Няма мощност, а гори (ГОЛФ 4 1.8Т)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Сря 31 дек 2008 1:42


.....да разбирам, че колите, които са с една ламбда сонда (пред катализатора) нямат абсолютно никакви проблеми с разхода и вървенето след махането му :roll: ?




Потребителски аватар
Haralampi
Мнения: 3612
Регистриран на: Пет 28 ное 2008 13:44
Автомобил: VW Golf 4 - 2002
Двигател: 1.6 16V - AZD
Местоположение: София

Мнениеот Haralampi » Сря 31 дек 2008 9:05


MK4 написа:я кажи като съм увеличил диаметъра на генерацията...


Браво Джони, ти си мъж.... само че това какво точно имаше общо с темата...? :roll: :idea:

morfei - разбирай че последиците при коли с 1 ламбда са по-малки от колкото с 2 :)


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Сря 31 дек 2008 10:54


Нека запазим добрия тон ако искаме да продължим темата,която е интересна за всички,тъй като никой няма излишни пари за нов катализатор.
Отплесваме се от темата,ама лошо няма - знам,че точно с такива "номера"-чрез стеснения и разширения по тръбите се влияе на скоростта на газовете,и в изпускателната и във всмукателната система.
А наскоро бях свидетел как,заради проблеми след махане на катализатор,за да имитират такъв натъпкаха оригиналното гърне на катализатора със ситна стоманена мрежа :idea: :shock .


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Мнениеот MK4 » Сря 31 дек 2008 13:39


аз спирам да пиша в тази тема, жалко само че накарахте момчето да си върне обратно катализатора. Пълно е с "професори" в тоя форум...


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Сря 31 дек 2008 14:42


Между другото катализатора на моето 1.8Т AGU(А3-ка)е метален и отвътре и дори не изкаха да ми го изкупят и си го пазя.Като го махнах колата си тръгна доста по-добре,а хем не беше запушен.Момчетата които го махаха ми казаха че този тип катализатори имали живот 4-5 пъти по-голям от другите с платината вътре и затова си го пазя ако някой ден стане задължителен на прегледите да го слагам пак :roll:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Сря 31 дек 2008 14:50


Dorian написа:Между другото катализатора на моето 1.8Т AGU(А3-ка)е метален и отвътре и дори не изкаха да ми го изкупят и си го пазя.Като го махнах колата си тръгна доста по-добре,а хем не беше запушен.Момчетата които го махаха ми казаха че този тип катализатори имали живот 4-5 пъти по-голям от другите с платината вътре и затова си го пазя ако някой ден стане задължителен на прегледите да го слагам пак :roll:

На мойта 4-ка е същия, както и този на 1-ката, но разликата е че на 4-ката беше изгорял половината отвътре. Това сигурно е заради чипосването на колата и каране 1 година така. След като го свалих се ОТПУШИ малко на вървене. Имам клипове, така че който не вярва да гледа. Жалко само че момчето си дава парите за сваляне и слагане на катализатора.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 31 дек 2008 15:51


Свалянето на катализатор с изчерпан ресурс подобрява функционирането на изпускателната система(оттам частично и работата на ДВГ) с всички положителни последици за динамиката на колата и отрицателни последици за екологията....ама в България екология е мръсна дума .....Не заблуждавайте хората да си връщат обратно катализаторите,защото противоречи на едно от правилата на форума да не се дават некомпетентни съвети ,които вкарват колегите в ненужни разходи!!!!Проверил съм всичко от собствен опит!!!!
А за колите с 1 ламбда сонда катализаторът въобще няма значение(стига ламбдата да е преди катализатора).....


gsv13
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 11 дек 2009 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Няма мощност, а гори (ГОЛФ 4 1.8Т)

Мнениеот gsv13 » Нед 03 яну 2010 9:59


Здравейте, карам 1.8Т /AUM е кода на двигателя/ с две ламбда сонди е. Въпроса ми е има ли някъде квалифициран тунинг за изпускателнаата система /респективно махане на катализатор и т.н./? Питам за някои, които професионално се занимават с това, не просто заварки на гърнета


Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Re: Няма мощност, а гори (ГОЛФ 4 1.8Т)

Мнениеот Dead man » Нед 03 яну 2010 10:30




Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Няма мощност, а гори (ГОЛФ 4 1.8Т)

Мнениеот bobocamaro » Нед 03 яну 2010 16:32


Ето един дивашки вариант за "заместник" на ламбда сонда.Схемата е направена с достъпни части,има възможност за "регулиране" на сместа.За съжаление е пълен симулатор който лъже ECU че всичко е ОК.За хора каращи на бензин не върши никаква работа,но при газовите уредби успешно помага за постоянно светещия "chek engine" заедно с емулатора на дюзите.

http://www.bobblick.com/techref/project ... o2sim.html


Потребителски аватар
simon_vw
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 20:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Няма мощност, а гори (ГОЛФ 4 1.8Т)

Мнениеот simon_vw » Нед 03 яну 2010 16:48


мнооого мноого отдавна и аз имах проблем като твоя но с пасат смени гърнето и си готов вярвай ми (гарантирано от ГЕРБ) mhihi колата стана по икономична и дърпа много повече стана като нова


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Няма мощност, а гори (ГОЛФ 4 1.8Т)

Мнениеот leonardo_vd » Нед 03 яну 2010 22:36


И накрая некой от философите нема ли да каже, защо на момчето колата не върви след като сложи ТурбоМегаВажния катализатор ??? Щото май и идея си нямата от 1.8т. Колега ако още не си оправил колата пиши едно лично да ти кажа болежките на тоя мотор. Само да допълня че проблема ти не е от КАТАЛИЗАТОРА а е много дребен.

ПП. Утре слагам на 1-ката тръба на 55 и 2 катализатора и съм 12 секунден. Направо ме утепахте от смех. :screwy
Ама то на 1.6 и седалките да му махнеш не се усеща. mhihi


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Re: Няма мощност, а гори (ГОЛФ 4 1.8Т)

Мнениеот Glove » Нед 03 яну 2010 23:58


Еми leonardo сподели на всеуслшание какъв е дребният проблем, та и ние да научим нещо. Нали идеята е за взаимопомощ.


Потребителски аватар
marchq
Мнения: 381
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Няма мощност, а гори (ГОЛФ 4 1.8Т)

Мнениеот marchq » Вто 05 яну 2010 10:06


За много години на всички. :) Искам да ви кажа че проблема беше от дебитомера. Смених го с чисто нов Бош към 370лв ми излезе. :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 112 госта