Bora 2002 1,9 TDI, 101 к.с. - след "изпробване" на колата - се появиха вибрации

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13340
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Bora 2002 1,9 TDI, 101 к.с. - след "изпробване" на колата - се появиха вибрации

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 27 апр 2025 8:56


Много грешна логика извади.




Потребителски аватар
railfan
Мнения: 1112
Регистриран на: Вто 13 сеп 2016 17:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB 2009

Re: Bora 2002 1,9 TDI, 101 к.с. - след "изпробване" на колата - се появиха вибрации

Мнениеот railfan » Нед 27 апр 2025 14:04


Прав е колегата да те пита за дюзите. Не останаха мното вариантите за проблем.
Сваляне, водите ги на стенд и ще си покаже дали е от тях. Качването после - с нови дифтунги задължително.
Може и да е за съединител обаче - имал съм случай, на около 2 к оборота да тресе, но само на най-високата предавка в движеше.


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1992
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Bora 2002 1,9 TDI, 101 к.с. - след "изпробване" на колата - се появиха вибрации

Мнениеот cecoa1 » Нед 27 апр 2025 14:54


Много неща може да са, не е лошо и да се премери и компресия. Може също нещо клапан, вал, кобилици, повдигач...дори повредено бутало, сегменти... Няма смисъл да се кара така, не може да се разчита на колата, а и със сигурност не дава истинските си възможности, дори без да споменаваме комфорта.
Добре познати мотори са, със сигурност може да се оправи, а може и да е нещо дребно...просто трябва достатъчно читав майстор/сервиз.


Униката
Мнения: 18
Регистриран на: Съб 08 мар 2025 18:46
Автомобил: Bora
Двигател: 2002

Re: Bora 2002 1,9 TDI, 101 к.с. - след "изпробване" на колата - се появиха вибрации

Мнениеот Униката » Нед 27 апр 2025 15:09


railfan написа:Прав е колегата да те пита за дюзите. Не останаха мното вариантите за проблем.
Сваляне, водите ги на стенд и ще си покаже дали е от тях. Качването после - с нови дифтунги задължително.
Може и да е за съединител обаче - имал съм случай, на около 2 к оборота да тресе, но само на най-високата предавка в движеше.


Със или без натиснат съединител , и в движение или на място - разлика няма



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 97 госта