
Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Пон 17 яну 2011 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
Нищо против нямам турбо моторите. Против съм дизела
Иначе кола втора ръка с турбо си е много по-рискова инвестиция от атмосферката. Факт!

- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
Хитко написа:Нищо против нямам турбо моторите. Против съм дизелаИначе кола втора ръка с турбо си е много по-рискова инвестиция от атмосферката. Факт!


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
Хитко написа:Иначе кола втора ръка с турбо си е много по-рискова инвестиция от атмосферката. Факт!
Абе то и колата с климатик си е по-рискована инвестиция ,ама всеки си взима с клматик.
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
Rabbit_TDI написа:Хитко написа:Иначе кола втора ръка с турбо си е много по-рискова инвестиция от атмосферката. Факт!
Абе то и колата с климатик си е по-рискована инвестиция ,ама всеки си взима с клматик.
Да, ама без клима можеш да караш, но без сурбо малко трудно ...

-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Пон 17 яну 2011 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
човек едно пикливо турбо ти е 1к! За 1К ще преродя както се казва атмосферния двигател а ти ще ги дадеш за едно турбо. Друг е момента когато идва зимата и всички водачи на дизелаци почват да треперят! Немалко колеги са изревали от кола втора ръка с турбо! Аз спирам да пиша в темаза, защото започват безсмислени спорове!
- Burner_inc
- Мнения: 690
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
- Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
- Двигател: BLS 2009
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
хахахаха Турбото си е турбо и както всички хубави неща си има своята цена!!! Ама какво да обяснявам на хора, които само се чудят как да си сложат газова уредба
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Пон 17 яну 2011 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
Burner_inc написа:хахахаха Турбото си е турбо и както всички хубави неща си има своята цена!!! Ама какво да обяснявам на хора, които само се чудят как да си сложат газова уредба
Прав си всяко хубаво нещо е скъпо, но аз за такъв клас кола бих си сложил главата в торбата за 1.8 турбо а не за дизелова каруца с турбо



Не е дизел

Последна промяна от Хитко на Чет 03 фев 2011 15:41, променено общо 1 път.
- Burner_inc
- Мнения: 690
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
- Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
- Двигател: BLS 2009
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
А какво караш в момента, та се изказваш толко смело?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
Хитко написа: Друг е момента когато идва зимата и всички водачи на дизелаци почват да треперят!
Собствениците на ТДИ изобщо не треперят зимата щото палят дори без подгряващи свещи - нещо се изказваш неподготвен.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
Хитко написа:За 1К ще преродя както се казва атмосферния двигател а ти ще ги дадеш за едно турбо.
Кое ще преродиш за 1к - катализатор,свещи,кабели,бензинова помпа,дюзи,бобини,дебитомер,дроселова клапа,ламбда сонда.................



- ludiq1918
- Мнения: 340
- Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
- Автомобил: Honda Civic
- Двигател: D14A2 - 1997
- Местоположение: Свищов + други ;)
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
Много хора има, които твърдят, че по хубаво от бензина няма, а дизела е най големия боклук
. Е не мога да ги разбера как са в такава заблуда и се опитват да привлекат, и други към тях
. Осъзнайте се ДИЗЕЛА е бъдещето(освен електромобилите)
, и не случайно се развива с голяма скорост.



- Burner_inc
- Мнения: 690
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
- Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
- Двигател: BLS 2009
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
Колега, той напоследък и бензина започна да се развива, но се минава и там на турбомотори, атмосферките умират
- stefan4o
- Мнения: 19294
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
Хитко написа:Я ти като собственик на турбо дизелче сподели каква е цената на ролки, ремъци, филтри... и пак помисли дали няма да излезе по-добре да си вземеш атмосферка...
Ако искаш да питам братовчед ми колко даде за ролки, ремъци, обтегачи на Аудито, което е 1.8 атмосферка. За всички ролки включая тази на климатика, ремъци и всевъзможни филтри даде около 400-500 лева, понеже всички бяха оригиналните от завода, а колата е 1995... Искам да уточня, че ремъците бяха на Gates, а ролките на INA, да не се изкаже някой, че са го набутали много пари. Говорим за цени с отстъпки, а не крайни клиентски. Мислиш може би, че ролките на дизела са по-скъпи от тези на бензиновата, така ли?

- CyBeR SoUnD
- Мнения: 305
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
Хитко написа:Нищо против нямам турбо моторите. Против съм дизелаИначе кола втора ръка с турбо си е много по-рискова инвестиция от атмосферката. Факт!
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 ABF vs.Golf MK3 AFN
Хитко написа:Друг е момента когато идва зимата и всички водачи на дизелаци почват да треперят!
Странно как тогава моя кошник на -17С пали от 1/4. Може би заради новите свещи BERU или хубавата нафта, а може и да е от новия горивен филтър. Де да знам



По темата:
Ако искаш еластичен мотор с нисък разход на гориво - AFN
Ако не те притеснява разхода и за теб живота почва над 5000об/мин - ABF
С две думи въпроса няма правилен или грешен отговор! Важното е да се гледа колата да е изправна. Аз купих моята печка с куп проблеми по ходовата част само защото в автокъщата запали с акумулатор с мъртва клетка (демек на 10V) без дръпнат авансатор.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта