Вчера бях на (МАИСТОР)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: .

Мнениеот emo-gar » Вто 15 апр 2008 23:25


val4o_00 написа:центровка е колега,да знаеш :idea:

На запалването... :idea:




Потребителски аватар
ninov
Мнения: 48
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 12:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

борд комп

Мнениеот ninov » Сря 16 апр 2008 10:11


Братле тези които за с комп
имат букса която се намира над пепелника вадиш едно от копчетата
които са оставени до копчето за подгрев на задното стъкло.
Там с подходящ кабел, софтуер и лаптопа се включваш и ако има грешка прио поставянето на ягренажния ремък ще ти е покаже.


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: борд комп

Мнениеот skotis » Сря 16 апр 2008 10:24


ninov написа:Братле тези които за с комп
имат букса която се намира над пепелника вадиш едно от копчетата
които са оставени до копчето за подгрев на задното стъкло.
Там с подходящ кабел, софтуер и лаптопа се включваш и ако има грешка прио поставянето на ягренажния ремък ще ти е покаже.
ааа май няма да ти покаже нищо ;) Софтуер, хардуер

пп: тази букса всички я знаем колега, но това не е "всевиждащото око" и много неща не може да ти ги каже ;)


Потребителски аватар
ivailo4av
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 15 апр 2008 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ivailo4av » Сря 16 апр 2008 10:48


Един приятел имаше същият проблем, но на БМВ3. Майсторът беше прескочил два зъба и мощността му беше паднала двойно. Също така на самите ролки има означения, за да бъде правилна центровката.Успех дано да я оправиш, защото Горф е създаден да лети по пътищата.Аман от некадърни майстори.

Последна промяна от ivailo4av на Сря 16 апр 2008 17:13, променено общо 1 път.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: борд комп

Мнениеот myrshavija » Сря 16 апр 2008 11:12


ninov написа:Братле тези които за с комп
имат букса която се намира над пепелника вадиш едно от копчетата
които са оставени до копчето за подгрев на задното стъкло.
Там с подходящ кабел, софтуер и лаптопа се включваш и ако има грешка прио поставянето на ягренажния ремък ще ти е покаже.

Като свалиш въпросното копче, виж какво пише на гърба му! Ще ти подскажа: "Не е за индианци!"


Потребителски аватар
iohann
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 5:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: борд комп

Мнениеот iohann » Сря 16 апр 2008 16:48


myrshavija написа:
ninov написа:Братле тези които за с комп
имат букса която се намира над пепелника вадиш едно от копчетата
които са оставени до копчето за подгрев на задното стъкло.
Там с подходящ кабел, софтуер и лаптопа се включваш и ако има грешка прио поставянето на ягренажния ремък ще ти е покаже.

Като свалиш въпросното копче, виж какво пише на гърба му! Ще ти подскажа: "Не е за индианци!"


честно казано аз дори и не знаех за това копче


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 16 апр 2008 23:15


Не бъркайте Борд компютъра с ECU-то !!!


Потребителски аватар
iohann
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 5:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот iohann » Чет 17 апр 2008 17:39


проблема е решен!!!!! струваше ми диагностика в BOSH и презацепване на ангренажния ремък - 70лв


Потребителски аватар
ninov
Мнения: 48
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 12:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

браво

Мнениеот ninov » Чет 17 апр 2008 20:17


ами така е...
сега отиди при оня майстор дето те насра хубаво
и си вземи обратно парите
Абе те са ти одрали кожата кви са тез 70 лв
толкова ли поскъпна всичко
на голф смяна на агренажен ремък повече от 30лв е срамота
развиваш 4 болта които държат шайбата на пистовия и ремъка на динамото, отхлабваш обтяжна ролка, сваляш капаците на акренажа държат се със скоби и 3 - 4 болта, имаш 2 белега на коляновия вал и зацепваш разпледелителния вал и си готов.
70 лв
ела другия път при мен за 20 лв ще ти го сменя.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 17 апр 2008 21:27


iohann написа:проблема е решен!!!!! струваше ми диагностика в BOSH и презацепване на ангренажния ремък - 70лв

Да беше минал да го погледна и да го презацепим правилно.


Потребителски аватар
iohann
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 5:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: браво

Мнениеот iohann » Пет 18 апр 2008 16:26


ninov написа:ами така е...
сега отиди при оня майстор дето те насра хубаво
и си вземи обратно парите
Абе те са ти одрали кожата кви са тез 70 лв
толкова ли поскъпна всичко
на голф смяна на агренажен ремък повече от 30лв е срамота
развиваш 4 болта които държат шайбата на пистовия и ремъка на динамото, отхлабваш обтяжна ролка, сваляш капаците на акренажа държат се със скоби и 3 - 4 болта, имаш 2 белега на коляновия вал и зацепваш разпледелителния вал и си готов.
70 лв
ела другия път при мен за 20 лв ще ти го сменя.



абе колега виждам че разбираш доста. по нагоре съм написал че проблемът ми е решен обаче нещо ми се струва че колата ми пак не върви като преди. данеби ония майстиор да ми е бил прескочил 2 зуба пък тези вчера да са ми преметнали едно зъбче? смисал тъкув преди имах голяма мощност от около 2000 оборота пък сега същата мощнос ми идва някаде около 3500 оборота??? възмойно ли е пак да не са ми зацепили ремъка като хората ? или тва е от смяната на гумичките ?


Потребителски аватар
Batmirko
Мнения: 305
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

...

Мнениеот Batmirko » Пет 18 апр 2008 16:55


Ако е от смяната на гумичките да не ги сменям :lol:

Човек твоят случай направо ме наплаши да ходя на ремонт... ще и налея 4л. масло повече за 2 години и така... :lol:


Потребителски аватар
iohann
Мнения: 88
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 5:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ...

Мнениеот iohann » Пет 18 апр 2008 17:57


Batmirko написа:Ако е от смяната на гумичките да не ги сменям :lol:

Човек твоят случай направо ме наплаши да ходя на ремонт... ще и налея 4л. масло повече за 2 години и така... :lol:


колегаааа колегаа мнооого силно ти препоръчвам ако си ремонтираш колата мнооого по-добре да дадеш малко повечв мангизи и да утидеш в някои специлизиран сервис на VW и да си знаеш че сичко ти е ок. защото братко аз наистина разбрах истинския смисал на фразата НЕ СЪМ ТОЛКОВА БОГАТ ЗА ДА СИ КУПУВАМ ЕВТИНИ РАБОТИ или поне при някои който наистина разбира


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1150
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Skruji » Пет 18 апр 2008 20:06


Като изчетох темата все повече стигам до извода че 95 % от майсторите в България "са много в час с нещата". Незнам какво му е сложното да си смениш ремъка, аз лично на всичките си коло досега съм си го сменял сам и точно заради такива случаи рядко прибягвам до услугите на сервиз, пък било то и за други дейности не само за консумативи. Ако ми презацепи ремъка и както казва колегата ми избягат 50 коня, ми тя мойта колица горката като е с 60 к.с. ще върви само на задна :oops: mhihi :hmmmm :Mr Green Fun


Потребителски аватар
ninov
Мнения: 48
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 12:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

изчерпахме темата

Мнениеот ninov » Пет 18 апр 2008 21:39


Мисля че тази тема е изчерпахме
то заприлича на чат бе хора
ама нека кажа и аз нещо.
Още в самото начало му казах на колегата че още при първата смяна на консумативи в Бг малко кончета ще изчезнат
причината и аз не знам къде е?
присадки ли са климата ли е Незнам :?
да попитам колегата защо решавате да смените просто ей так агумички на клапани?
чух че и още някой се кани да ги сменя?
Едни гумички за 8 клапанните голвета са 5 лв.
за труд сигурно ще ви звемат 20 лв. невярвам някой да се навие за по малко, обаче какво ще промените? НИЩО
ако искаш да ремонтираш сваляш главата, носиш е на майстор да ти припасни клапаните като преди това преглеждате в какво състояни е , може да смени някой водач ако имат луфт, пусле и пускаш един шлайв, купуваш си една хубава гарнитура около 50 лв. и е затваряш колата. И отново нищо е малко се е подобрило положението но една основна работа не си направил. Ами така или иначе си решил да харчиш грешни пари, вземи смени сегментите да ти е мирна главата и да знаеш че си направил колица която следващите 100 000 км няма да ти създаде никакви ядове с двигателя. Защо ви го казвам това ли?
защото в Бг колите идват над 350 000км и това им е проблема
не че са много километри но пък са и карани с 3 смени на маслото най много докато падне гаранцията и са амортизирани много. Забравих да спомена и биелните лагери да смениш колега ако ще сменяш сегменти.
Това е процедурата за лечение за нашите ново-внесени коли по на 400 000км. Сега как ви се струва?
Аз бих ви препоръчал карайте ги тези стари голфове докато издъхнат никакъв ремонт грешен за кола на която стойноста и е 3000лв с всичките лъжи н продавача от автосалона на 144 000 км брато една баба е карала ама починала и сега дядото е продал на бай Ганъо, чиста измама. голфовете ги взимат по за 800 Евро най много и той трябва наистина да е добър, всичко е бом-бок
айде спокойна вечер.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 78 госта