Golf 4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
so.sec
Мнения: 630
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот so.sec » Съб 19 яну 2008 13:17


Над там 101 коня за данъка се взима друг коефициент, но разликата в сумата не е чак толкова голяма. ако не се лъжа ми беше 80лв тази година. колкото и да е, е смешна разликата в сравнение с пълното каско което е 4 цифрена сума... дали данъка ще е 50 или 80.... пари са разбира се ама човек е редно да се притеснява повече за каското... там отиват пари...... :( а без - в бг не става.




mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Данък

Мнениеот mufin » Съб 19 яну 2008 18:53


То малко встрани от темата, но

преди да взема тоя Голф бях се засилил на нова Киа Сийд.
Данъка за 107 к.с бензин ми го сметнаха 240лв
за 90кс дизел - 50лв.

Може би защото е нова има такава разлика?


Потребителски аватар
so.sec
Мнения: 630
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот so.sec » Нед 20 яну 2008 16:45


не искам да се отклонявам от темата - навсякъде по форумите има схемата за изчисляване на данъка - за коли под 5г е по висока и за коли над 101ПС също. но пак казвам - 50-70лв разлика не са никакъв факто. каското друса... данъка е смешен на фона на каското.

ти с твоя голф сигурно плащаш 30-40лв по малко от мен на година..... това едва ли е определящо :)))


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Re: Виж и данъка над 100кс

Мнениеот webdude » Нед 20 яну 2008 17:10


LEADER_ написа:
mufin написа:И данъка над 100кс не е за подценяване

30 лева


Подвърждавам ... данъка е за 74 kW е 30 лв.
Над 74 обаче е друго ...


Потребителски аватар
so.sec
Мнения: 630
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Виж и данъка над 100кс

Мнениеот so.sec » Нед 20 яну 2008 17:15


webdude написа:
LEADER_ написа:
mufin написа:И данъка над 100кс не е за подценяване

30 лева


Подвърждавам ... данъка е за 74 kW е 30 лв.
Над 74 обаче е друго ...


Колега - за кола под 5г не е 30 :))))))


Потребителски аватар
so.sec
Мнения: 630
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот so.sec » Нед 20 яну 2008 20:31


Един леко оф-топик въпрос - на вашите голфове има ли "подплата" от вътрешната страна на предния капак? сещате се за какво говоря нали - текстилната облицовка при някоу коли. :?:


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот mufin » Нед 20 яну 2008 20:49


so.sec написа:Един леко оф-топик въпрос - на вашите голфове има ли "подплата" от вътрешната страна на предния капак? :?:

ТЦ, но мисля по въпроса


Потребителски аватар
so.sec
Мнения: 630
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот so.sec » Нед 20 яну 2008 20:54


други? фабрично въобще има ли и какви са предимствата?


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Нед 20 яну 2008 21:01


so.sec написа:Един леко оф-топик въпрос - на вашите голфове има ли "подплата" от вътрешната страна на предния капак? сещате се за какво говоря нали - текстилната облицовка при някоу коли. :?:


Да сещам се ама нямаме ...
Видях такова нещо на Лада Нива - Тва лято във фирмата в която бачках купиха една такава нова и имаше такова нещо. Работи по тихо от другата която е на 10 години, ама не съм сигурен, че е от това.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Чет 24 яну 2008 22:37


Oт 1,4 16V бягай далеч. Това е страшно мъртъв кон а и разхода му е голям за такъв мотор.Имал съм такъв и единствената причина поради която го продадох е НЕВЪРВЕЖА и РАЗХОДА
Цели се от 1,8 125кс. 1,8Т 150кс. или 2.0


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот mufin » Чет 24 яну 2008 22:45


leonardo_vd написа:Oт 1,4 16V бягай далеч. Това е страшно мъртъв кон а и разхода му е голям за такъв мотор.Имал съм такъв и единствената причина поради която го продадох е НЕВЪРВЕЖА и РАЗХОДА
Цели се от 1,8 125кс. 1,8Т 150кс. или 2.0


За вървежа си е субективно.
Но за разхода не си прав
Най-вероятно ако ти е харчел много не е бил в ред.
1.8Т на градско ще е ламя.
Виждал съм го на А4.
А да му слагаш газ са хиляди проблеми и проблемчета.
1.4 или 1.6 вече има сума теми в форума.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Чет 24 яну 2008 22:53


mufin написа:
leonardo_vd написа:Oт 1,4 16V бягай далеч. Това е страшно мъртъв кон а и разхода му е голям за такъв мотор.Имал съм такъв и единствената причина поради която го продадох е НЕВЪРВЕЖА и РАЗХОДА
Цели се от 1,8 125кс. 1,8Т 150кс. или 2.0


За вървежа си е субективно.
Но за разхода не си прав
Най-вероятно ако ти е харчел много не е бил в ред.
1.8Т на градско ще е ламя.
Виждал съм го на А4.
А да му слагаш газ са хиляди проблеми и проблемчета.
1.4 или 1.6 вече има сума теми в форума.

Като не си имал даден двигател няма да спориш. Колата беше на 60 000км. и си беше много читава. сега 1,8т ми харчи 10 градско а извънградско ми е падал до 7-7,5. И двата автомобила съм ги засичал до Италия и обратно. Мисля че за 4000км мога да ги засека А? Нека се изразят и технически напредналите в този форум да видиш какво ще го посъветват.


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот mufin » Чет 24 яну 2008 22:59


leonardo_vd написа:Като не си имал даден двигател няма да спориш. Колата беше на 60 000км. и си беше много читава. сега 1,8т ми харчи 10 градско а извънградско ми е падал до 7-7,5. И двата автомобила съм ги засичал до Италия и обратно. Мисля че за 4000км мога да ги засека А? Нека се изразят и технически напредналите в този форум да видиш какво ще го посъветват.


Изивинявай но щом като на теб ти е харчил много (1.4 който го имам аз) а моя си харчи по книжка, не е ли логично да предположа че твоя не е бил в ред?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Чет 24 яну 2008 23:02


mufin написа:
leonardo_vd написа:Като не си имал даден двигател няма да спориш. Колата беше на 60 000км. и си беше много читава. сега 1,8т ми харчи 10 градско а извънградско ми е падал до 7-7,5. И двата автомобила съм ги засичал до Италия и обратно. Мисля че за 4000км мога да ги засека А? Нека се изразят и технически напредналите в този форум да видиш какво ще го посъветват.


Изивинявай но щом като на теб ти е харчил много (1.4 който го имам аз) а моя си харчи по книжка, не е ли логично да предположа че твоя не е бил в ред?

Абе бате на тоя 1.4 кат му пуснеш климата и си с 4 човека той направо спира бре. От там идва и по-големия разход. К,во да ти кажа 1,4 е добър мотор, но е подходящ за поло. Карал съм и 5-ца 1.4 8V и е уникален мъртвец.
Виж какво ми се въртеше в главата когато имах 1,4 16V
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=

Ето малко мнения от тема когато исках да му слагам ЧИП
Визоре още съм Жив :wink:


Vizor написа:
niikoo_1 написа:
leonardo_vd написа:Golf 4 1,4 16V Чип тунинг :
Има ли смисъл и до колко ще му се вдигнат кончетата и разхода разбира се.


Не няма, просто защото колата е прекалено слаба с тези 75коня и едва ли ще осетиш някаква разлика, размотавал съм извесно време няколко Ибизи 2003/2004 1.4 16V 75коня (мотора е като твоя) и са гола вода въпреки, че са доста по-леки от Голф МК4.

Направо, ако искаш нещо по-пъргаво шиткай колата и си вземай 1.6 (направо ще ти се стори самолет в сравнение с 1.4) или 1.8 :lol:


Стига го надъхва така че накрая ще вземе някоя 1.8Т и ще се убие човека бе :lol:
сори за спама..
иначе от този 1.4 може адски малко да се очаква.. можеш да го докараш до 90 недоказани коня обаче много зор.. и много излишни пари.. няма смисъл (абе хора вие като си купувате коли не мислите ли бе.. )


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот mufin » Чет 24 яну 2008 23:10


leonardo_vd написа:
Абе бате на тоя 1.4 кат му пуснеш климата и си с 4 човека той направо спира бре. От там идва и по-големия разход. К,во да ти кажа 1,4 е добър мотор, но е подходящ за поло. Карал съм и 5-ца 1.4 8V и е уникален мъртвец.
Виж какво ми се въртеше в главата когато имах 1,4 16V
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=


С 4 човека и с клима ходих до гърция.
Не съм забелязал да е спирал, е разхода се дигна, но стигна до 6/100
Това ако за теб е страшен разход.
От друга страна аз карам всеки ден САМ и да плащам разход 11-12 градско не ми харесва.

А ето трета страна в спора. Човека е карал (имал ) и двата мотора
был Г4 1.4(75лыс) - 8/9л расход, на А3 1.8(125лыс) - 12/14л., сейчас 2.8 (204лыс) - 11/13л. вот как-то так.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта