Двигателя преди е бил 1.8 много инджекция,но са го сменили и сега е - 1.3 С, 1991 г.Казаха ми го да го паля катро дръпна леко смукача, но пак става от поне третия път. Днес я изкарах за риболов и беше добре в жегите към 18:00 часа и после като се прибирах към 21:00 пак започна да прави номера, да придърпва, да гасне, да губи мощност....Нямаше да слагам газ , ако знае как ще се държи колата.
Утре ще погледна номера от талона и ще го запиша пак тук като редакция.

Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
- stefan4o
- Мнения: 19319
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Ходи при тези газаджии да си оправят бакиите. Не може моята кола, която също е карбуратор, като види ключа да пали, а твоята от 3,4-ти път...
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: v kolata
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Проблема е, че колата и на бензин си палеше трудно. При газаджиите ходих два пъти...пипат нещо , настройват....върви си колата. Чисто нова е уредбата, а и те не са аматьори.
Паленето айде ще си хабя акумулатора, но защо започва да губи мощост като паднат температурите ( говоря за сега през лятото , но сутрин рано или нощно време). Настъпвам газта и няма никой, карам 50-60 км (не мога да ускоря повече) , колата придърпва. Като стане 10:00 часа и се стопли, коата тръгва.
Еми ще си я карам....сега сложих АГУ нова. Ще се мъча докато се изплати :)
Всичките ми коли са били на гас досега, но не са били карбураторни
Паленето айде ще си хабя акумулатора, но защо започва да губи мощост като паднат температурите ( говоря за сега през лятото , но сутрин рано или нощно време). Настъпвам газта и няма никой, карам 50-60 км (не мога да ускоря повече) , колата придърпва. Като стане 10:00 часа и се стопли, коата тръгва.
Еми ще си я карам....сега сложих АГУ нова. Ще се мъча докато се изплати :)
Всичките ми коли са били на гас досега, но не са били карбураторни
- beuchat
- Мнения: 1940
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Масово "про" газаджиите се излагат на уж елементарните карбуратори,я с настройка,я с монтаж.Най-добре за газ на карбуратор са щуцери,или долна плочка.С тази горна плочка,в момента смукачът е неизползваем.Накарай ги да ти сложат долна плочка.Аз не бих им дал да ми дупчат карбуратора,че не се знае къде ще пробият и какво ще прецакат още повече.
- stefan4o
- Мнения: 19319
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
men79 написа:Проблема е, че колата и на бензин си палеше трудно.
За какво си търкахме клавиатурите тогава....
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: v kolata
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
stefan4o написа:men79 написа:Проблема е, че колата и на бензин си палеше трудно.
За какво си търкахме клавиатурите тогава....
Но двигателя независимо от температурите и сезона си работше нормално на бензин след като загрее, а на газ е....да не повярва човек, че и такива проблеми е имало. Зимата направо я зазимявам . Предполагам, че така ще се получи.
- caro
- Мнения: 571
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
stefan4o написа:Този двигател е 1.3. не зная,
Но е от старите - като гледам е с еднокамерен карб. и стария капак на клапаните. Затова го питах за кода на мотора,даже проверих има такъв с еднокамерен карбуратор който е по-мощен от МН с 4 к.с. Ша пукна от яТ заради тез 4 катъра.

-
- Мнения: 120
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: v kolata
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Няма номер на двигател в талона. Така я купих
Днес пак половин час я палих....изтощих акумулатора.
Днес пак половин час я палих....изтощих акумулатора.
- caro
- Мнения: 571
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
На каквото гориво угасиш колата на това палиш ! Ако превключваш между паузите на въртене газ -бензин смесва горивата и започват мъките.
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: v kolata
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Така и правя. Загасвам на газ и се опитвам да паля на газ, но не става. Смених свещите . Купих триполюсни, били точно за модела. На бензин заработи по-добре. Сега пали от раз. На газ обаче си е същата боза, не пали. Работи в жегите, но сутрин към 09:00 и вечер пак 21:00 изведнъж нещо се случва и нямам газова уредба. Вчера ми загасна на натоварен булевард и да видиш как се бута голф2 пред 30 коли.
Та както и да е сега се появи и друг проблем - присветва постоянно лампичката за маслото , когато съм на скорост. Премина ли на свободна , спира да премига.
При смяната на свещите без да искам съм дръпнал единия от датчиците за масло и съм палел колата без да е включен. И размяна на два от кабелите за свещите направих също.....
Та както и да е сега се появи и друг проблем - присветва постоянно лампичката за маслото , когато съм на скорост. Премина ли на свободна , спира да премига.
При смяната на свещите без да искам съм дръпнал единия от датчиците за масло и съм палел колата без да е включен. И размяна на два от кабелите за свещите направих също.....
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: v kolata
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Газовата плочка имаше едни дупки в повече, за които мислех, че са неправилно пробити или за друг карбуратор. Сложих им по един болт, за да ги запълня (да не дава голям разход колата - последно 19 л на 100 км). Да не би да е от това проблема???
На снимката новите болтове са оградени в червено.
- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Ако и стартерът и акумулаторът са добре, значи не върти заради голямо предварение.
Тази кола не е за теб, ако не е ръждясала искам да я купя.
Тази кола не е за теб, ако не е ръждясала искам да я купя.
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: v kolata
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Преди две години я купих, много е запазена...скоро и сложих газова уредба. Не ми се продава, но зимата не мога да я използвам.
Явно съм задръстил карбуратора...ще трябва с платформа да я карам пак
Явно съм задръстил карбуратора...ще трябва с платформа да я карам пак
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: v kolata
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
Може ли някой ...само който разбира да каже как мога да го реша този проблем. Колата продължава да си стои така....вече не пали изобщо. Оказа се, че в Кърджали няма майстори за това (карбуратори). Обиколих навсякъде и нищо. Дайте някакъв съвет да я размърдам тази кола ....да я раздвижа и да отида в голям град , където все пак да я погледне майстор. Горе съм писал...пръсках със спрей за почистване на карбуратор и спря да пали въобще (пръсках, защото не палеше на бензин като падне температурата около 10 градуса и по-ниска).




- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с голф 2-трудно пали когато е студена
ktamen написа:Ако и стартерът и акумулаторът са добре, значи не върти заради голямо предварение.
Стартерът, акумулаторът и центровката проверени ли са?
С дърпане пробвал ли си?
Дали изобщо има компресия?
Шансът да намериш майстор за тази кола в Кърджали е 100 пъти по-голям отколкото в Пловдив или в София.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта