:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Да сменям ли биелни лагери?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Нед 27 авг 2006 8:41


markow написа:КАКВО ТИ НАПРАВИХА?

Мериха ми налягането само,а тази седмица отивам при hard masters :cry:




Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Чет 31 авг 2006 15:59


:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
До сваляне на маслената помпа не се стигна,тъй като беше свален един биелен лагер.Този на снимката е подобен на моя.
Изображение
Има нарянняване и по коляновия вал(леко посивял).Коляновия вал нямаше никакъв луфт.Биелните лагери не играеха при натискане.Леко са надрани(само един свалихме).Иначе цедката на маслената помпа беше чиста,самата помпа на моя мотор е с верига.Много лошо е свалянето на картера тъй като изпускателните тръби минават него и се наложи и сваляне на полуоската също.Предложиха ми да сложа добавка,дали ще помогне поне малко?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 31 авг 2006 16:01


Immortal написа:...

Държа да ти кажа, че това е далеч от свестен лагер...


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Чет 31 авг 2006 16:06


Като нов ли трябва да е на 200 000 км :roll:


Потребителски аватар
AUDI
Мнения: 47
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот AUDI » Чет 31 авг 2006 16:16


Добре е, че нямаш луфт. Хубаво е да смениш, ако има такава възможност биелните лагери, ~35 лева струва комплекта, доколкото виждам са поизносени. Откриха ли причинителя на проблемите ти?


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Чет 31 авг 2006 16:36


AUDI написа:Добре е, че нямаш луфт. Хубаво е да смениш, ако има такава възможност биелните лагери. Откриха ли причинителя на проблемите ти?

Нямам :roll: Нито на коляновия,нито при натискане на биелните лагери :roll:
Твоите лагери са на това състояние поради бедно качество на мазане. Ще рече - налягането е там, маслото е там, но качеството е ниско. Това е high mileage развитие, то не става за два дни или за две минути


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Пет 01 сеп 2006 7:41


Когато светне лампата за маслото,задължително ли се получава триене на метал в метал някъде по системата?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 01 сеп 2006 9:16


Immortal написа:Когато светне лампата за маслото,задължително ли се получава триене на метал в метал някъде по системата?

не но шанса е голям


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 01 сеп 2006 9:29


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=25382
Нещо подобно за да се наредят нещата или поне половината.


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Пет 01 сеп 2006 13:10


L&R,как поне половината :motz: Недей така с лошо :072:


Потребителски аватар
AUDI
Мнения: 47
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот AUDI » Пет 01 сеп 2006 16:32


В крайна сметка....нищо?!


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Пет 01 сеп 2006 16:56


AUDI написа:В крайна сметка....нищо?!

В крайна сметка се двоумя,дали да не сложа някоя добавка(Лики Моли повишаване на вискозитета),тъй като само за работа(смяна на основни и биелни лагери) ми искат 200 лева,отделно незнам на какви "истински" лагери ще попадна и дали шлайфиста ще си свърши добре работата.Ще видя какво ще измисля :roll:


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пет 01 сеп 2006 19:20


Не си прави експерименти с тези добавки - знаеш че те не решават проблема, а забавят отстраняването му.
Имаш проблеми с лагерите, от където имаш проблеми и с налягането на маслото, лошо (на моменти никакво мазане) и после всичко става на салата. Смени си лагерите - безобидна работа е, че после да не търсиш части за основен ремонт или нов двигател (пу пу, пепел ми на езика).
Ауто+ продават читави лагери glyco - много хора сме купували от тях и не сме се оплаквали. Основни + биелни са 50-60 + 30 лв (не си спомням точно цените)
И задължително мернете вала как е преди да сложите нови лагери!


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Пет 01 сеп 2006 21:15


Sunny написа:Не си прави експерименти с тези добавки - знаеш че те не решават проблема, а забавят отстраняването му

За момента по сметката на майстора ми трябват:
биелни + основни лагери - 80 лева
шлайф на колянов вал - 50 лева
гарнитура за картера - 20 лева
работа - 200 лева
---------------------------------
350 лева - нямам ги за момента :cry:
Ако ме слуша колата още 50 000 км( 5 години) с добавка,въобще няма да се занимавам,защото ще я продам.Лошото е,че неможе да проговори та да си каже и тя мнението :lol: Затова правя допитване и ако наистина се окажат вредни добавките,много ясно че ще търся начин да я оправя,а не да я повредя още повече.А и с тея майстори... :banghead:


Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот IVD » Съб 02 сеп 2006 12:56


Колега ако смяташ да я караш още 5 години по-добре ги дай тия 350лв. Ако не, по-добре на пазара, защото с всяка изминала година Голф-ето се обезценява!!Аз лично смятам да отворя моята след 5000 км когато трябва да сменя маслото и ако имам същия проблем ще я оправя, все пак я оставям на баща ми да я кара догодина!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта