Проблемът с тройниците по охладителната система

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lou
Мнения: 907
Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 20:22
Автомобил: Passat Variant
Двигател: BMR TDI
Местоположение: Шумен

Re: Проблемът с тройниците по охладителната система

Мнениеот lou » Сря 11 ное 2009 19:35


И при мен преди година някаде ми замина тройник купих го за 10 лв. мисля и не е сдало багажа все още.Но този тройник е както се вика Ахилесовата пета на VW :)




Потребителски аватар
tonyvvv
Мнения: 78
Регистриран на: Съб 04 юни 2005 22:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблемът с тройниците по охладителната система

Мнениеот tonyvvv » Сря 11 ное 2009 20:15


Много се почудих откъде ги намирате тези тройници за по 7-10 лева. Като аз от един евтин магазин, където ползвам и отстъпка го взех за 28 лева. Пак тече, естественно. Но явно не говорим за един и същ тройник. Тук в темата става дума за този, който стои отстрани на главата под делкото на двигателите 1,4 и 1,6 които са обърнати (генерацията е отпред). Другите мотори(като 1,8 ABS) не са с такъв тройник. Явно за тях е по - евтин.


Потребителски аватар
lou
Мнения: 907
Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 20:22
Автомобил: Passat Variant
Двигател: BMR TDI
Местоположение: Шумен

Re: Проблемът с тройниците по охладителната система

Мнениеот lou » Сря 11 ное 2009 20:52


tonyvvv написа:Много се почудих откъде ги намирате тези тройници за по 7-10 лева. Като аз от един евтин магазин, където ползвам и отстъпка го взех за 28 лева. Пак тече, естественно. Но явно не говорим за един и същ тройник. Тук в темата става дума за този, който стои отстрани на главата под делкото на двигателите 1,4 и 1,6 които са обърнати (генерацията е отпред). Другите мотори(като 1,8 ABS) не са с такъв тройник. Явно за тях е по - евтин.


Мда неговорим за едно и също :) Моя тройник е отпред на мотора и отгоре мисля че имаше датчик..


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблемът с тройниците по охладителната система

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 11 ное 2009 21:49


мързеше ме да чета цялата тема, защото съм си решил проблема отдавна.
Купувате си нов тройник, взимате една площка и водна шкурка. Изравнявате си фланеца до огледално гладко. Преди да сложите тройника намазвате О-пръстенчето със масло или грес да се плъзга фокато го стягате и стягате равномерно от двете страни при студен двигател.
Нямам проблеми никаив с течове и т.н.
п.с. течовете си ги причиних при разкачването на мотора заради сваляне на скоростите и се облегнах с лакат на тройника и му счупи ухото.


Потребителски аватар
pesho_sl
Мнения: 693
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AGR 1998
Местоположение: Варна

Re: Проблемът с тройниците по охладителната система

Мнениеот pesho_sl » Чет 12 ное 2009 1:14


DoH_KuXoT написа:мързеше ме да чета цялата тема, защото съм си решил проблема отдавна.
Купувате си нов тройник, взимате една площка и водна шкурка. Изравнявате си фланеца до огледално гладко. Преди да сложите тройника намазвате О-пръстенчето със масло или грес да се плъзга фокато го стягате и стягате равномерно от двете страни при студен двигател.
Нямам проблеми никаив с течове и т.н.
п.с. течовете си ги причиних при разкачването на мотора заради сваляне на скоростите и се облегнах с лакат на тройника и му счупи ухото.

Под фланец имаш предвид тази страна която се закрепя за блока? :beer


Потребителски аватар
icefire
Мнения: 1777
Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мünchen/София

Re: Проблемът с тройниците по охладителната система

Мнениеот icefire » Чет 12 ное 2009 11:46


DoH_KuXoT написа:мързеше ме да чета цялата тема, защото съм си решил проблема отдавна.
Купувате си нов тройник, взимате една площка и водна шкурка. Изравнявате си фланеца до огледално гладко. Преди да сложите тройника намазвате О-пръстенчето със масло или грес да се плъзга фокато го стягате и стягате равномерно от двете страни при студен двигател.
Нямам проблеми никаив с течове и т.н.
п.с. течовете си ги причиних при разкачването на мотора заради сваляне на скоростите и се облегнах с лакат на тройника и му счупи ухото.


Процедурата по смяната, която предлагаш, е чудесна, но проблемите на колегите не опират до монтажа, а до самия тройник. Всякакви немско-китайски Топрани и други измишльотини се пукат след време и протичат. Другото е въпрос на късмет. Аз преди около година смених тройника именно с Топран и засега нямам ядове. Не съм мазал О-пръстена с масло, защото по мое мнение антифриза го смазва достатъчно добре, за да се плъзга по време на натягането. Дано да си остане здрав... :bishop


Потребителски аватар
pesho_sl
Мнения: 693
Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AGR 1998
Местоположение: Варна

Re: Проблемът с тройниците по охладителната система

Мнениеот pesho_sl » Чет 12 ное 2009 17:45


Поставих го днес, да видим колко ще издържи. За сега не е текнал mhihi mhihi



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта