Pierburg 2e2-към ръчен смукач?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот biostrong » Пет 16 ное 2007 13:23


i.e.i написа:Ако не се подгрява или бавно загрява (маркучето, което излиза от коректорите) и най-изправния карборатор вдига разхода и прави
проблеми.


кое е това маркуче ? имаш в предвид тръбата за топъл въздух към въздушния филтър или ? а каква точно е ролята на таралежа ако там не ми работи примерно нагревателя може ли от това да е - че моя не го знам дали работи но е възможно някои конектор да е ръждясал и да не дава контакт




Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Пет 16 ное 2007 18:14


При моя карбуратор антифриза идва от колекторите влиза
в автоматичнич смукач от там през термоамоулата се връща
в металната тръба на парното.(не съм сигурен в имената)

От запушване почти нямаше подгряване .Изолирах маркучето и пуснах ново с тройник от парното.Сега при загрял двигател корпуса на автоматичния смукач е направо горещ.Незнам дали е правилно,но резултата е по-нисък разход и перфектен празен ход.


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

2е2

Мнениеот lozan67 » Пет 16 ное 2007 19:04


И аз ги смених гадните маркучета към ампулата и смукача и немам грижи със загряването. А тая неделя ако видя комшията ще ви снимам 2Е2 със ръчен смукач . Купих го като скраб, за части за моя.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Съб 17 ное 2007 10:08


ади колеги не го ли направихте вече този ръчен смукач на 2Е2-то.
ади че ми е интересно как става галимацията :lol: :lol: :lol: :hmmmm :hmmmm :udivitelna :udivitelna


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Съб 17 ное 2007 13:04


е аз на джетата го направих смукача-пича и бутилка 100 гайди почерпи.смукача го взех от 2е3 без парички-преправих старото лостче което движи клапата удължих малко единия маркуч и готово.колата сутрих вече пали от раз първата минута работи малко нестабилно(май-много му спрях въздуха),но след това мърка като коте.ръчен смукач ще може да се направи но не и в предблокови условия


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Съб 17 ное 2007 16:03


SnowMaster написа:е аз на джетата го направих смукача-пича и бутилка 100 гайди почерпи.смукача го взех от 2е3 без парички-преправих старото лостче което движи клапата удължих малко единия маркуч и готово.колата сутрих вече пали от раз първата минута работи малко нестабилно(май-много му спрях въздуха),но след това мърка като коте.ръчен смукач ще може да се направи но не и в предблокови условия

Ще ми поясниш ли точно как става ръчния смукач на 2Е2 в сервизни условия?


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Съб 17 ное 2007 16:16


надявам се знаеш устройството на 2е2(аз знам съвсем малко).смукача регулира една клапа която регулира потока(количесвото) въздух при студен и топъл двигател като при по силно натискане на газта един лост избутва лостчето от смукача до клапата и тя се отваря повече(при студен двигател.не мисля че ще е толкова сложно с една пружина жило и малко повечко инструменти +време да стане


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Съб 17 ное 2007 16:16


надявам се знаеш устройството на 2е2(аз знам съвсем малко).смукача регулира една клапа която регулира потока(количесвото) въздух при студен и топъл двигател като при по силно натискане на газта един лост избутва лостчето от смукача до клапата и тя се отваря повече(при студен двигател.не мисля че ще е толкова сложно с една пружина жило и малко повечко инструменти +време да стане(това всичко при положение че термо ампулата работи)


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Съб 17 ное 2007 19:30


SnowMaster написа:надявам се знаеш устройството на 2е2(аз знам съвсем малко).смукача регулира една клапа която регулира потока(количесвото) въздух при студен и топъл двигател като при по силно натискане на газта един лост избутва лостчето от смукача до клапата и тя се отваря повече(при студен двигател.не мисля че ще е толкова сложно с една пружина жило и малко повечко инструменти +време да стане
дотук добре - ще управляваш въздушмата клапа с жило - ок , а оборотите как ще управляваш с още едно жило ли?


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Нед 18 ное 2007 8:28


дотук добре - ще управляваш въздушмата клапа с жило - ок , а оборотите как ще управляваш с още едно жило ли?

от скромния ми опит с този карбуратор ми се стори че оборотите не се контролират от тази въздушна клапа


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Нед 18 ное 2007 9:11


такаааа става интересно.до тук мога да ти кажа че нищо не си измислил което да замести смукача


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Вто 20 ное 2007 16:50


SnowMaster написа:
дотук добре - ще управляваш въздушмата клапа с жило - ок , а оборотите как ще управляваш с още едно жило ли?

от скромния ми опит с този карбуратор ми се стори че оборотите не се контролират от тази въздушна клапа

Всичко е вързано едно с друго,както каза Люси.и аз още не съм го изучил,но тоя смукач доста ядове ми създаваше последния месец и нещо :evil:
В момента аз съм махнал триточковия модул(на моменти се губят ниските обороти) все още на студен мотор имам по-високи обороти....другото нещо доколкото разбрах е тая термоампула(как точно действа незнам) и клапата вързана с охлаждащата течност)...ако има и още нещо-допълнете :wink:
Значи за ръчен смукач трябва тия неща(ампулата няма как ръчно) да се управляват от шофера или клапата за въздуха да се остави и дросела да се управлява с жило :?(може и пълна глупост да е това,но както казах още не съм го изучил напълно :) )


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Вто 20 ное 2007 21:39


кактп написах в първия си пост - ао искате ръчен смукач - КЕЙХИН 2.
Колегата - дето е измислил жило за въздушната клапа - ще кажа - разгледай най елементарно еди ОЗОН например - смукача (ръчния) задейства една гърбица която опира на дроселовата клапа и повдига оборотите, освен това на тази гърбица е закачено едно като амортесьорче което затваря напълно въздушната клапа - но като запалиш компенсаторни вакуум веднага я отваря и амортесьорчето се сгъва без да мести оборотите. Изключение прави карбуратора монтиран на старите Шкоди - 105 и120 - ИКОВ - за мене най железния - там няма въздушни клапи и гърбици които да подпират дросела - просто на студено се подава още бензин. Замисли се ще затвориш с жило въздушната клапа с жило - дотук ОК - ама термо ампулата ще се сгъне и ще вдигне оборотите - вследствие на вдигнатите обороти ще трябва и повече въздух - които ти ще спреш което = на богата ГВС - ще я удавиш!!!! Просто 2Е2 си е авт. смукач и толкова - кофти карбуратор с скъпа подръжка и това е. Както и преди това написах за нормален студен старт трябва да са изправни: нагревателчето на първа степен, таралежа във колектора, датчиците и токовете които ги управляват и всичките елементи на смукач, както и термо вакуумчето във въздушния филтър което прави да смуче топъл въздух от колекторите - демек всичко



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта