охлаждане на двигателя
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
доидоха студовете и наистина стана време за размисал. парното ми работи и при студен двг и при загрял двг- 24 часа на ден- става наистина сауна -на максимум просто не може да стоиш в купето-може би над 30 гр., че и пове4е. ОБАЧЕ стрелката все пове4е си ходи кам бялата зона- хубавото е 4е разхода си е все сащия, мотора си опава здраво и няма проблеми. Единствено ме притеснява 4е двг-то няма да си работи при оптималната температура, ама кво ми пука?
Ако разхода се промени щте си сложа една изолация на радиатора и щте си карам Drive , защото лятото пак нямам никакви проблеми!-Желая на вси4ки -приятен пат по гадните улици на красива Балгария!
иаз сам -"ЗА"- италианската афера

иаз сам -"ЗА"- италианската афера

аз се предадох и смених моя дето не загряваше колата(то направо на изванградско от загряла кола си изстива и нямам парно)- оказа се BEHR
сложих сега WAHLER - колата загрява след 3-4 минути, парното - баня! стрелката цепи средата (90 гр.)и не марда от там
за моят AEK е 87 гр.Дано нямам проблеми лятото.
сега от време на време в задраствания ми се вклиучва перката на тия Варненски температури от около 8-9 градуса
сложих сега WAHLER - колата загрява след 3-4 минути, парното - баня! стрелката цепи средата (90 гр.)и не марда от там
за моят AEK е 87 гр.Дано нямам проблеми лятото.
сега от време на време в задраствания ми се вклиучва перката на тия Варненски температури от около 8-9 градуса
- kotse_botse
- Спортист - антипияница
- Мнения: 2123
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
dexter, имам същия проблем като твоя. И моята кола е от Италия, и на мен климата ми е слагана допълнително. Оня ден по магистралата рядко достигаше до 70 градуса (я голяма част от времето се беше залепила в ляво), а в града нямам проблеми. Ако можеш кажи как ти се държи колата на дълъг път, при по- високи скорости, щото моя проблем е само тогава и се чудя дали да сменям и аз термостата.
значи на всякакъв път , на всякаква скорост сега си стои по средата(90 гр) и не мърда от там! Няма хистерезис -т.е. да виждам по стрелката на уреда кога термостата отваря повече или по-малко. Преди наи-много температурата падаше извънградско на баир по нанадолнище и аз да съм на свободна - направо ставаше 0 гр. Сега няма градско,няма извънградско, каквото и да става стрелката си кове средата
Маистора каза че първа степен се вклиучвала на 92 гр., а втора на 97гр.- сега само в задръствне или повечко на сфетофар чувам 4е се вклиучва първа степен. Надявам се бях изчерпателен и благодаря на всички за дадените отговори!

Маистора каза че първа степен се вклиучвала на 92 гр., а втора на 97гр.- сега само в задръствне или повечко на сфетофар чувам 4е се вклиучва първа степен. Надявам се бях изчерпателен и благодаря на всички за дадените отговори!
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Тоз проблем май всички Италиански Голфета го имат.И моя е 1.8 АБС с слагано допълнително климатроник и първоначално као го взех стрелката не мръдваше повече от 70 градуса а перката вклучва.Смених датчика за темп.и сега в градско си държи нормалната темп. от 90 градуса.Извънградско само по баир вдига 90 градуса.На място с термо сонда съм мерил температура на отваряне и темература на сработване на перката.Темп на отваряне на термостата 85 градуса темп. на вкл. на перката 92 на ниски обороти.Мисля че термостата си работи напълно нормално - причината за ниските градуси извънградско(само през зимата) мисля че са :липса на кората под двигателя, малко натоварване на двигателя(каране на 5-а със 90км) и студеното време.
п.п. Винаги съм си имал парно.
п.п. Винаги съм си имал парно.
- Golfstrom
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
Колеги ,
СМЕНЯЙТЕ ШИБАНИТЕ ТЕРМОСТАТИ !
И стига вече с тази наивна "италианска" теория.Вижте точно какъв термостат трябва за конкретния двигател ! Различни са.
Тогава ще разберете, какво значи ПАРНО !
Термостатът и вентилаторът на радиатара отговарят за това,че температурата на двигателя да бъде винаги постоянна,независимо от това как и къде караме колата.
Успех !
СМЕНЯЙТЕ ШИБАНИТЕ ТЕРМОСТАТИ !
И стига вече с тази наивна "италианска" теория.Вижте точно какъв термостат трябва за конкретния двигател ! Различни са.
Тогава ще разберете, какво значи ПАРНО !
Термостатът и вентилаторът на радиатара отговарят за това,че температурата на двигателя да бъде винаги постоянна,независимо от това как и къде караме колата.
Успех !
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: FEN_NA_TDI и 140 госта