...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот rudoni » Пон 07 фев 2011 23:00


orlin4ooo написа:аз пък не съм гледал ама тая кола има ли сензор на скоростната кутия за скоростта на автомобобила и това дали е на скорост или не - така наречения VSS - vehicle speed sensor. Виждал съм кола с такъв проблем в този датчик която прави по същия начин. Просто компютъра не може да съгласува това дали колата е в движение или не и ако е в движение дали е по инерция или на скорост ( има значение за положението на дроселовата клапа). Нека някои който има аутодата или е запознат да каже тъй като нямам достъп в момента.

да ,така е при Опел !




Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Sharky GTI » Пет 11 мар 2011 19:44


Здравейте колеги,не съм писал скоро в темата но това не значи че проблема е отстранен,напротив още повече взе да прави мизерии и да гасне мотора.Днес си играх та сменях ТПС-а с друг,правих какви ли не експерименти.Понеше имам няколко ТПС-а си правих разни врътки като от един вземам само плъзгачите с колелцето и от друг задната част с пистите фактически потенциометъра.Кръстосвах ги всякак та накрая май с тоя дето остана стана по-зле,взе да гасне постоянно и да неиска да пали без подаване на газ и променя и работата на мотора почна да се бъкне,едвам се прибрах от работа до нас с 300 гаснения и двойно псувни най-вече по менеси закакво го пипах,да не казвам че от работа до нас ми изгори бензин колкото 2 дена да ходя до работа и да се прибирам,а съм карал едвам едвам понеже той Голф-а едвам ходеше :Mr Green Fun ... абе напрво ми е.а мамата тоя проблем.Чудясе вече какво да го правя,какво да сменям като нищо вече не остана,смених всичко и пробвах и проблема си е все един и същи.
...има едно винтче на дебитомера за шестограм 6mm е,бърка се в една дупка та да се върти.За какво слжи тоя винт и от него какво може да се реголира.
Поздрави.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот bobocamaro » Пет 11 мар 2011 20:43


Не го пипай, неслучайно е пломбиран така. Инак, служи за настройка на бедна/богата смес на празен ход. Това е проклет болт, не го пипай и не е за обороти. Всъщност ако имаш газ анализатор действай, но е шибана работа....
Изображение


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Lifeguard » Съб 19 мар 2011 13:55


колеги имам съшия проблем само,че при мен гасне при смяна на предавките само когато колата е студена и то най-вече на газ.рязко падат оборотите и гасне.на бензин много леко се усеша да притриса само.колкото повече загрява постепенно изчезва проблема. загрее ли след 60-70 градуса няма проблем и оборотите си падат плавно и се заковават на 850 оборота.чудя се и аз кво да правя.не е от дебитомера мисля.с два съм пробвал и няма оправия.


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Sharky GTI » Съб 19 мар 2011 14:07


така беше отначалото при мен само симптоми в зависимост от режима на мотора и после почна да задълбочава проблема та до сега направо пускаш педала и тои гасне и на място и между скоростите,аз превключвам вече за стотни от секундата се едно съм рали пилот :mrgreen: и едновременно с десния крак газя и спирачката и подавам междинна газ между всички скорости та да може да стои мотора в обороти,а на място по световарите припомпвам постоянно... трагедия е ам какво да се прави требва да се кара,пък и като нема оправия от толко време вече свикнах :Mr Green Fun .


slavi7575
Мнения: 104
Регистриран на: Нед 07 дек 2008 19:47
Автомобил: Vokswagen Pasat B3
Двигател: PF 1988
Местоположение: Русе

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот slavi7575 » Съб 19 мар 2011 16:54


Здравей колега, имах подобни симптоми на пасата заради спукан регулатор за налягането на бензина. По маркучетата за вакуума бензина отиваше във филтъра и към колекторите, в резултат на което сместа беше много богата и край автомобила миришеше на бензин. Оборотите се губеха, гаснеше и запалването ставаше само с натиснат докрай педал на газта.
Смених палец, капачка, свещи, дебитомер, накрая един приятел каза че сменил този регулатор на неговата кола заради смесване на газ и бензин, трудно запалване и губене на обороти. И понеже видях че филтъра е мокър от бензин, а там нямаше от къде да дойде освен от регулатора го смених и....о чудо, колата направо мърка.
Работиш в сервиз, предполагам че имате уреди с които да го провериш дали е редовен. Провери го, не го сменяй с нов на сляпо, тъй като цената на която го купих нов не е малка - около 200лв.
От файла в този линк http://dox.bg/files/dw?a=571fd1f3b0 /трябва да разархивираш и двата файла в папката/ на 80 стр. можеш да прочетеш за този регулатор.


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Lifeguard » Съб 19 мар 2011 20:24


аз почвам да си мисля,че при мен ще се окаже нещо от газта и по точно изпарителя.на бензин не гасне само леко притриса понеже малко падат оборотите под 850 после пак си се качват и за тва така.обаче на бензин пак като загрее на 90 градуса и почва играта на обороти 300-900.тогава пък на газ работи перфектно и варви сега разбери от кво е :banghead: регулатора съм го гледал не знам колко е читав,ама поне не тече и не ми мокри филтъра през вакуума.чистих дросела и моторчето за празен ход,вакуумите съм гледал,дебитомер и кво ли още не,ама файда никва. :roll:


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Lifeguard » Пет 25 мар 2011 10:54


колеги на работещ двигател като извадя буксата на ТПС-а и абсолютно нищо не се променя,нито на газ,нито на бензин.това значи ли,че не работи коректно или даже май хич го няма?! :(


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот bobocamaro » Пет 25 мар 2011 18:28


Колега аз газова нямам, но с откачен този датчик колата се държи много малоумно. В смисъл държи високи обороти на място, забива муцуна, сама се форсира...и т.н. простотии. Това е един загубен потенциометър, свали го и го замери. Не е сложно :beer


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Lifeguard » Съб 26 мар 2011 1:19


и аз така мисля,че при откачен ТПС трябва да има някаква промяна в работата на двигатела,промяна на оборотите и т.н. а при мен нищо.пали си,давам газ пак нищо.все едно не съм разкачал нищо.иначе при изкл. мотор за празен ход гасне и при дебитомер пак така.... пробвах и при изваден вакуум на бензирегулатора,не знам що го направих,но пак няма промяна никва,освен че май двигатела нямаше същата тяга.инъче как се мери тоя ТПС потенциометър.на кое краче и на кое положение на мултицета.а какви стойности трябва да показва? :talk:


Потребителски аватар
tonev79
Мнения: 97
Регистриран на: Чет 07 май 2009 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stara zagora

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот tonev79 » Нед 27 мар 2011 15:18


Колега здравей,и моята така менеше оборотите и гаснеше,оказа се ламбда сондата,откачи и буксата и я пробваи дали има някаква промяна!


Потребителски аватар
billy_bg
Мнения: 142
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот billy_bg » Чет 07 апр 2011 19:58


Ей и аз имам подобен проблем.като изключа от скорост падат до към 500 и после се вдигат.а по някога не се вдигат и гасне.Много дразни


Потребителски аватар
penev75
Мнения: 131
Регистриран на: Сря 23 май 2007 22:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот penev75 » Пет 27 май 2011 20:47


Какво стана колега Sharky GTI?
Оправи ли колата, че ми стана интересно?


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Sharky GTI » Чет 02 юни 2011 20:25


...научих се с десния крак едновременно да спирам и да подавам газ :Mr Green Fun ...пета-спирачка и пръсти-газ mhihi


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: ...проблем с ниските обороти 2Е... направо гасне?!?

Мнениеот Lifeguard » Съб 29 окт 2011 17:13


колега още ли нямаш развитие по въпроса.при мен лятото в топлото ми отшумя проблема,но сега пак стана студено и докато загрее пак гасне при смяна на предавките...взех друга дросел клапа и като имам време да я сменя пак ще пиша за резултата...някъде някой ми беше писал,че клапата трябвало да има лек просвет като погледнеш през нея-тва се регулира от един винт.тая новата гледам няма просвет и за старата имам спомен,че май нямаше...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MamaMy и 80 госта