Голф3 1.6 101кс - прекъсвач на 5100

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Пет 15 фев 2008 5:36


jims написа:
Gesha_GTI написа:А попринцип прекъсвача е на 6700 или може и 6500 не го знам на ГТ ама на ГТИ е на 6700.Успех :wink:


На AFT/АЕК прекъсвача не е ли на 5000-5500 някъде :gruebel
И май доколкото знам така си излиза от завода :roll:

Edit: Сега видях буквите на мотора :oops: Колега това Г4 ли е ?


Ти чуваш ли се ... моя редовно го карам до 6200 и до прекъсвач не съм стигал (някой ся да не каже нещо колата няма газ) :shock

Последна промяна от webdude на Нед 17 фев 2008 0:00, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Съб 16 фев 2008 12:12


bomber написа:
Gesha_GTI написа:означава че на тези обороти двигателя си стига максималните коне :wink:

...на която и да е предавка :wink:

:да: :wink:


jims
Мнения: 1089
Регистриран на: Вто 26 юни 2007 12:18
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот jims » Съб 16 фев 2008 17:51


-

Последна промяна от jims на Пон 16 юни 2025 12:51, променено общо 1 път.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Съб 16 фев 2008 19:56


jims написа: ... Hertz, колега сори за изказването ми преди. Много кофти седмица имах и малко прекалих. Нищо лично, никой не съм искал да обидя.

:respect


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Съб 16 фев 2008 20:26


Днес си пробвах колата на бензин. Прекъсвача е на 5000-5200. Снимах даже клипче с телефона и който иска с удоволствие ще му го пратя. Не ми се занимава да го качвам.

По-горе Ваското1 отговори,че ако е дадено по-голямо предварение ще се случва точно това - прекъсвачът се включва по-рано.Преди известно време си играх с делкото и като давах още 10-ина градуса предварение от заводското колата тръгваше много още от ниските обороти,но се мъчеше във високите и на около 5500 се включваше прекъсвач.Когато делкото си е както трябва стрелката си влиза в червеното без никакви проблеми и прекъсвачи.

Последна промяна от Жоро на Нед 17 фев 2008 12:13, променено общо 2 пъти.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 16 фев 2008 21:38


6300-6400
Ба ли го колко точно,зависи от бензина и от детонациите сигурно.
Ама може и да не е от това.
Направило ми е впечатление,че при БМВ Мотрониците до 1997 някъде прекъсвачът е много отчетлив и го има ясно и при форсиране на място.
При мен имам чувството,че при форс на място (което е тъпо и вредно за целият двигател) някак си прекъсвачът не се задейства веднага,докато в движение колата ясно и рязко губи мощност на 6300-6400.
На един познат Реното е орязано на по-малки обороти от макс.фабричните.Вижте си там АФТ-тата дето прекъсват на 5000 оборота да не е такъв случаят при вас...


Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Съб 16 фев 2008 21:53


Тъй като намесихте бмв-мойта слаба тема не бих могъл да не се намеся...специално на бмв Е36 прекъсвача е на 6500 мисля че на место пак е толко,мене на голфа прекъсвача ми е на 6700 а на место подминава 7000 някъде към 7200 и най-интересното е че на место ги лепи даже и газта не е до долу :shock :wink:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 16 фев 2008 21:57


Gesha_GTI написа:мене на голфа прекъсвача ми е на 6700 а на место подминава 7000 някъде към 7200 и най-интересното е че на место ги лепи даже и газта не е до долу :shock :wink:

Това ми беше мисълта.


Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Съб 16 фев 2008 22:56


andro_ написа:
Gesha_GTI написа:мене на голфа прекъсвача ми е на 6700 а на место подминава 7000 някъде към 7200 и най-интересното е че на место ги лепи даже и газта не е до долу :shock :wink:

Това ми беше мисълта.

То май прекъсвача на инжекцията работи само когато е в движение колата,а на место до колкото може да издържи карантията на двигателя и тога прекъсва....ако греша нека колегите ме поправят но мисля че така беше,изчислено е двигателя до какви обороти може да издържи и на место прекъсва на тези обороти :wink:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 16 фев 2008 23:40


Gesha_GTI написа:То май прекъсвача на инжекцията работи само когато е в движение колата,а на место до колкото може да издържи карантията на двигателя и тога прекъсва....

Ми не май.
При мен и на първа, и на втора и на трета (повече не знам, защото ме е шубе) ограничителя ясно се чувства на 6 700 някъде.
Толкова е и на място


Потребителски аватар
xP_NiRee
Мнения: 559
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 15:43
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот xP_NiRee » Нед 17 фев 2008 10:57


Gesha_GTI написа:Его каде е равно поле-ваското се едно аз от лозен същата работа :lol: А попринцип прекъсвача е на 6700 или може и 6500 не го знам на ГТ ама на ГТИ е на 6700.Успех :wink:
ппс...Абе нали имаше и някакви палци за делкото дето колкото повече им натегнеш пружинката на толкова по-ниски обороти биеше прекъсвача,да не е слагано нещо такова и да е натегнато повечко :roll:

На ГТ-то е на 6200 :wink: или поне моя е на толкова


Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Пон 18 фев 2008 21:07


radotom написа:
Gesha_GTI написа:То май прекъсвача на инжекцията работи само когато е в движение колата,а на место до колкото може да издържи карантията на двигателя и тога прекъсва....

Ми не май.
При мен и на първа, и на втора и на трета (повече не знам, защото ме е шубе) ограничителя ясно се чувства на 6 700 някъде.
Толкова е и на място

и при мен в движение си прекъсва на 6700 но на место ми е на 7200 :roll:


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Вто 19 фев 2008 11:26


Абе баси темата. Това да не е дизел, че да изкл. на 5000
вижте си датчика на Хол в делкото


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 19 фев 2008 12:20


[quote="Жоро"][/quote]

как точно си игра с делкото ? само на ръка и око ли ...аз съм с много по различно от заводското и си карам до 6500 но само с хубав бензин


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Вто 19 фев 2008 20:57


Играх си,защото при леко докосване на педала на газта има нещо като притрисане,което изчезва чак като завъртя делкото на предварение с около 1см,а след такова завъртане започвам да чувам аванса с газ на голяма предавка.Иначе противно на мненията,че за центровка трябва да се изключи температурния датчик,да се вкара компа в някакъв сервизен режим и т.н. при мен всяко пипане на делкото се усеща осезаемо.Но при даване на предварение удоволствието е в ниските обороти за сметка на високите.Със стробоскоп ми показаха къде е 0 градуса (така си и беше делкото, сигурен съм,че не беше пипано никога,защото първия път го развъртях много трудно),но по белези 0 се пада на закъснение.Интересно е,че като карам със закъснение колата се чувства много добре във високи обороти и е стабилна на празен ход.Въпросът е,че е възможно чрез въртене на делкото да си направиш колата по твой вкус.P.S.Темата е за прекъсвач - бях дал доста предварение и първия път като се включи(на около 5500 об.) си помислих за някакъв проблем,после се сетих за прекъсвача,иначе стрелката си влиза в червено без проблеми и прекъсвачи.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: apolon, pa4o_ivanov61 и 101 госта