Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
irr-lazio
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4

Мнениеот irr-lazio » Нед 03 юли 2011 11:55


Rabbit_TDI написа:То темата стана дълга - ама чисти ли дроселовата клапа?Кога дава ламбдата богата смес - на празен ход или в движение?Новия клапан като го надуеш с уста как се държеше?


Колега, темата е дълга щото проблема си остава.... :(((
Чистил съм дросела 3-4 пъти...след това адаптация и тн...Богатата смес я забелязах на свободна.
Има ли начин да проверя ламбдата през ВАГ-КОМ?




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 03 юли 2011 18:30


irr-lazio написа:
Rabbit_TDI написа:Има ли начин да проверя ламбдата през ВАГ-КОМ?

Може - даже мога да ти дам моя кабел и да ти покажа какво да гледаш - единственото условие е да доидеш да си го вземеш в удобно за мен време :)


Потребителски аватар
irr-lazio
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4

Мнениеот irr-lazio » Пон 11 юли 2011 8:44


Здравейте колеги,

След дълго лутане и нерви взех че реших да сменя датчика за входящата темепратура на всмукателния колектор (18лв)и чудо... проблема не се появи след цял ден каране по жегите вчера.

С колегата Rabbit_TDI го заподозряхме че данните му не са много както трябва и за това се наех да го сменя.

Много благодаря на всички които помогнаха.
: vw fen


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 29 юли 2011 9:09


Два-три дни в жегите и аз бях с игране на оборотите и то доооста стабилно.Даже сутрин се случваше като паля колата да се загасва секунди след това.Изсипа ми грешкаи Fuel trims limit exceeded(add) ,а корекциите на ламбдата на 8ми канал бяха постоянно по 20% (нормално не трябва да се повече от +-10%).Оказа се ,че отново ми се е скъсал "мега профешинъл синия силиконов маркуч от проспийд" които ми управлява DV клапата.От там е дърпало въздух.Компа не отчита допълнителния въздух и от там ламбдата не може да компенсира.Интересно ,че показанията на дебитомера при оправен мъркуч и скъсан бяха минимални - грубо 2,69 към 2,78 g.На всичкото отгоре тоя мъркуч като беше по-хладно ми се е късал и на дълъг път и тогава нямаше проблем с оборотите ,но излезна грешка за налягането на турбото.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 04 авг 2011 0:24


Вчера ми доиде музата и се зачоплих по празния ход и се загледах в нещо интересно.
След като оправих мъркуча стоиностите за регулация от ламбдата на празен ход паднаха от 15-20% на 1-3% (Канал 06 3то поле Lambda reg),но предишното поле 06(2)Idle reg все още излиза извън параметрите.Предполагам ,че това е стоиноста по която дроселовата клапа адаптира празния ход ,но не съм сигурен :? (някои ако знае какво е да казва).Интересното е обаче ,че като подам газ ,или стартирам колата тези стоиности са 0% и лека полека почват да се покачват ,а мотора става леко неспокоен.Това може и да е причината за странните обороти които повечето колеги имат от време на време(примерно в задръствания).Ето и данните:
Изображение


След това пуснах следващия канал 07 и направих графика.Зеленото е синусоидата на ламбдата.Червеното е коекциите които прави ламбдата(същото като канал 06(3)).Третия параметър обаче Valve duty angle (вързан е за следващия четвърти) които е в жълто стартира от 20ина процента и леко полеко качва на 60% и там се закотвя и с него мотора става по-неспокоен:
Изображение


Потребителски аватар
irr-lazio
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4

Мнениеот irr-lazio » Чет 04 авг 2011 8:22


Хмм... колега, колко време чака за да стигне от 20% до 60%?
В събота ще го пусна и на мойта и ще видим какво става.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 04 авг 2011 10:06


Горе долу минутка или малко повече.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 11 сеп 2011 0:07


За да не отварям нова тема.Купих си алуминиев клапан за картерните газове(основен виновник за теч на бууст) и след като го монтирах няколко пъти стиснах мъркуча между него и колектора да видя дали бачка(колата се опитваше да загасне).Така след 3-4 стискания оборотите станаха 1100-1200 на празен ход и сега няма падане scare .Грешки на ВАГ-а няма,ламбдата контролира нормално ,ама колата си държи 1200 оборота "кат пич".Отделно на тия обороти се образува картерно налягане и като извадя щеката съска scare


Потребителски аватар
irr-lazio
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4

Мнениеот irr-lazio » Нед 11 сеп 2011 9:21


Колега, това което казваш е интересно.... Дай някакъв линк или снимка на този клапан плс. Ако оставиш колата на свободна без да стискаш маркучи, играят ли обороти? Колко оборота държи?






Rabbit_TDI написа:За да не отварям нова тема.Купих си алуминиев клапан за картерните газове(основен виновник за теч на бууст) и след като го монтирах няколко пъти стиснах мъркуча между него и колектора да видя дали бачка(колата се опитваше да загасне).Така след 3-4 стискания оборотите станаха 1100-1200 на празен ход и сега няма падане scare .Грешки на ВАГ-а няма,ламбдата контролира нормално ,ама колата си държи 1200 оборота "кат пич".Отделно на тия обороти се образува картерно налягане и като извадя щеката съска scare


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 11 сеп 2011 12:23


Ето го клапана http://www.034motorsport.com/engine-components-18t-check-valve-18t-aan-pcv-billet-p-21834.html.
Като не стискам мъркуча не играят ,ама въпроса е че 3-4 пъти стисках докато мотора взема да загасва и го пусках и компа се побърка и качи на 1300 оборота :(


Потребителски аватар
irr-lazio
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4

Мнениеот irr-lazio » Нед 11 сеп 2011 14:03


Пробва ли да го свалиш и да го видиш дали не седи отворен/затворен?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 11 сеп 2011 16:32


Клапана си бачка и на налягане и на вакум,но за съжаление причината е в него.Като сложих стария оборотите заспаха :( .Та който има проблем с оборотите да проверява и клапана за вентилация на картера.
P.S.За огромно мое удоволствие счупих и щеката за маслото :banghead:


Потребителски аватар
irr-lazio
Мнения: 119
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4

Мнениеот irr-lazio » Нед 11 сеп 2011 16:39


Колега, пробвай на някоя друга кола този клапан.. нещо ме съмнява да е от него ?!?!
Дано си счупил само моркова а не щеката :)


Bobi_nenkov
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 19 фев 2010 10:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4

Мнениеот Bobi_nenkov » Пон 09 яну 2012 20:13


Здравейте колеги,
за да не пиша и аз едно и също , имам същия проблем като вас. При мен колата не гасне и пали на студено без проблем, но при движение по инерция оборотите играят от 800 до 900 и когато спре се нормализират. Хич не ми се иска да е ламда сондата , затова се опитвам да се хвана за нещо друго. Дроселовата клапа е чистена и опозната, смених и Blow off клапате защото се бе спукала. Мислех си дали и аз да не пробвам да сменя въпросния датчик за температурата на входящия въздух и тогава да си мисля за сондата. Простете незнанието ми , но къде се намира този датчик и дали има въобще смисъл да го сменям, ще окажели влияние на оборотите?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Оборотите играят като загрее (1.8Т AGU) Голф 4

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 09 яну 2012 20:49


Като за начало я закачи на ВАГ-Ком иначе рискуваш да хвърлиш 1000+ лева за части докато уцелиш.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 81 госта