Пресвяткване на лампата за маслото
Не ги знам кви са тези лагери, не съм мерил и налягане.Баща ми се обади и каза да отивам при някакви майстори ( негови приятели ) да правят колата. Отидох, оставих я и след 5 часа отидох да си я взема.Минах със сумата от 110 лева и така като пресмятам не са си взели много пари за работата. Може би 10-тина лева
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
"стига ве човеко ве " наистина ли си толкова наивен да мислиш че за 110лв може нещо да се направи по тази кола .само леко да та светна . да се извади вала се сваля кутията и много карантия и двигателя де . това под 100лв няма кои да ти го направи .шлаиф на вала 40лв лагери -основни и белни около 100лв гьрнитура 10лв .за що годе качественна смяна на лагери идва кьм 250лв .но това с супер тьнка цена
на твоя вал за тази сума наи-много да са сменили белните но с тези елипси наи много ти давам 10 000км и нова тема :ПАК СВЕТНА ЛАМПАТА а защо ли
но ако минаваш по 3000км на година са си 3,5год
помисли си тька . има ли някои които сменя гьрнетура на глава под 100лв щото при нас няма и вече е сьс записване за 5-10дена напред
на твоя вал за тази сума наи-много да са сменили белните но с тези елипси наи много ти давам 10 000км и нова тема :ПАК СВЕТНА ЛАМПАТА а защо ли
но ако минаваш по 3000км на година са си 3,5год
помисли си тька . има ли някои които сменя гьрнетура на глава под 100лв щото при нас няма и вече е сьс записване за 5-10дена напред
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
komlito-tdi е абсолютно прав......много малко са парите за смяна на основни лагери.....ама аз за какво му казвах за налягането ...той на всичкото отгоре оставил и колата без да я погледне...
Е колега извинявай за острите думи ама що щеш в този форум като поне малко не се зослушаш в опита на другите????това неса мои съвети...аз просто ти спестявам ровенето с търсачката....
Е прави си каквото исскаш..колата е твоя....
Това за последно от мен!
Щом в сервиза ходиш
безумно и смело
има да си чукаш
главата дебела
и когато вярваш
на хитреца мазен
има да изтръскваш
портфейла си празен
Е колега извинявай за острите думи ама що щеш в този форум като поне малко не се зослушаш в опита на другите????това неса мои съвети...аз просто ти спестявам ровенето с търсачката....
Е прави си каквото исскаш..колата е твоя....
Това за последно от мен!
Щом в сервиза ходиш
безумно и смело
има да си чукаш
главата дебела
и когато вярваш
на хитреца мазен
има да изтръскваш
портфейла си празен
kombito-tdi написа:"стига ве човеко ве " наистина ли си толкова наивен да мислиш че за 110лв може нещо да се направи по тази кола .само леко да та светна . да се извади вала се сваля кутията и много карантия и двигателя де . това под 100лв няма кои да ти го направи .шлаиф на вала 40лв лагери -основни и белни около 100лв гьрнитура 10лв .за що годе качественна смяна на лагери идва кьм 250лв .но това с супер тьнка цена
на твоя вал за тази сума наи-много да са сменили белните но с тези елипси наи много ти давам 10 000км и нова тема :ПАК СВЕТНА ЛАМПАТА а защо ли
но ако минаваш по 3000км на година са си 3,5год
помисли си тька . има ли някои които сменя гьрнетура на глава под 100лв щото при нас няма и вече е сьс записване за 5-10дена напред
Ти изкара че основен ремонт съм правил

- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
kombito-tdi написа:yossarian написа:Въобще не е задължително да се шлайфа вала!
точно за това му давам 10000км .
и те са му много
а ти виждьл ли си вал дето му е светила лампата и как определи че не е задьлжително на око ли ги гледаш с лупа ли или осьшествяваш врьска с корьба маика
Tи как мислиш

При това не еднократно, мастори казвам, щото не им знам името, са ме убеждавали точно в това което си написал по-горе. Отвръщам да, много благодаря и отивам при познати. Та защо ли 3 коли вместо 10 000 изкарваха по 100 000 км и вероятно още се търкалят

Има едно нещо на което му се вика микромер и присъства във всеки що годе приличен сервиз. Е аз имам и SEM под ръка, но мен не ме брой за обикновен потребител.
А ти как позна че шийките на вала са елипси? Хвърля боб или на вследствие на "огромния" ти опит с автомобилите на концерна Толиати?
Естествено и ти ядеш кебапчета и пиеш бира, ама що да е за моя сметка, респ. за сметка на някой дето не е в час

joker написа:komlito-tdi е абсолютно прав......много малко са парите за смяна на основни лагери.....ама аз за какво му казвах за налягането ...той на всичкото отгоре оставил и колата без да я погледне...
Е колега извинявай за острите думи ама що щеш в този форум като поне малко не се зослушаш в опита на другите????това неса мои съвети...аз просто ти спестявам ровенето с търсачката....
Е прави си каквото исскаш..колата е твоя....
Това за последно от мен!
Щом в сервиза ходиш
безумно и смело
има да си чукаш
главата дебела
и когато вярваш
на хитреца мазен
има да изтръскваш
портфейла си празен
Все пак благодаря за съвета. Ще видя кво ще стане сега. Дали пак ще светне лампата за маслото и ако светне ще видя да измеря налягането на маслото както каза и ще споделя какво е станало. Но първо да видя с лампата кво ще стане. Може да се е оправило ...
- wierdo
- Мнения: 644
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Имах същия проблем с NZ мотор. Проблема се оказа следния: Мотора се караше с 10W40 и на по-големи натоварвания маслото загрява, става тънко и почва да свети лампата. И аз го оправях със съединител и газ. Проблема при теб мисля, че е в тънкото масло и това че прекомерно загрява в мотора защото симптомите са същите и при мен така се оправи. В последствите смених мотора но това е тема на друг разговор, нямаща нищо общо с проблема. С 15W50 спря да ми свети лампата. Карай с MOTUL !
- wierdo
- Мнения: 644
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
xP_NiRee написа:Значи казваш че мотора ми не е за изхвърляне? Просто проблема е в маслото трябва друго не 10x40 a с 15x50 така ли ? Трябва по гъсто масло. Казаха ми че 10x40 е нормално гъсто
Ако мотора ти го дават да се кара с 10W40 полусинтетика значи това си е маслото. Въпросния мотор създаваше подобни проблеми когато му идваше нанагорно с натоварването. Продължително каране над 5000 оборота и много стопляше. После научих, че му викали чайник

Споделих проблема си в един сервиз и те ме посъветваха да опитаме с по-дебело масло. Смених мобил 10W40 с Motul 15W50 и проблема престана. Така се разреши проблема в моя случай.
Както казаха някои колеги, провери си налягането на маслото. Възможно е да е паднало под някакъв минимум и при силно каране да не минава през филтъра и да отчита че няма мазане и да включва лампата.
Само с това масло ли стана проблема ?
Провери за теч. Смени с хубав маслен филтър и малко по-дебело масло. Наблюдавай нивото на щеката.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта