Кога загрява голф 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 08 яну 2006 18:23


На някой е с два датчика и затова има място за два.При тебе е 2 в 1 и е само един датчик с 4 извода.Смяната става като извадиш скобичката и после датчика се издърпва и си готов.Като слагаш новия датчик смени и уплатнението, защото после може да тече антифриз.




Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Нед 08 яну 2006 18:24


Дърпаш скобата настрани и датчика излиза нагоре.Като преди тва махаш буксата.Другата е свободна пробка.
Като свалиш датчика ако на него няма уплатнение значи е вътре в отвора. На мене дачика ми го дадоха с уплатнение и скоба само че аз си сложих старата скоба щото новата беше пластмасова и и нямах доверие.Уплатнението си го смених.Нормално е като го сваляш да изтече малко антифриз. Добре е колата да не е загряла щото вътре ще има налягане и ще изтече повече антифриз.

Бобчо ме испревари но все пак оставям поста!!!


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Нед 08 яну 2006 18:27


ми освен bowdown и на двамата друго нема ,ще видя да отида до доси да взема датчик и така ,само не ми стана ясно диагностика би трябвало ли да хване тоталнопрецакан датчик(термостат) ?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 11

Мнениеот wili98 » Нед 08 яну 2006 18:54


landwarrior написа:ми освен bowdown и на двамата друго нема ,ще видя да отида до доси да взема датчик и така ,само не ми стана ясно диагностика би трябвало ли да хване тоталнопрецакан датчик(термостат) ?

Аз лично не мисля че ще хване термостат.. Виж ако може Online да гледаш данните от датчиците на диагностиката, може да се види за странно поведение.
Но датчика е относитъелно без пари...

За този термостат смени ли го най-накрая, или още му се маеш? сртува 15 лв, и се сменя за 15-20 мин...
Е проблема, е че цялата течност изтича, ама това не значи, че не можеш да вземеш леген...


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 08 яну 2006 18:58


Гадно е ако имаш хидравлика, че има мн за разкачване


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Нед 08 яну 2006 19:11


bobcho написа:Гадно е ако имаш хидравлика, че има мн за разкачване
имам хидравлика !


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Re: 11

Мнениеот landwarrior » Нед 08 яну 2006 19:12


wili98 написа:
landwarrior написа:ми освен bowdown и на двамата друго нема ,ще видя да отида до доси да взема датчик и така ,само не ми стана ясно диагностика би трябвало ли да хване тоталнопрецакан датчик(термостат) ?

Аз лично не мисля че ще хване термостат.. Виж ако може Online да гледаш данните от датчиците на диагностиката, може да се види за странно поведение.
Но датчика е относитъелно без пари...

За този термостат смени ли го най-накрая, или още му се маеш? сртува 15 лв, и се сменя за 15-20 мин...
Е проблема, е че цялата течност изтича, ама това не значи, че не можеш да вземеш леген...
не става въпрос за парите ами да не некъв ментелив новия и да е по зле затова ,иначе къв е тоя леген с вода нали уж изтичало малко :roll:


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Нед 08 яну 2006 19:16


Уоууууууу мале ако има хидравликаааааа!!! Не ми се мисли.Иначе ако няма и не се закучи, както стана при брат ми (скъсахме единия болт, да не дава господ), става са макс половин час. Тва за термостата де.Аз моя затова го проследих как работи и не ми се пипа че даже и незнам какво точно трябва да свалям.Но като гледам къде е хидравликата направо се плаша.
Изтича малко ако сменяш датчика за температурата.
Истича всичко ако сменях термостата.
Подопбре я загрей да отвори термостата и сложи одоло леген под маркуча излизащ от радятора и от там изцеди всичко.
Иначе става филма голямото къпане :)

Последна промяна от ANNIHILATOR на Нед 08 яну 2006 19:19, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Нед 08 яну 2006 19:18


нещо пак се обърках онова отгоре със стрелката е датчика така ли ? дека е тоя термостат ся ,направо ме зашеметихте с тия датчици и термостати :D :roll:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Нед 08 яну 2006 19:21


Ако ще сменяш термостата, хич не тече малко... а направо си изтича почти цялата течност..
За датчика да почти не тече...

Термостата... ами аз съм доволен с Behr или там както се пише... сложих го и работи от 1 месец без грижи..
Преди това турнах един ама за 1 месец го смених...
Иначе за си сигурен работи или не:
Палиш, караш си спокойно, и някъде 0.5 см по стрелката, преди да влезе в 90 градуса, слизаш отваряш капака и пипаш долният маркуч към радиатора ТРЯБВА да е студен ама леден... и чакаш и гледаш...
И пипаш... в момента в който усетиш леееееко затопляне гледаш колко градуса е.....
Ако е < 80 сменяш.. ако е 85-87 .. не се занимавай..
Има и друг вариант да не отваря, ама ти не си от него...
Има и трети да не затваря след като е отворил, ама доколкото четох описанието и там не си...


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Нед 08 яну 2006 19:22


Термостата е на гъза на водната помпа!!! Както е помпата гледана отдругата страна на ремъчната шайба, там влизат два маркуча точно между тези два маркуча е.Има едно Бакелитово Коляно. то се сваля вътре е термостата!!!


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Нед 08 яну 2006 19:23


wili98 написа: си...
още утре сутрин ще направя теста след това ще пиша :wink:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Нед 08 яну 2006 19:23


МАй по-добре за термостата да отидеш на сервиз, да свършат тази работа, да не стане някакъв по-кофти сакатлък....


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 08 яну 2006 19:45


Аз моя мисля да го сменям защото вчера карах извънградско и не можа и 70 град да направи а и парното едвам духаше топлина.Наистина с таа хидравлика е малко гадно, но ако имаш канал и свободно мисля че не е проблем да си го смениш и сам :roll: .
Навън какъвто е студ не ми се почва ама хич :(


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Нед 08 яну 2006 19:49


bobcho написа:Аз моя мисля да го сменям защото вчера карах извънградско и не можа и 70 град да направи а и парното едвам духаше топлина.Наистина с таа хидравлика е малко гадно, но ако имаш канал и свободно мисля че не е проблем да си го смениш и сам :roll: .
Навън какъвто е студ не ми се почва ама хич :(
ми аз съм същия сега го тествах както каза wili и малко преди 70 беше вече отворил долната тръба вече бешв леко затоплена ,утре ще ходя да взимам и ще го сменяват някаде -не вервам да е повече от 10-15 лв смяната при кварталния
къв да взема сега Валтер или другия -Behr



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 104 госта