високо налягане ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19710
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: :

Мнениеот radotom » Нед 30 мар 2008 23:04


anio-1.8-KR написа:Колеги мерси много за отговорите искам да ви кажа че колата пуши страшно много

Бяло или сиво (черно)?
Бялото е водни пари от антифриз.
Черното е неизгорял бензин от незатваряща дюза.
И в двата случая явно цилиндъра не работи, защото свеща е мокра.
Пробвайте преди да отваряте да сложите една суха, гарантирано работеща свещ на лулата на кабела и да завъртите на стартер, без да слагате свеща на мястото й, а просто опряна в блока на двигателя и да видите дали прескача искра.
Ако да- завийте я на място и проверете дали ще работи.
Да не вземе да се окаже, че е прецакана свеща или кабела и за това да прави мизериите!...
Не, че от това може да надува, ама...




Потребителски аватар
reactiven
Мнения: 240
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот reactiven » Нед 30 мар 2008 23:06


колега , и мойта зе да пуши като икарус /бял пушек/ , и аз се претесних , че гори вода , и колегата radotom ме изпрати на анализ за газове в антифриза-който за щастие се оказа отрицателен.Та утре отивам да ми сменят гумичките на клапаните/за първи път чувам че маслото пуши бяло/ та да видим. Та относно капачката на добре както казват колегите вземи си оригинална с там квито клапанчета трябва.ПРИ МЕНЕ МАРКУЧИТЕ СА СЪЩО ТВЪРДИ но се пак се мачкат с ръка.Доколкото знам голфа си държи известно налягане в системата .Антифриз губи ли ти ? Данеби мокрото да е бензин , може някоя дюза да плюе , и за тва да се мокри свеща.Смени ли я с нова ?


Потребителски аватар
anio-1.8-KR
Мнения: 155
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе

:

Мнениеот anio-1.8-KR » Нед 30 мар 2008 23:09


Ами пуши бяло и ауспуха е мокар, губи антифриз колега радотом сложихме работе6та и пак така стана и искам да ти кажа че само в високите обороти работи цилиндара


Потребителски аватар
anio-1.8-KR
Мнения: 155
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе

:

Мнениеот anio-1.8-KR » Нед 30 мар 2008 23:13


Колата има и газ колеги.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19710
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 31 мар 2008 0:18


:lol: А сега ново 20! :lol:
Тогава има още една проверка, преди да се разглабя главата: Спрете газта тотално за 2-3 дни!
От кранчето на бутилката директно.
Възможно е да надува от пробив на газовата мембрана, а това със свеща да е отделен проблем! Например- от повреден кабел. не каза има ли искра на свеща преди да се монтира на местото си.


volf
Мнения: 109
Регистриран на: Сря 30 май 2007 15:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот volf » Пон 31 мар 2008 15:39


Колегата radotom го каза.За съжаление ,в повечето газови изпарители,само една мембрана отделя газта от водата.
Понякога при спукана мембрана се наблюдават и мехурчета газ в радиатора при отв. капачка.


Потребителски аватар
anio-1.8-KR
Мнения: 155
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе

:

Мнениеот anio-1.8-KR » Пон 31 мар 2008 18:03


Колеги тва което казахте за газта е така ама ако е от нея свеща защо е мокра.


Потребителски аватар
reactiven
Мнения: 240
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот reactiven » Пон 31 мар 2008 20:08


може дюзата да ти пикае колега, и за тва да е мокра, може да е запушена и да неразпръсква добре


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19710
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: :

Мнениеот radotom » Вто 01 апр 2008 8:18


anio-1.8-KR написа:Колеги тва което казахте за газта е така ама ако е от нея свеща защо е мокра.

radotom написа:Възможно е да надува от пробив на газовата мембрана, а това със свеща да е отделен проблем! Например- от повреден кабел. не каза има ли искра на свеща преди да се монтира на местото си.

Когато аз се надувах като плондер нямах проблеми със зпалването в цилиндъра.
А и по тази логика: има ли значение от къде ще влезне водата, че да накваси свеща? Дали ще е от пробив в гарнитурата или през клапаните, заедно с газово-въздушната смес- все едно е!


karamgolf
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 01 апр 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот karamgolf » Вто 01 апр 2008 22:39


една клечка на изпарителния съд и ще разбереш дали е мембрана :D


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19710
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 01 апр 2008 23:16


karamgolf написа:една клечка на изпарителния съд и ще разбереш дали е мембрана :D

Поясни, моля?...


Потребителски аватар
skilidka
Мнения: 305
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

:)

Мнениеот skilidka » Вто 01 апр 2008 23:41


Радо кат махнеш капачката на казанчето щракаш със запалката около гърловината.....ако пламне...начи пуска газчица в охл.система и мембраната си е заминала.....и оттам е възможно да се повишава налягането в системата.

Става и в изпарителния съд ама ако колата ти има такъв......и много внимаваш защото в изпарителния съд е наситено с изпаряващи се пари които се изпаряват хаотично и на посоки.....със скорост зависеща от атмосферното налягане.....

Де да знам не съм виждал кола с изпарителен съд.....колегата сигурно е имал предвид Разширителен.......


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19710
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: :)

Мнениеот radotom » Сря 02 апр 2008 0:22


skilidka написа:Радо кат махнеш капачката на казанчето щракаш със запалката около гърловината.....ако пламне...начи пуска газчица в охл.система и мембраната си е заминала.....и оттам е възможно да се повишава налягането в системата.
.......
:да: Ясно!


Потребителски аватар
anio-1.8-KR
Мнения: 155
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе

:

Мнениеот anio-1.8-KR » Чет 03 апр 2008 18:38


Колеги проблема е решен, колата беше на доктор няколко дена смениха
всички гарнитури, масло, свещи,кабели,охладителна течност и сега върви много добре приятеля ми се беше отчаял, но се оправи 8)


Потребителски аватар
kokito
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 22:58
Автомобил: WV GOLF 2 1.8 GTI
Двигател: PB 1989
Местоположение: Асеновград

Мнениеот kokito » Чет 10 апр 2008 21:42


Да не се притеснява ,аз вече 3 години карам с такова налягане и нямам проблеми с маслото и антифриза 1.8 GTI -PB



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта