stefan4o написа:Нормално е да е така. По същата логика, ако нямаш въртящ момент пак уравнението е равно на 0
Тоооочно така! За това въртящия момент и оборотите са от абсолютно еднакво значение за мощността (влизат без множител в уравнението). А мощността е единствената от значение за определяне на работоспособността, т.е. дърпане, теглене, ускорение и всички други действия.
NEXiT написа:Добре до тук изводите са:
* Колата си личи на колко километра е по купето - не е никак сигурен признак. Зет ми си продаде Ауди А4 на 300 000км - повярвай ми - колата от вътре може да мине спокойно за на под 100 000! Това е твъъъъърде относително! Зависи как е поддържана и пазена
* По подразбиране всички коли са с върнат километраж - щото е много лесно - да - в БГ 99% освен ако не я вземеш дирекнто от собственик, на който евентуално няма да му се занимава. Старата семейна кола я продадохме на колкото ис беше (200 000) без да се пипа... има хора и хора. В Германия обаче има документация... разбира се че всичко може да се фалшифицира но шанса особено ако имаш понятие е почти нищожен, тъй като там има полиция, която вкарва в затвора
* Задължително преди покупка - диагностика и после сервиз (като диагностиката от мой познат, щото другите може да са на страната на търговеца) - Точно така. Това е нормалната процедура. Опъне ли ти се някой търговец... той знае защоКазваш довиждане и си тръгваш.
* По-простите двигатели са за предпочитане, защото имат по-лесна поддръжка и е по-малко вероятно нещо да се скапе - хммм и да и не... относително е, особено това за скапването. Колкото по-сложен, толквоа повече неща за скапване, но и толкова повече кусури доизкпипани... опита учиОтносително е.
* Независимо каква е колата по-добре, ако имаш пари да смениш нитовете на скоростната, за да си сигурен, че няма да стане беля - Има едно правило - Don't touch a running system! Аз бих слагал болтове само на 1.6 произведен преди средата на 2001. След това няма нужда да пипаш, иначе може сам да си причиниш белята (респективно майстора).
* Слагаш газ ако караш доста(аз лично пътувам доста) - въпрос на личен избор. И малко и много да карам не бих сложил газ.
* High line надписа се намира при резервната гумаИ на прага на колата обикновено, но HighLine не значи нищо освен минимален набор екстри. Аз имам Комфортлaйн с горе долу същия набор екстри като high line. Гледай самите екстри поотделно, не модификацията
* DUU по-добре да не го срещаш - важи само са преди средата на 2001!
* Ако имаш възможност по-добре кола да я докараш отвън (стига да можеш да си сметнеш разходите и да имаш познат диагностик и серивиз навън) - В германия я караш в първия VW сервиз а те са на всяка крачка или в ADAC - там ще ти кажат всичко което искаш... и не искаш да знаеш
* Хубаво е да се гледат луфтовете между вратите, капака и багажника - ако не е равномерно, значи нещо е правено
Най-сигурното - дебеломер за ламарина. По-сигурно от това няма. Има ли луфтове това вече говори за огромен проблем и усуквания. Пребоядисване от удар или драскане няма да забележеш по луфтове, а е достатъчно да можеш да докажеш, че калника е бил пребоядисван, за да смъкнеш още от цената
Май е това за сега
П.С Между другот за двигателя разбрах къде се гледа надписа, а за скоростната кутия от къде да видя дали е DUU Или др? Пак на лепенката където пише кода на двигателя - отзад в багажника или на залепена някъде в книгата на колата. Там пише и кода на скоростната.
С ваг-ком - може ли да се разберат колко са реалните километри? Зависи от модела и таблото... Възможно е понякога, но не винаги. Не разчитай на това. Ако ще купуваш от БГ сам се сещаш, че кола която с реални км в Германия върви по 5000 евро... няма как същата тук да е 7000 лв на същите км и печалба на търговеца... прави си сметка за колко я е купил горе долу и ще разбереш на колко км е реално и/или в какво състояние е била допреди да я позакърпиПримерно на NOKIA телефоните имат код с който виждаш реално колко е говорено и това няма триене.