Здравейте,
Имам Пасат АЕК 1,6 101 коня. Бензи и газ. Проблемът е на бензин. Сутрин не пали от първия път. Върти напразно и това е. Като махна ключа и дам втори път контакт и чак тогава пали и няма проблеми през деня с паленето вече. На другата сутрин пак същата работа. Сменена е бензиновата помпа преди 2 месеца. Сменени свещи преди 8000 км, кабели преди 15000 км. Сега е на сервиз, но така доста трудно се ремонтира, като прави проблем само еднократно сутрин и имаш само по един опит на ден, както се казва. Човекът ми каза, че е сменил и някакво реле съврзано с бензиновата помпа, но пак е същата работа. Майсторът каза, че се съмнява в компютъра на автомобила. Вече си мисля да купя един втора употреба и да пробваме с него. Дайте съвет или ме насочете къде в Бургас мога да получа помощ по проблем със запалителната система.
За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Този проблем с майстор ще ти излезе много скъпичко на принципа "проба-грешка".
За мен проблема идва или от ламбда сондата или от газовата, объркани адаптации (не си написал газовата обикновенна ли е, и този проблем само когато е студено ли го прави или постоянно).
Аз съм с 1.6 AUS + газова и съм така втора зима. Когато беше много студено 1/2 оборот, гася, паля на ново и никакъв проблем.
За мен проблема идва или от ламбда сондата или от газовата, объркани адаптации (не си написал газовата обикновенна ли е, и този проблем само когато е студено ли го прави или постоянно).
Аз съм с 1.6 AUS + газова и съм така втора зима. Когато беше много студено 1/2 оборот, гася, паля на ново и никакъв проблем.
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Съб 17 ное 2007 13:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Здравей,
С обикновена газова съм. Паля на бензин и съответно проблемът се появява там, когато колата е престояла известно време - от единия ден до другия. И след като запали известно време държи високи обороти (1100) и като позагрее всичко си идва на мястото.
С обикновена газова съм. Паля на бензин и съответно проблемът се появява там, когато колата е престояла известно време - от единия ден до другия. И след като запали известно време държи високи обороти (1100) и като позагрее всичко си идва на мястото.
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Здравейте имам следния проблем колата е vw bora 1.6 бензин преди около 3/4 дена я обсужих с всичко по двигателя и сега ми свети червена лампа на маслото а има масло и на диагностиката ми изписва код 65535 и другото което ми пише системата е ок/ако неизправността е все още налице проверете контролния модул или прилежащото окабеляване//някой знае ли от какво е или какво може да бъде БЛАГОДАРЯ.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Колега, пуснете си нова тема. Не й е мястото на вашата Бора в тази тема. Няма нищо общо.
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Honda crv написа:Здравейте имам следния проблем колата е vw bora 1.6 бензин преди около 3/4 дена я обсужих с всичко по двигателя и сега ми свети червена лампа на маслото а има масло и на диагностиката ми изписва код 65535 и другото което ми пише системата е ок/ако неизправността е все още налице проверете контролния модул или прилежащото окабеляване//някой знае ли от какво е или какво може да бъде БЛАГОДАРЯ.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/65535
и това:
https://www.youtube.com/watch?v=f4SK_lW ... iveToSmile
Като грешка дават модула за управление на въздушните възглавници.
https://www.airbagreset.com/articles/ho ... 65535.html
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 101 госта