



колеги закъсах .........IT`s a livEeEeE
- Cyberloner
- Мнения: 470
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 10:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
-
- Мнения: 3377
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Global
На мен понеже много ми се е случвало. Та кабела от бобината до капачката 1вия път и втория буксата на стартера.
При втория случай палеше докато въртиш обаче пусне ли се ключа при връщането гаснеше. Лесно се проверяваше с некъв кабел на късо от акумулатора до стартера ама сега не мога да се сетя къде се връзваше точно.
А тоя първия случай го виж по-обстойно. Че и на мен кабелите уж ми бяха "нови" ама на тоя главния буксата ми остана в бобината при издърпването.
Та извадих само гумираната част.
Другото е че на газовата има една намотка около тоя кабел след бобината. Та тая комуникира с ключа на таблото при авария. И от там стават не малко проблеми също като се размести.
А и като последен вариянт ми се случи от клапаните на газовото. Разглоби и ги почисти ако не "чукат" отчетливо при подаване на контакт.
С тия клапани брах много ядове между другото ...
Та преди да сменяш каквото и да било с "ново" първо провери тези няколко неща не е чак толкова сложно.




Другото е че на газовата има една намотка около тоя кабел след бобината. Та тая комуникира с ключа на таблото при авария. И от там стават не малко проблеми също като се размести.

А и като последен вариянт ми се случи от клапаните на газовото. Разглоби и ги почисти ако не "чукат" отчетливо при подаване на контакт.

Та преди да сменяш каквото и да било с "ново" първо провери тези няколко неща не е чак толкова сложно.

имам 3 чивта кабели:на БЕРУ старите,1 незнам там каква марка,и най-новите на БРЕМИ.на БЕРУ и на БРЕМИ са с щампа на AUDI и VW.клапаните на гаста си чукат отчетливо.намотката както казваш която комуникира с газовото ще я порверя ма много се съмнявам от това да е
както съм си написал комутатор или хол.но нямам пари сега и по късно ще ходи на доктор за най-сгурно 


- deyan_petrov
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 17 юли 2006 19:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 9:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
ИванИванов написа:извади кабела от делкото който идва от бубината и го сложи на двигателя включи на контакт и след това изключи,при изключването трябва да има единична искра,ако има комутатора е ок.а като завъртиш на стартер и няма искра е датчика на хол
тов сигурно ли е че работи,да не олескам нещо

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 72 госта