http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 1&start=15
Според vaskoto1 защита няма. Вярвам му на 100%
скъсан анг.ремък
- CRX Racing
- Мнения: 1246
- Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Аре стига глупости, какви са тези простотии, тази тема стана пълна боза
Защита има ел.инсталацията на колата, като окъсят два кабела изгаря бушон, а не инсталацията или цялата кола....когато двигател скъса ремък или верига то следва спиране на разпределителния вал и клапаните си остават отворени съответно като в момента на скъсване....ако са достатъчно издадени, все още движещите се бутала ги удрят.......такова нещо като "защита" не знам да има, единствената която знам е да се сменят ролките и ремъците/веригите на зададените интервали.......
П.П.Тоя мотор ако е ударил клапани няма да има достатъчна компресия(дори и след добавяне на масло) в съответния/съответните цилиндри, това е начина да се провери без да се разглобява...



П.П.Тоя мотор ако е ударил клапани няма да има достатъчна компресия(дори и след добавяне на масло) в съответния/съответните цилиндри, това е начина да се провери без да се разглобява...
- realityman
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 03 апр 2007 14:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
ок реших да отида и да направя компресия и да ми стане ясно за какво става дума. компреситя си мисля, че ще покаже за какво иде реч.
относно това дали върви и по-горе писах колата ускорява здраво и се държи много добре,двигателя не хлопа и не трака. точно затова пуснах темата щото тоя пич къса ремък, а видими белези от това няма, но затова и ще направя компресия - тя ще покаже добро ли е двигателчето или не!
мерси на всички !

относно това дали върви и по-горе писах колата ускорява здраво и се държи много добре,двигателя не хлопа и не трака. точно затова пуснах темата щото тоя пич къса ремък, а видими белези от това няма, но затова и ще направя компресия - тя ще покаже добро ли е двигателчето или не!
мерси на всички !

- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Tyan написа:точно така ......разберете веднъж завинаги няма защита ..всеки виждал клапан отворен на максимум и бутало и формата на челото му в ГМТ ще разбере ..понякога има късмет..повечето пъти не
Опелите не засрещат клапаните без значение дали му викате късмет или защита....
С скорост 140 км. по магистралата от София за Пловдив скъсах ремък ,нахлузих си стария ремък и газ.....след 350 000 км. издуха гарнитура на главата !!
Челата на буталата са вдлъбнати почти сантиметър и клапана при макс... отворено положение не стига до буталото ! Имам предвид опелите...
Мой приятел му се случи същото само че с 160 км. и с деу рейсър т.е опел.....пак няма проблем
toshev написа: По принцип ако буталата ударят в клапаните става страшно, няма такова положение като "леко закачи" !
Аз тебе да те оборя

ChernoGTI написа:Bobby_ написа:Малиииии не се изказвай така!!! мога да ти изброя поне 5 мотора които удрят.....
....ако обичаш
Такаааа, Ето ти 2 ТИПА мотори: ВСИЧКИ ДИЗЕЛИ И ВСИЧКИ 16 КЛАПАНОВИ.
мисля че се събраха доста над 5 ама.....
За "защитата".... имах едно време мотор ЕХ и той не удряше за мое най-голямо учудване!!!!
Някой бе
- ChernoGTI
- Мнения: 1555
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
ChernoGTI написа:Bobby_ написа:Малиииии не се изказвай така!!! мога да ти изброя поне 5 мотора които удрят.....
....ако обичаш
Bobby_ написа:Такаааа, Ето ти 2 ТИПА мотори: ВСИЧКИ ДИЗЕЛИ И ВСИЧКИ 16 КЛАПАНОВИ.
мисля че се събраха доста над 5 ама.....
За "защитата".... имах едно време мотор ЕХ и той не удряше за мое най-голямо учудване!!!!
Някой бе
мерси[/quote]
- realityman
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 03 апр 2007 14:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
сериозноkris11 написа:radotom написа:realityman, това 1.6, пълна инжекция не е ABS. а е АЕЕ с пластмасови смукателни колекториили AEK-101к.с.

а , аз искам да му слагам газова, а май само газов инжекцион може нали а той май е над 1000 лв. или се бъркам нещо?
първо рвмъка сигурно е дал поражения , второ пластмасови колектори.....май взех да се отказвам лошото е че съм я капарирал, всъщност не аз, а брат ми ама то все тая. това стана още преди да постна темата и сега незнам!

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 43 госта