скъсан анг.ремък

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
CRX Racing
Мнения: 1246
Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CRX Racing » Нед 29 юли 2007 20:31


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 1&start=15
Според vaskoto1 защита няма. Вярвам му на 100%




Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 29 юли 2007 20:40


Аре стига глупости, какви са тези простотии, тази тема стана пълна боза :?: :!: :evil: Защита има ел.инсталацията на колата, като окъсят два кабела изгаря бушон, а не инсталацията или цялата кола....когато двигател скъса ремък или верига то следва спиране на разпределителния вал и клапаните си остават отворени съответно като в момента на скъсване....ако са достатъчно издадени, все още движещите се бутала ги удрят.......такова нещо като "защита" не знам да има, единствената която знам е да се сменят ролките и ремъците/веригите на зададените интервали.......
П.П.Тоя мотор ако е ударил клапани няма да има достатъчна компресия(дори и след добавяне на масло) в съответния/съответните цилиндри, това е начина да се провери без да се разглобява...


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Нед 29 юли 2007 20:48


точно така ......разберете веднъж завинаги няма защита ..всеки виждал клапан отворен на максимум и бутало и формата на челото му в ГМТ ще разбере ..понякога има късмет..повечето пъти не


Потребителски аватар
realityman
Мнения: 206
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот realityman » Нед 29 юли 2007 20:51


ок реших да отида и да направя компресия и да ми стане ясно за какво става дума. компреситя си мисля, че ще покаже за какво иде реч.
относно това дали върви и по-горе писах колата ускорява здраво и се държи много добре,двигателя не хлопа и не трака. точно затова пуснах темата щото тоя пич къса ремък, а видими белези от това няма, но затова и ще направя компресия - тя ще покаже добро ли е двигателчето или не!

мерси на всички !

:wink:


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Нед 29 юли 2007 23:28


Tyan написа:точно така ......разберете веднъж завинаги няма защита ..всеки виждал клапан отворен на максимум и бутало и формата на челото му в ГМТ ще разбере ..понякога има късмет..повечето пъти не



Опелите не засрещат клапаните без значение дали му викате късмет или защита....
С скорост 140 км. по магистралата от София за Пловдив скъсах ремък ,нахлузих си стария ремък и газ.....след 350 000 км. издуха гарнитура на главата !!

Челата на буталата са вдлъбнати почти сантиметър и клапана при макс... отворено положение не стига до буталото ! Имам предвид опелите...
Мой приятел му се случи същото само че с 160 км. и с деу рейсър т.е опел.....пак няма проблем


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 30 юли 2007 3:42


toshev написа: По принцип ако буталата ударят в клапаните става страшно, няма такова положение като "леко закачи" !



Аз тебе да те оборя :) Ако си мераклия да видиш как при смяна на валове и грешка в зацепването на ремъка бутало и клапан се докосват ела с две бутилки Кола и ми се обади да ти го покажа на живо!!! Мотора трещи и влиза в 7000.... ако има криви клапани при презацепване колата ще работи неравномерно нали.....?

ChernoGTI написа:
Bobby_ написа:Малиииии не се изказвай така!!! мога да ти изброя поне 5 мотора които удрят.....


....ако обичаш :roll:


Такаааа, Ето ти 2 ТИПА мотори: ВСИЧКИ ДИЗЕЛИ И ВСИЧКИ 16 КЛАПАНОВИ.
мисля че се събраха доста над 5 ама.....

За "защитата".... имах едно време мотор ЕХ и той не удряше за мое най-голямо учудване!!!!

Някой бе


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 30 юли 2007 8:41


Амиииииии..... то и 2Е-то има доста вкопано в буталата, но не бих желал да пробвам... Поне не на моя!


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 30 юли 2007 9:11


Ronin написа:Опелите не засрещат клапаните без значение дали му викате късмет или защита....


аз съм виждал 16в опел някакъв мотор (1.8 май) със скъсан ремък и разхвърлян - беше мазало вътре... така, че и там стои по-същия начин проблема- поне при 16в със сигурност има близки срщи от третия вид mhihi


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Пон 30 юли 2007 9:43


ChernoGTI написа:
Bobby_ написа:Малиииии не се изказвай така!!! мога да ти изброя поне 5 мотора които удрят.....


....ако обичаш :roll:


Bobby_ написа:Такаааа, Ето ти 2 ТИПА мотори: ВСИЧКИ ДИЗЕЛИ И ВСИЧКИ 16 КЛАПАНОВИ.
мисля че се събраха доста над 5 ама.....

За "защитата".... имах едно време мотор ЕХ и той не удряше за мое най-голямо учудване!!!!

Някой бе


мерси[/quote]


Потребителски аватар
aalio
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 06 май 2006 12:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aalio » Пон 30 юли 2007 17:06


Не знам за повечто коли но за лада 1.4 знам,че не среща и за опел 1.6д съм сигурен в обратното среща.Другите от тези марко сигурно е пак така,което ме води на миселта.Не може ли да има изключения в някой мотори.Имам 1.6,и знам имали срешта то е все едно да те удари трамвай,леко няма.Голф де.


Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Вто 31 юли 2007 7:31


Служебната Астра като скъса ремък и смениха половината матор.
На късмет е работата, въпреки че не ми е ясно от къде идва късмета. :?


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 31 юли 2007 7:35


Скъсания ангренажен ремък е като скъсания презерватив.....втора ръка кола и втора ръка жена след подобни инциденти не се вземат защото не знаеш какво ще ти поднесат след някой друг месец .........


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 31 юли 2007 8:38


joker написа:..... втора ръка жена .........

spam
Ха, че то, за да е първа ръка, на днешно време трябва да я взимаш 13-14 годишна вече! :lol:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13549
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 31 юли 2007 10:11


[quote="radotom"]
realityman, това 1.6, пълна инжекция не е ABS. а е АЕЕ с пластмасови смукателни колектори :( или AEK-101к.с.


Потребителски аватар
realityman
Мнения: 206
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот realityman » Вто 31 юли 2007 11:40


kris11 написа:
radotom написа:realityman, това 1.6, пълна инжекция не е ABS. а е АЕЕ с пластмасови смукателни колектори :( или AEK-101к.с.
сериозно :shock
а , аз искам да му слагам газова, а май само газов инжекцион може нали а той май е над 1000 лв. или се бъркам нещо?
първо рвмъка сигурно е дал поражения , второ пластмасови колектори.....май взех да се отказвам лошото е че съм я капарирал, всъщност не аз, а брат ми ама то все тая. това стана още преди да постна темата и сега незнам! :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 43 госта