


Масло във възд.филтър 1.6 PN
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
jetta75 написа:И ако обобщим: разликата в компресията м/у 1 и 4 цилиндър на колегата BAN е 3,5атм разход на масло повече от 1л./10 000 км според Вас какво следва?
Следва поне още три пъти измерване и то при различни майстори с различни уреди,защото това мерене на компресия дава такива разлики при различните сервизи,че можеш да се хванеш за главата.И ако разликата наистина е повече от 3 бара, вече трябва да се търси причината.....
и нека не се правим на по-големи конструктори от тези на Ауди-ФВ....това не е АЗЛК-Москва с москвичите....макар ,че и те са откраднати като конструкция на ДВГ от Германия!
НЕ ЧЕ НЕ Е ХАРАКТЕРНО ЗА БЪЛГАРИНА АМА ВСЕ ПАК.......
- jetta75
- Мнения: 89
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:40
- Автомобил: VW BORA Variant 4motion
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Бургас
Точно
това следва и следователно съм прав че не е нормално бензинов двг да работи с компресия под 9 atm.Ако има 1 цилиндър да работи под 9 то този двг е взел-дал мощността ще е по-малка от 1/2.Данните от тази таблица (особено 7,5атм ???)ме провокираха да се допитам до един реномиран VW сервиз откъдето ми отговориха същото че под 9атм е за ремонт и 3 е недопустима разлика.Компресията трябва да се замери няколко пъти и тогава да се отваря мотора.Може би стигнахме до единно мнение.АЗЛК двг е заимстван от BMW особено V образното разположение на клапаните в цил. глава при 412

- Batmirko
- Мнения: 305
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
:)
jetta75 написа:Ако има 1 цилиндър да работи под 9 то този двг е взел-дал мощността ще е по-малка от 1/2.
Моят го замериха 9.5 последният, няма никакви за бележки (не пуши, не гори масло, филтъра е бисер, върви доволно), не ми казвай че 0.5атм ме делят от загубване на 1/2 мощност и проблеми...



Пича цвръкна масалце в отвора на свещта( на въпр. посл. цил.), мери пак (излезна 14атм) и се изказа че са гарнитури, колко е достоверно незная

А за колегата явно ще трябва да почва от някъде, няма как, успех с намирането на читав майстор

- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
хйад
Когато имаш по-носка компресия на някой цилиндър, се проверява дали е от клапани или сегменти. За клапаните докараваш разпределителния вал и давата клапана да са затворени и през отвора за свеща надуваш с компресор. Ако за почне да свисти през някой от колекторите са клапани. Ако се дигне компресията след като си сипал масло са сегменти. Аз така го имам написано в един учебник за ДВГ. Не съм го пробвал, просто ви казвам какво пише. Никога не съм си мерил компресията на колата, щом върви и не бута маслото карам. 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: 4i4o-dido, Bing [Bot], Sky_is_the_Limit и 103 госта