
При мен беше спукан маркуча за картерните газове, той влиза след дебитомера обратно в тръбата за въздух.Дебитомера изчислява колко е въздуха и спрямо него подава гориво, но като ми беше спукан маркуча влизаше още въздух, който нямаше как да се отчете понеже е след дебитомера и сместа ставаше по-бедна..колата и при мене правеше същото.Казвам правеше защото ми се струва че нещата се оправиха..откакто оправих маркуча, преди 1 седмица, може би само един път ми прекъсна по същия начин..затова немога да преценя със сигурност дали това е проблема..
-За проверка на пробити кабели които евентуално "искрят" : палиш, и на тъмно отиваш отпред и за по-сигурно пръскаш с едно пръскало за прозорци вода над двигателя докато работи, за да стане влага..да се проявят искрите ако има.
При мен няма искри, но погледнете как е спукан единия кабел..

Преди да играе шкурката:

След това, незнам дали това е добре направено:

Тук ми се вижда някаква пукнатина? пречи ли това?

Така работят свещите, бели са всички по този начин, макар че предишните от Италия бяха 3 електродни, тези са дву електродни, от каталог на БОШ са за този мотор ги дават..нещо май не са много добри..
