Масло във възд.филтър 1.6 PN

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
jetta75
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:40
Автомобил: VW BORA Variant 4motion
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Бургас

Мнениеот jetta75 » Сря 06 фев 2008 22:31


И ако обобщим: разликата в компресията м/у 1 и 4 цилиндър на колегата BAN е 3,5атм разход на масло повече от 1л./10 000 км според Вас какво следва?




Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 07 фев 2008 3:36


jetta75 написа:И ако обобщим: разликата в компресията м/у 1 и 4 цилиндър на колегата BAN е 3,5атм разход на масло повече от 1л./10 000 км според Вас какво следва?


Следва същото квото е и в държавата. :roll: :lol:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 07 фев 2008 8:00


jetta75 написа:И ако обобщим: разликата в компресията м/у 1 и 4 цилиндър на колегата BAN е 3,5атм разход на масло повече от 1л./10 000 км според Вас какво следва?

Следва поне още три пъти измерване и то при различни майстори с различни уреди,защото това мерене на компресия дава такива разлики при различните сервизи,че можеш да се хванеш за главата.И ако разликата наистина е повече от 3 бара, вече трябва да се търси причината.....
и нека не се правим на по-големи конструктори от тези на Ауди-ФВ....това не е АЗЛК-Москва с москвичите....макар ,че и те са откраднати като конструкция на ДВГ от Германия!
НЕ ЧЕ НЕ Е ХАРАКТЕРНО ЗА БЪЛГАРИНА АМА ВСЕ ПАК.......


Потребителски аватар
jetta75
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:40
Автомобил: VW BORA Variant 4motion
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Бургас

Мнениеот jetta75 » Чет 07 фев 2008 23:18


Точно :D това следва и следователно съм прав че не е нормално бензинов двг да работи с компресия под 9 atm.Ако има 1 цилиндър да работи под 9 то този двг е взел-дал мощността ще е по-малка от 1/2.Данните от тази таблица (особено 7,5атм ???)ме провокираха да се допитам до един реномиран VW сервиз откъдето ми отговориха същото че под 9атм е за ремонт и 3 е недопустима разлика.Компресията трябва да се замери няколко пъти и тогава да се отваря мотора.Може би стигнахме до единно мнение.АЗЛК двг е заимстван от BMW особено V образното разположение на клапаните в цил. глава при 412


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пет 08 фев 2008 0:42


Аз съм виждал голф 1 на 6атм и не можеше да откине....


Потребителски аватар
Batmirko
Мнения: 305
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

:)

Мнениеот Batmirko » Пет 08 фев 2008 1:35


jetta75 написа:Ако има 1 цилиндър да работи под 9 то този двг е взел-дал мощността ще е по-малка от 1/2.


Моят го замериха 9.5 последният, няма никакви за бележки (не пуши, не гори масло, филтъра е бисер, върви доволно), не ми казвай че 0.5атм ме делят от загубване на 1/2 мощност и проблеми... :lol: :lol: :lol: (чисто информативно др. два са 11-10-10 )
Пича цвръкна масалце в отвора на свещта( на въпр. посл. цил.), мери пак (излезна 14атм) и се изказа че са гарнитури, колко е достоверно незная :(

А за колегата явно ще трябва да почва от някъде, няма как, успех с намирането на читав майстор :roll:


Потребителски аватар
jetta75
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:40
Автомобил: VW BORA Variant 4motion
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Бургас

Мнениеот jetta75 » Пет 08 фев 2008 21:12


Също пожелавам добър майстор че аман от трактористи.И все пак да се замери поне още веднъж компресията.


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

хйад

Мнениеот lozan67 » Нед 10 фев 2008 8:07


Когато имаш по-носка компресия на някой цилиндър, се проверява дали е от клапани или сегменти. За клапаните докараваш разпределителния вал и давата клапана да са затворени и през отвора за свеща надуваш с компресор. Ако за почне да свисти през някой от колекторите са клапани. Ако се дигне компресията след като си сипал масло са сегменти. Аз така го имам написано в един учебник за ДВГ. Не съм го пробвал, просто ви казвам какво пише. Никога не съм си мерил компресията на колата, щом върви и не бута маслото карам. :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 4i4o-dido, Bing [Bot], Sky_is_the_Limit и 103 госта