охлаждане на двигателя

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Чет 20 окт 2005 14:42


за 15 лв.........не знам...има една фирма ВЕНR....купувал съм читави датчици имат и водни помпи и термостати.....в юнито преди 2 години за моя мотор беше 45 лв.....купих го и засега няма проблеми




Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 20 окт 2005 17:38


Е, да не е 15, малко повече да е.. Моя мисля че беше 24лв, не си спомням точно, защото беше преди близо година. И на мен така ми я докараха, с отворен термостат, и стрелката едва излизаше от бялото.


Потребителски аватар
dexter
Мнения: 27
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот dexter » Чет 20 окт 2005 21:21


доидоха студовете и наистина стана време за размисал. парното ми работи и при студен двг и при загрял двг- 24 часа на ден- става наистина сауна -на максимум просто не може да стоиш в купето-може би над 30 гр., че и пове4е. ОБАЧЕ стрелката все пове4е си ходи кам бялата зона- хубавото е 4е разхода си е все сащия, мотора си опава здраво и няма проблеми. Единствено ме притеснява 4е двг-то няма да си работи при оптималната температура, ама кво ми пука? :P Ако разхода се промени щте си сложа една изолация на радиатора и щте си карам Drive , защото лятото пак нямам никакви проблеми!-Желая на вси4ки -приятен пат по гадните улици на красива Балгария!
иаз сам -"ЗА"- италианската афера :D


Потребителски аватар
dexter
Мнения: 27
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот dexter » Чет 01 дек 2005 22:30


аз се предадох и смених моя дето не загряваше колата(то направо на изванградско от загряла кола си изстива и нямам парно)- оказа се BEHR
сложих сега WAHLER - колата загрява след 3-4 минути, парното - баня! стрелката цепи средата (90 гр.)и не марда от там
за моят AEK е 87 гр.Дано нямам проблеми лятото.
сега от време на време в задраствания ми се вклиучва перката на тия Варненски температури от около 8-9 градуса


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пет 02 дек 2005 9:10


dexter написа:....

и двете марки са добри.
в твоя случай или термостата е спрял да работи или е отварял на по-ниска температура.


Потребителски аватар
kotse_botse
Спортист - антипияница
Мнения: 2123
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kotse_botse » Вто 06 дек 2005 14:52


dexter, имам същия проблем като твоя. И моята кола е от Италия, и на мен климата ми е слагана допълнително. Оня ден по магистралата рядко достигаше до 70 градуса (я голяма част от времето се беше залепила в ляво), а в града нямам проблеми. Ако можеш кажи как ти се държи колата на дълъг път, при по- високи скорости, щото моя проблем е само тогава и се чудя дали да сменям и аз термостата.


Потребителски аватар
dexter
Мнения: 27
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот dexter » Вто 06 дек 2005 22:44


значи на всякакъв път , на всякаква скорост сега си стои по средата(90 гр) и не мърда от там! Няма хистерезис -т.е. да виждам по стрелката на уреда кога термостата отваря повече или по-малко. Преди наи-много температурата падаше извънградско на баир по нанадолнище и аз да съм на свободна - направо ставаше 0 гр. Сега няма градско,няма извънградско, каквото и да става стрелката си кове средата :D
Маистора каза че първа степен се вклиучвала на 92 гр., а втора на 97гр.- сега само в задръствне или повечко на сфетофар чувам 4е се вклиучва първа степен. Надявам се бях изчерпателен и благодаря на всички за дадените отговори!


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Вто 06 дек 2005 23:15


Първа степен се включва на 95 градуса,а втора степен на 102 градуса.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20259
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Сря 07 дек 2005 4:55


Даскала написа:Първа степен се включва на 95 градуса,а втора степен на 102 градуса.


То на всяко реле си пише на колко градуса включва степените, така че не можеш да твърдиш със сигурност! Има най-различни. Каквото си избереш в магазина.


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Сря 07 дек 2005 22:44


Тоз проблем май всички Италиански Голфета го имат.И моя е 1.8 АБС с слагано допълнително климатроник и първоначално као го взех стрелката не мръдваше повече от 70 градуса а перката вклучва.Смених датчика за темп.и сега в градско си държи нормалната темп. от 90 градуса.Извънградско само по баир вдига 90 градуса.На място с термо сонда съм мерил температура на отваряне и темература на сработване на перката.Темп на отваряне на термостата 85 градуса темп. на вкл. на перката 92 на ниски обороти.Мисля че термостата си работи напълно нормално - причината за ниските градуси извънградско(само през зимата) мисля че са :липса на кората под двигателя, малко натоварване на двигателя(каране на 5-а със 90км) и студеното време.

п.п. Винаги съм си имал парно.


Потребителски аватар
Golfstrom
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Golfstrom » Чет 08 дек 2005 9:41


Колеги ,

СМЕНЯЙТЕ ШИБАНИТЕ ТЕРМОСТАТИ !

И стига вече с тази наивна "италианска" теория.Вижте точно какъв термостат трябва за конкретния двигател ! Различни са.
Тогава ще разберете, какво значи ПАРНО !
Термостатът и вентилаторът на радиатара отговарят за това,че температурата на двигателя да бъде винаги постоянна,независимо от това как и къде караме колата.
Успех !



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: FEN_NA_TDI и 140 госта