Пресвяткване на лампата за маслото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
xP_NiRee
Мнения: 559
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 15:43
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот xP_NiRee » Чет 13 сеп 2007 17:11


Не ги знам кви са тези лагери, не съм мерил и налягане.Баща ми се обади и каза да отивам при някакви майстори ( негови приятели ) да правят колата. Отидох, оставих я и след 5 часа отидох да си я взема.Минах със сумата от 110 лева и така като пресмятам не са си взели много пари за работата. Може би 10-тина лева




Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Чет 13 сеп 2007 19:56


"стига ве човеко ве " наистина ли си толкова наивен да мислиш че за 110лв може нещо да се направи по тази кола .само леко да та светна . да се извади вала се сваля кутията и много карантия и двигателя де . това под 100лв няма кои да ти го направи .шлаиф на вала 40лв лагери -основни и белни около 100лв гьрнитура 10лв .за що годе качественна смяна на лагери идва кьм 250лв .но това с супер тьнка цена
на твоя вал за тази сума наи-много да са сменили белните но с тези елипси наи много ти давам 10 000км и нова тема :ПАК СВЕТНА ЛАМПАТА а защо ли
но ако минаваш по 3000км на година са си 3,5год

помисли си тька . има ли някои които сменя гьрнетура на глава под 100лв щото при нас няма и вече е сьс записване за 5-10дена напред


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Чет 13 сеп 2007 20:56


Въобще не е задължително да се шлайфа вала!


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Чет 13 сеп 2007 22:15


yossarian написа:Въобще не е задължително да се шлайфа вала!



точно за това му давам 10000км .
и те са му много
а ти виждьл ли си вал дето му е светила лампата и как определи че не е задьлжително на око ли ги гледаш с лупа ли или осьшествяваш врьска с корьба маика :don't worry


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 13 сеп 2007 22:41


komlito-tdi е абсолютно прав......много малко са парите за смяна на основни лагери.....ама аз за какво му казвах за налягането ...той на всичкото отгоре оставил и колата без да я погледне...
Е колега извинявай за острите думи ама що щеш в този форум като поне малко не се зослушаш в опита на другите????това неса мои съвети...аз просто ти спестявам ровенето с търсачката....
Е прави си каквото исскаш..колата е твоя....
Това за последно от мен!
Щом в сервиза ходиш
безумно и смело
има да си чукаш
главата дебела
и когато вярваш
на хитреца мазен
има да изтръскваш
портфейла си празен


Потребителски аватар
xP_NiRee
Мнения: 559
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 15:43
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот xP_NiRee » Пет 14 сеп 2007 1:33


kombito-tdi написа:"стига ве човеко ве " наистина ли си толкова наивен да мислиш че за 110лв може нещо да се направи по тази кола .само леко да та светна . да се извади вала се сваля кутията и много карантия и двигателя де . това под 100лв няма кои да ти го направи .шлаиф на вала 40лв лагери -основни и белни около 100лв гьрнитура 10лв .за що годе качественна смяна на лагери идва кьм 250лв .но това с супер тьнка цена
на твоя вал за тази сума наи-много да са сменили белните но с тези елипси наи много ти давам 10 000км и нова тема :ПАК СВЕТНА ЛАМПАТА а защо ли
но ако минаваш по 3000км на година са си 3,5год

помисли си тька . има ли някои които сменя гьрнетура на глава под 100лв щото при нас няма и вече е сьс записване за 5-10дена напред

Ти изкара че основен ремонт съм правил :shock не помня някъде да съм казвал за шлайфане,смяна на гарнитури и такива работи.Само едни биелни лагери. Пък и баща ми са израстнали с майсторите и се познават най-малкото от 20 години също така е ченге и малко или много си правят услуги един на други и за това не са ми взели пари за работата. Недейте да се изказвате така че сам дал малко че нищо не са сменили че това било че онова ... след като незнаете как седят нещата. Може би аз да изляза малко груб ако съм обидил някой искам да се извиня. И друго аз как да си измеря налягането на маслото. Те в сервиза като не ми го измерят аз как да го измеря.Аз ремонта не съм го плащал, баща ми ме прати там и той се занимава с майсторите. Аз просто закарах колата до там и после отидох и си я взех.Кво е ставало кво са правили нямам си на представа. Не ме нападайте мене !


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Пет 14 сеп 2007 8:07


kombito-tdi написа:
yossarian написа:Въобще не е задължително да се шлайфа вала!



точно за това му давам 10000км .
и те са му много
а ти виждьл ли си вал дето му е светила лампата и как определи че не е задьлжително на око ли ги гледаш с лупа ли или осьшествяваш врьска с корьба маика :don't worry



Tи как мислиш :Mr Green Fun
При това не еднократно, мастори казвам, щото не им знам името, са ме убеждавали точно в това което си написал по-горе. Отвръщам да, много благодаря и отивам при познати. Та защо ли 3 коли вместо 10 000 изкарваха по 100 000 км и вероятно още се търкалят :Mr Green Fun

Има едно нещо на което му се вика микромер и присъства във всеки що годе приличен сервиз. Е аз имам и SEM под ръка, но мен не ме брой за обикновен потребител.

А ти как позна че шийките на вала са елипси? Хвърля боб или на вследствие на "огромния" ти опит с автомобилите на концерна Толиати?

Естествено и ти ядеш кебапчета и пиеш бира, ама що да е за моя сметка, респ. за сметка на някой дето не е в час :D


Потребителски аватар
xP_NiRee
Мнения: 559
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 15:43
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот xP_NiRee » Пет 14 сеп 2007 10:08


joker написа:komlito-tdi е абсолютно прав......много малко са парите за смяна на основни лагери.....ама аз за какво му казвах за налягането ...той на всичкото отгоре оставил и колата без да я погледне...
Е колега извинявай за острите думи ама що щеш в този форум като поне малко не се зослушаш в опита на другите????това неса мои съвети...аз просто ти спестявам ровенето с търсачката....
Е прави си каквото исскаш..колата е твоя....
Това за последно от мен!
Щом в сервиза ходиш
безумно и смело
има да си чукаш
главата дебела
и когато вярваш
на хитреца мазен
има да изтръскваш
портфейла си празен

Все пак благодаря за съвета. Ще видя кво ще стане сега. Дали пак ще светне лампата за маслото и ако светне ще видя да измеря налягането на маслото както каза и ще споделя какво е станало. Но първо да видя с лампата кво ще стане. Може да се е оправило ...


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот wierdo » Пет 14 сеп 2007 15:32


Имах същия проблем с NZ мотор. Проблема се оказа следния: Мотора се караше с 10W40 и на по-големи натоварвания маслото загрява, става тънко и почва да свети лампата. И аз го оправях със съединител и газ. Проблема при теб мисля, че е в тънкото масло и това че прекомерно загрява в мотора защото симптомите са същите и при мен така се оправи. В последствите смених мотора но това е тема на друг разговор, нямаща нищо общо с проблема. С 15W50 спря да ми свети лампата. Карай с MOTUL !


Потребителски аватар
xP_NiRee
Мнения: 559
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 15:43
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот xP_NiRee » Пет 14 сеп 2007 15:53


Значи казваш че мотора ми не е за изхвърляне? Просто проблема е в маслото трябва друго не 10x40 a с 15x50 така ли ? Трябва по гъсто масло. Казаха ми че 10x40 е нормално гъсто


Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот wierdo » Пет 14 сеп 2007 16:19


xP_NiRee написа:Значи казваш че мотора ми не е за изхвърляне? Просто проблема е в маслото трябва друго не 10x40 a с 15x50 така ли ? Трябва по гъсто масло. Казаха ми че 10x40 е нормално гъсто


Ако мотора ти го дават да се кара с 10W40 полусинтетика значи това си е маслото. Въпросния мотор създаваше подобни проблеми когато му идваше нанагорно с натоварването. Продължително каране над 5000 оборота и много стопляше. После научих, че му викали чайник :D
Споделих проблема си в един сервиз и те ме посъветваха да опитаме с по-дебело масло. Смених мобил 10W40 с Motul 15W50 и проблема престана. Така се разреши проблема в моя случай.
Както казаха някои колеги, провери си налягането на маслото. Възможно е да е паднало под някакъв минимум и при силно каране да не минава през филтъра и да отчита че няма мазане и да включва лампата.
Само с това масло ли стана проблема ?
Провери за теч. Смени с хубав маслен филтър и малко по-дебело масло. Наблюдавай нивото на щеката.


Потребителски аватар
xP_NiRee
Мнения: 559
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 15:43
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот xP_NiRee » Пет 14 сеп 2007 17:38


Ами значи трябва да отида в някой сервиз ли кво да им кажа да ми измерят налягането на маслото.Ей сега карах и на борд компа ми изкарва за температура от 94-96 градуса.Уж филтъра ми е хубав. Направо в чудо се видях !!!!!!!!


dimitars
Мнения: 282
Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dimitars » Пет 14 сеп 2007 18:26


Оборудването за измерване налягането намаслото в Мистър Бриколаж в Пловдив ( манометър,накрайници и маркуч) е към 20-25 лева.Просто трябва да си го сглобиш...нищо сложно. Трябва да знаеш само какъв размер ти е резбата на датчика за маслото.


Потребителски аватар
xP_NiRee
Мнения: 559
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 15:43
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот xP_NiRee » Пет 14 сеп 2007 18:57


Мда ама не го знам. От къде мога да го разбера? Много далече съм от Пловдив колега, иначе много благодаря за инфото


dimitars
Мнения: 282
Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dimitars » Пет 14 сеп 2007 19:16


Това оборудване не е специално за автомобили и бива да го има и в други магазини.Резбата на датчика е инчова,ама не знам какъв е разнерът...другото е стандартно...манометър и подходящ маркуч за да го изнесеш удобно за наблюение...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта