


Хора помагайте колата си ега капаците ... Решено
- fens_
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 465
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
май е кумутатора , защото се изгуби всичко - тока към помпата , тока към делкото , тока от бобината , чистачките ...всичко ... май е той защото той отговаря за тези неща до колкото разбрах ..didkoltd написа:На гуменото коляно над клапата има едни като тапи при мен едната е жълта я виж да не си извадил някоя от тях без да искаш ,че ако е така забрави да запали,виж да не дърпа въздух от някой от мъркучите след дебитомера да няма сцепен или изваден!
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
fens_ написа:май е кумутатора , защото се изгуби всичко - тока към помпата , тока към делкото , тока от бобината , чистачките ...всичко ... май е той защото той отговаря за тези неща до колкото разбрах ..didkoltd написа:На гуменото коляно над клапата има едни като тапи при мен едната е жълта я виж да не си извадил някоя от тях без да искаш ,че ако е така забрави да запали,виж да не дърпа въздух от някой от мъркучите след дебитомера да няма сцепен или изваден!
Не е кумутатора, а клемореда или контактният ключ!
Кумутатора ти прави импулсите към бобуната, вследствие искрите на свещите.
- fens_
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 465
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
добре де всички кабели си работат и са изправни , освен таблото с бушоните да се е преебало и там да прави нещо или както каза ти контактния ключ ...Scarchu написа:fens_ написа:май е кумутатора , защото се изгуби всичко - тока към помпата , тока към делкото , тока от бобината , чистачките ...всичко ... май е той защото той отговаря за тези неща до колкото разбрах ..didkoltd написа:На гуменото коляно над клапата има едни като тапи при мен едната е жълта я виж да не си извадил някоя от тях без да искаш ,че ако е така забрави да запали,виж да не дърпа въздух от някой от мъркучите след дебитомера да няма сцепен или изваден!
Не е кумутатора, а клемореда или контактният ключ!
Кумутатора ти прави импулсите към бобуната, вследствие искрите на свещите.
но нз дали от него ще се загуби всичко .... ебаси ключа .. аз го сменях преди година ...
-
- Мнения: 414
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разкопания град
сега провери кабела който отива към помпата червен със жълта ивица 2,5 квадрата,при мен беше зазлял
при проверка с мултицет ми даваше верига,а като му пусна 12 волта в другия край нема никой,отрязах го от таблото и малко преди буксата в багажника и му пуснах едно байпасче
може и при теб да е от това
при проверка с мултицет ми даваше верига,а като му пусна 12 волта в другия край нема никой,отрязах го от таблото и малко преди буксата в багажника и му пуснах едно байпасче
може и при теб да е от това
- fens_
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 465
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
pacohaker написа:сега провери кабела който отива към помпата червен със жълта ивица 2,5 квадрата,при мен беше зазлял
при проверка с мултицет ми даваше верига,а като му пусна 12 волта в другия край нема никой,отрязах го от таблото и малко преди буксата в багажника и му пуснах едно байпасче
може и при теб да е от това
дам ама преи мен отказа всичко не само помпата

той е изправен аз го мерих вчера кви ли кабели не мерих ..
- fens_
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 465
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
didkoltd написа:Въпросното реле # 18 отговаря и за чистачките,пробва ли да го смениш?Или ако е наред огледай около конектора му на самия климоред да няма нещо сбъгнато окислено ,прекъснато или нагоряло!
дам ако ми кажеш кое е за бобината и от инсталация при бушоните отива ли нещо там ... ще си златен . .чистачките проработиха ...
- fens_
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 465
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
radotom написа:fens_ написа:а възможно ли е системата ако е пълна с бензин , помпата да си спре автоматично да качва бензин ?
Не. При всяко завъртане на ключа помпата сработва за кратко.
Клеморед е и моята диагноз, ако в таблото с предпазителите всичко е ОК.
да де ама и бобината на дава изкри ... а помпата ми е най малкия проблем в момента ... сега ми се обадиха че ще ми донесът кумутатор та да видиме дали е от него или не ... после ще пиша кво е станало ...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 122 госта