваш със сваляне и почистване на дросела, ако имаш умения може да го измериш дали прекъсва и има ли управление с правилен волтаж...
Това е плана ми...
Току що ходих да си поръчам някои неща, за да възстановя оригиналното състояние на системата за картерните газове.
След това ще почистя дросела и ще проуча как да го тествам. Налага ли се да го обучавам след това и т.н. Защото чета различни мнения от сорта на:
- чистиш без да сваляш буксата
- не му трябва обучение
- сваляш изцяло и чистиш, след това сваляш и акумулатора за 30 мин., палич и седиш на място докато пусне перката ...