



Проблемът с тройниците по охладителната система
- lou
- Мнения: 907
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 20:22
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: BMR TDI
- Местоположение: Шумен
Re: Проблемът с тройниците по охладителната система
И при мен преди година някаде ми замина тройник купих го за 10 лв. мисля и не е сдало багажа все още.Но този тройник е както се вика Ахилесовата пета на VW 

Re: Проблемът с тройниците по охладителната система
Много се почудих откъде ги намирате тези тройници за по 7-10 лева. Като аз от един евтин магазин, където ползвам и отстъпка го взех за 28 лева. Пак тече, естественно. Но явно не говорим за един и същ тройник. Тук в темата става дума за този, който стои отстрани на главата под делкото на двигателите 1,4 и 1,6 които са обърнати (генерацията е отпред). Другите мотори(като 1,8 ABS) не са с такъв тройник. Явно за тях е по - евтин.
- lou
- Мнения: 907
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 20:22
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: BMR TDI
- Местоположение: Шумен
Re: Проблемът с тройниците по охладителната система
tonyvvv написа:Много се почудих откъде ги намирате тези тройници за по 7-10 лева. Като аз от един евтин магазин, където ползвам и отстъпка го взех за 28 лева. Пак тече, естественно. Но явно не говорим за един и същ тройник. Тук в темата става дума за този, който стои отстрани на главата под делкото на двигателите 1,4 и 1,6 които са обърнати (генерацията е отпред). Другите мотори(като 1,8 ABS) не са с такъв тройник. Явно за тях е по - евтин.
Мда неговорим за едно и също

Re: Проблемът с тройниците по охладителната система
мързеше ме да чета цялата тема, защото съм си решил проблема отдавна.
Купувате си нов тройник, взимате една площка и водна шкурка. Изравнявате си фланеца до огледално гладко. Преди да сложите тройника намазвате О-пръстенчето със масло или грес да се плъзга фокато го стягате и стягате равномерно от двете страни при студен двигател.
Нямам проблеми никаив с течове и т.н.
п.с. течовете си ги причиних при разкачването на мотора заради сваляне на скоростите и се облегнах с лакат на тройника и му счупи ухото.
Купувате си нов тройник, взимате една площка и водна шкурка. Изравнявате си фланеца до огледално гладко. Преди да сложите тройника намазвате О-пръстенчето със масло или грес да се плъзга фокато го стягате и стягате равномерно от двете страни при студен двигател.
Нямам проблеми никаив с течове и т.н.
п.с. течовете си ги причиних при разкачването на мотора заради сваляне на скоростите и се облегнах с лакат на тройника и му счупи ухото.
- pesho_sl
- Мнения: 693
- Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: AGR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Проблемът с тройниците по охладителната система
DoH_KuXoT написа:мързеше ме да чета цялата тема, защото съм си решил проблема отдавна.
Купувате си нов тройник, взимате една площка и водна шкурка. Изравнявате си фланеца до огледално гладко. Преди да сложите тройника намазвате О-пръстенчето със масло или грес да се плъзга фокато го стягате и стягате равномерно от двете страни при студен двигател.
Нямам проблеми никаив с течове и т.н.
п.с. течовете си ги причиних при разкачването на мотора заради сваляне на скоростите и се облегнах с лакат на тройника и му счупи ухото.
Под фланец имаш предвид тази страна която се закрепя за блока?

- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: Проблемът с тройниците по охладителната система
DoH_KuXoT написа:мързеше ме да чета цялата тема, защото съм си решил проблема отдавна.
Купувате си нов тройник, взимате една площка и водна шкурка. Изравнявате си фланеца до огледално гладко. Преди да сложите тройника намазвате О-пръстенчето със масло или грес да се плъзга фокато го стягате и стягате равномерно от двете страни при студен двигател.
Нямам проблеми никаив с течове и т.н.
п.с. течовете си ги причиних при разкачването на мотора заради сваляне на скоростите и се облегнах с лакат на тройника и му счупи ухото.
Процедурата по смяната, която предлагаш, е чудесна, но проблемите на колегите не опират до монтажа, а до самия тройник. Всякакви немско-китайски Топрани и други измишльотини се пукат след време и протичат. Другото е въпрос на късмет. Аз преди около година смених тройника именно с Топран и засега нямам ядове. Не съм мазал О-пръстена с масло, защото по мое мнение антифриза го смазва достатъчно добре, за да се плъзга по време на натягането. Дано да си остане здрав...

- pesho_sl
- Мнения: 693
- Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: AGR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Проблемът с тройниците по охладителната система
Поставих го днес, да видим колко ще издържи. За сега не е текнал



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта