Хора помагайте колата си ега капаците ... Решено

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Нед 30 сеп 2007 19:31


Неуместно ли е да кажа горивен филтьр?




Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Пон 01 окт 2007 10:35


kilima написа:Неуместно ли е да кажа горивен филтьр?



сменен е ...


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Пон 01 окт 2007 18:56


На гуменото коляно над клапата има едни като тапи при мен едната е жълта я виж да не си извадил някоя от тях без да искаш ,че ако е така забрави да запали,виж да не дърпа въздух от някой от мъркучите след дебитомера да няма сцепен или изваден!


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Пон 01 окт 2007 22:19


didkoltd написа:На гуменото коляно над клапата има едни като тапи при мен едната е жълта я виж да не си извадил някоя от тях без да искаш ,че ако е така забрави да запали,виж да не дърпа въздух от някой от мъркучите след дебитомера да няма сцепен или изваден!
май е кумутатора , защото се изгуби всичко - тока към помпата , тока към делкото , тока от бобината , чистачките ...всичко ... май е той защото той отговаря за тези неща до колкото разбрах ..


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Вто 02 окт 2007 8:02


fens_ написа:
didkoltd написа:На гуменото коляно над клапата има едни като тапи при мен едната е жълта я виж да не си извадил някоя от тях без да искаш ,че ако е така забрави да запали,виж да не дърпа въздух от някой от мъркучите след дебитомера да няма сцепен или изваден!
май е кумутатора , защото се изгуби всичко - тока към помпата , тока към делкото , тока от бобината , чистачките ...всичко ... май е той защото той отговаря за тези неща до колкото разбрах ..


Не е кумутатора, а клемореда или контактният ключ!
Кумутатора ти прави импулсите към бобуната, вследствие искрите на свещите.


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Вто 02 окт 2007 10:39


Scarchu написа:
fens_ написа:
didkoltd написа:На гуменото коляно над клапата има едни като тапи при мен едната е жълта я виж да не си извадил някоя от тях без да искаш ,че ако е така забрави да запали,виж да не дърпа въздух от някой от мъркучите след дебитомера да няма сцепен или изваден!
май е кумутатора , защото се изгуби всичко - тока към помпата , тока към делкото , тока от бобината , чистачките ...всичко ... май е той защото той отговаря за тези неща до колкото разбрах ..


Не е кумутатора, а клемореда или контактният ключ!
Кумутатора ти прави импулсите към бобуната, вследствие искрите на свещите.
добре де всички кабели си работат и са изправни , освен таблото с бушоните да се е преебало и там да прави нещо или както каза ти контактния ключ ...

но нз дали от него ще се загуби всичко .... ебаси ключа .. аз го сменях преди година ...


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Вто 02 окт 2007 10:57


сега провери кабела който отива към помпата червен със жълта ивица 2,5 квадрата,при мен беше зазлял

при проверка с мултицет ми даваше верига,а като му пусна 12 волта в другия край нема никой,отрязах го от таблото и малко преди буксата в багажника и му пуснах едно байпасче
може и при теб да е от това


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Вто 02 окт 2007 11:00


pacohaker написа:сега провери кабела който отива към помпата червен със жълта ивица 2,5 квадрата,при мен беше зазлял

при проверка с мултицет ми даваше верига,а като му пусна 12 волта в другия край нема никой,отрязах го от таблото и малко преди буксата в багажника и му пуснах едно байпасче
може и при теб да е от това


дам ама преи мен отказа всичко не само помпата :(

той е изправен аз го мерих вчера кви ли кабели не мерих ..


jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Вто 02 окт 2007 13:39


аз залагам на клемореда :idea:

виждал съм такава повреда:
даваш контакт-има
върти стартера-двг.пали
пускаш ключа-спира стартера обаче изчезва контакта и двг.гасне

виж измери го с нещо-дали след като пуснеш ключа остава захранване на положение "контакт"

може от там да се губят всички токове


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Вто 02 окт 2007 14:35


колега чети в последствие възникналите проблеми ...


сега пренаредихме таблото и чистачките дойдеха но не и останалите неща , поръчах бобина да видиме да не е от нея ... но ...


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Вто 02 окт 2007 17:39


Въпросното реле # 18 отговаря и за чистачките,пробва ли да го смениш?Или ако е наред огледай около конектора му на самия климоред да няма нещо сбъгнато окислено ,прекъснато или нагоряло!


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Вто 02 окт 2007 20:31


didkoltd написа:Въпросното реле # 18 отговаря и за чистачките,пробва ли да го смениш?Или ако е наред огледай около конектора му на самия климоред да няма нещо сбъгнато окислено ,прекъснато или нагоряло!


дам ако ми кажеш кое е за бобината и от инсталация при бушоните отива ли нещо там ... ще си златен . .чистачките проработиха ...


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Сря 03 окт 2007 13:37


днес ми донесоха нова бобина , смених я и пак същата работа ... което пак ме навежда на мисълта за комутатора .... ще гледам днес да взема от един пич неговия да вида дали ще има промяна ...


а възможно ли е системата ако е пълна с бензин , помпата да си спре автоматично да качва бензин ?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 03 окт 2007 13:47


fens_ написа:а възможно ли е системата ако е пълна с бензин , помпата да си спре автоматично да качва бензин ?

Не. При всяко завъртане на ключа помпата сработва за кратко.
Клеморед е и моята диагноз, ако в таблото с предпазителите всичко е ОК.


Потребителски аватар
fens_
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fens_ » Сря 03 окт 2007 15:26


radotom написа:
fens_ написа:а възможно ли е системата ако е пълна с бензин , помпата да си спре автоматично да качва бензин ?

Не. При всяко завъртане на ключа помпата сработва за кратко.
Клеморед е и моята диагноз, ако в таблото с предпазителите всичко е ОК.


да де ама и бобината на дава изкри ... а помпата ми е най малкия проблем в момента ... сега ми се обадиха че ще ми донесът кумутатор та да видиме дали е от него или не ... после ще пиша кво е станало ...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 122 госта