Прекъсва на ниски оборти - Golf 3, AEK

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
pit
Мнения: 693
Регистриран на: Пон 21 фев 2005 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pit » Сря 11 юли 2007 23:59


Здравейте, и аз съм със същия проблем и мотор но на Пасат Б4 :) .Ще следя темата редовно, да видим дали има някакво решение..
При мен беше спукан маркуча за картерните газове, той влиза след дебитомера обратно в тръбата за въздух.Дебитомера изчислява колко е въздуха и спрямо него подава гориво, но като ми беше спукан маркуча влизаше още въздух, който нямаше как да се отчете понеже е след дебитомера и сместа ставаше по-бедна..колата и при мене правеше същото.Казвам правеше защото ми се струва че нещата се оправиха..откакто оправих маркуча, преди 1 седмица, може би само един път ми прекъсна по същия начин..затова немога да преценя със сигурност дали това е проблема..

-За проверка на пробити кабели които евентуално "искрят" : палиш, и на тъмно отиваш отпред и за по-сигурно пръскаш с едно пръскало за прозорци вода над двигателя докато работи, за да стане влага..да се проявят искрите ако има.
При мен няма искри, но погледнете как е спукан единия кабел..

Изображение


Преди да играе шкурката:

Изображение


След това, незнам дали това е добре направено:

Изображение


Тук ми се вижда някаква пукнатина? пречи ли това?

Изображение


Така работят свещите, бели са всички по този начин, макар че предишните от Италия бяха 3 електродни, тези са дву електродни, от каталог на БОШ са за този мотор ги дават..нещо май не са много добри..

Изображение




brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот brum » Чет 12 юли 2007 0:22


Ииии, то тоя маркуч при мен го няма! Ваското 'ръгна' една тапа отгоре да не дърпа въздух и да не бърка компа...А тя тая тапа се втвърди с времето и последния път лееекино я уплътних. Ще взема да я сменя да видя дали ще стане нещо...


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 12 юли 2007 7:37


pit, вземи си смени капачката и палеца.
20лв са двете


Потребителски аватар
kiko26
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 02 фев 2006 16:47
Автомобил: VW
Двигател: Passat B8
Местоположение: София

аек

Мнениеот kiko26 » Чет 12 юли 2007 9:36


Скоро смених тази тръба на маслените пари и моита бе6е доста зле но промиана в работата на мотора определено не усе6там.Све6тите на този мотор по коя и марка да бъдат трябва да са с три електрода.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: аек

Мнениеот brum » Чет 12 юли 2007 9:54


kiko26 написа:Скоро смених тази тръба на маслените пари и моита бе6е доста зле но промиана в работата на мотора определено не усе6там.Све6тите на този мотор по коя и марка да бъдат трябва да са с три електрода.


Добре де, а каква е принципната разлика ( при работата, ако има такава ) на тези свещи спрямо тези с 1/2 електрода? То пак си има 1 искра, от единия електрод, до централния. И пак е същата искра. Евентуааално ако се натрупва някакъв нагар на централния/страничните електроди и идеята е да може искрата да избира най-чистия път за преминаване...ама то пак не знам има ли смисъл, тъй като искрата си е искра, все ще пали...


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: аек

Мнениеот joker » Чет 12 юли 2007 11:12


brum написа:
kiko26 написа:Скоро смених тази тръба на маслените пари и моита бе6е доста зле но промиана в работата на мотора определено не усе6там.Све6тите на този мотор по коя и марка да бъдат трябва да са с три електрода.


Добре де, а каква е принципната разлика ( при работата, ако има такава ) на тези свещи спрямо тези с 1/2 електрода? То пак си има 1 искра, от единия електрод, до централния. И пак е същата искра. Евентуааално ако се натрупва някакъв нагар на централния/страничните електроди и идеята е да може искрата да избира най-чистия път за преминаване...ама то пак не знам има ли смисъл, тъй като искрата си е искра, все ще пали...

Устойчивостта на силата на искрата при ДВГ с повишена степен на сгъстяване........чети по-внимателно из форума(с търсачката)-колегите са написали златни неща-само трябва да се чета и помнят


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 12 юли 2007 11:49


Роска всеми едни кабели от някой и пробвай. Много се съмнявам в кабела на 4-ти цилиндър, този най-късия дето седи някак си хлабаво май при теб /мисля че при теб беше така/. От проба глава не боли все пак, а може и само този да подмениш и да пробваш.


Потребителски аватар
kiko26
Мнения: 195
Регистриран на: Чет 02 фев 2006 16:47
Автомобил: VW
Двигател: Passat B8
Местоположение: София

Мнениеот kiko26 » Чет 12 юли 2007 15:52


Мисля че 6том хората от фолксваген са казали 4е трябва да е с три електрода зна4и има за6то.ина4е ние българите можем вси4ко да си сложим.на един пасат скоро има6е и едноелектродна и триелтродна едновременно.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот brum » Пет 13 юли 2007 9:12


°niksi° написа:Роска всеми едни кабели от някой и пробвай. Много се съмнявам в кабела на 4-ти цилиндър, този най-късия дето седи някак си хлабаво май при теб /мисля че при теб беше така/. От проба глава не боли все пак, а може и само този да подмениш и да пробваш.


При мен беше. Ама то и на първи е по същия начин. И аз хубаво да пробвам, ама пущината пак спря да го прави...


Някаква простотия ще се окаже накрая...


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот brum » Нед 01 юни 2008 13:54


И година по късно проблема е отстранен. Кабелите за свещите :)


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 01 юни 2008 14:13


vasstop написа:pit, вземи си смени капачката и палеца.
20лв са двете

След 1000 км са пак в същото състояние.
Шкурката е добър вариант.
Ако не са сменяни скоро,си много прав :wink: .


DonVito_
Мнения: 71
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 13:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DonVito_ » Пет 09 яну 2009 18:05


Значи толкова много приказки са изприказвани в тази секция,че ме заболя главата.Всичко това беше излишно,още от началото някой беше казал "почваш от най-евтиното и стигаш до скъпото",което в случая са кабелите.Имаш дистрибуторна капачка,палец,свещи,кабели и евентуално проверка дали ти смуче въздъх от някаде.Кви бяха тия бубини,комутатори,дебитомери и какво ли не още.
Бубината просто свършва-никво предупреждение.
Комутатор-не пали при загрял ДВГ.
Дебитомер-неустойчива работа при всякакъв режим.

Купуваш си кабели,дистрибуторна капачка и палец Bremi,свещи NJK(три електрода) и край на проблема


Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1279
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re:

Мнениеот relaxxx » Чет 05 мар 2009 0:45


DonVito_ написа:Значи толкова много приказки са изприказвани в тази секция,че ме заболя главата.Всичко това беше излишно,още от началото някой беше казал "почваш от най-евтиното и стигаш до скъпото",което в случая са кабелите.Имаш дистрибуторна капачка,палец,свещи,кабели и евентуално проверка дали ти смуче въздъх от някаде.Кви бяха тия бубини,комутатори,дебитомери и какво ли не още.
Бубината просто свършва-никво предупреждение.
Комутатор-не пали при загрял ДВГ.
Дебитомер-неустойчива работа при всякакъв режим.

Купуваш си кабели,дистрибуторна капачка и палец Bremi,свещи NJK(три електрода) и край на проблема


Иии дон вито мнооо ги разбираш беее.... как не се сетихме да те питаме тебе най първо...

Не говори глупости и не заблуждавай хората, гореизброените, не са точно описани проблеми....

Бобинта преди да умре напълно какви ядове може да ти докара.. ама ти си знаеш..
Пък като ти е загрял двигателя, не палел от комутатора.. ми то на тоз двигател бобината и комутатора са на едно бе ма френд.. ай няма да са ядосвам повече.. :banghead:


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re:

Мнениеот kamus11 » Пон 09 мар 2009 19:59


brum написа:И година по късно проблема е отстранен. Кабелите за свещите :)

и аз така .....смених кабелите и всичко си доиде на място .....не ми се даваха 160лв и това е ...правих си кви ли не гимнастики, но колата не се оправи докато не смених кабелите.Съвсем случаино ткрих, че са за смяна. Изгоря ми крушката, и като отворих капака да я сменя(беше вечер), видях в мотора да се разиграва епизод от междузвездни войни mhihi, та те така ....едни 160лв оправиха нещата :banana и разхода ми падна :idea: най интересното е, че като я закачах на VAG, колата пищеше за някакъв датчик на оборотомера :screwy


cougarAEK
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 12 юли 2008 6:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Прекъсва на ниски оборти - Golf 3, AEK

Мнениеот cougarAEK » Пон 09 мар 2009 23:34


И защо като има проблем с комутатора ще се проявява при загрял мотор? при VW комутатора не е вграден в делкото ,че да се влия е от температура, много хора бъркат прекъсването на хол датчика при загрял мотор с прекъсване на комутаор



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта